bmnkgn
bmnkgn (üye)
Eskişehir / Amatör

Fujı Teknık Servıs Memnuniytsizliği

Değerli arkdaşlar yaklaşık 43 gün once s7000 model makinemi servise gonderdım.Tamir süresinin uzamış olmasını bir yana bırakalım, son 1 haftadır hergun gunde 5 kez telefon açmama rağman ne teknık sevis ne oparator servilseri nede müşteri hizmelteri telefona cevap vermktedir.Beim bilmediğim Fujifilm de yasanmış bir vakaa mı var? Şİmdi kalkıp ıstanbul agitmek istemiyorum.Arıyabılceğim baska numaralar biliyor msunuz? benım aradagım numarlar söyle:kan beynıme sıcradı artık ne yapmam gerekli siz soyleyın lütfen.
MERKEZ:
FUJIFILM PLAZA
DEREBOYU CAD. NO : 39 34303
HALKALI / K.ÇEKMECE / İSTANBUL

TEL : 0212 473 38 00- 473 3815-173 3816

Tarih: 25 Haziran 2007, 01:48 - İp: 88.***.**2.255
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma



#burkay' tarafından 07.09.2011 04:26:57 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 25 Haziran 2007, 03:06 - İp: 88.***.**9.70
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Sevgili bmnkgn,
lütfen bana makinenle ilgili detayları ismini adresini vs. özel mailime at. mhosbakan@fujifilm.com.tr

43 günlük bir süre anormal uzun. Bunu takip ederek sana geri döneceğim. Şu an yaz yoğunluğundan dolayı ortalama çıkış süremiz 18 - 20 gün arası. Bunun ağırlıklı sebebi ise tüketici tarafından makine gönderilmekte, ancak evrak eksikliğinden dolayı ( garanti kartı, fatura vs. ) bu süreç uzamakta.
Şu anda Fuji nin Türkiyede toplam 140.000 adet civarında tüketicilerin elinde makineler bulunuyor. Bu artan adetler bizim merkezimizde bu yıl teknik servisimizi reorganize etmemize sebep oldu. İş akışını daha verimli ve daha hızlı kılmak için ve tüketicinin kendi arıza durumunu internet de takip edebileceği bir düzene geçiyoruz. Bu süreç içinde mağdur olan tüm arkadaşlarımızdan binlerce kez özür dilerim. Acil durumlarda ltf. bana tamir no.sunu isim, adres ve makine tipini bildirin. Böylelikle biz size netfotoğraf vesilesiyle bu geçiş sürecinde hızlı bir şekilde yardımcı oluruz.

Sevgilerle
Mustafa Hoşbakan... FUJIFILM TÜRKİYE / Ürün Müdürü

 

Tarih: 25 Haziran 2007, 12:13 - İp: 81.***.**2.84
bmnkgn
bmnkgn (üye)
Eskişehir / Amatör

Selamlar Yeniden;
Sorunum çözülmüş durumda. FUJIFILM Ürün Müdürü Mustafa Beye sonsuz teşekkürler.Bol ışıklı günler herkese

 

Tarih: 26 Haziran 2007, 16:04 - İp: 88.***.**8.79
sanfotugay
sanfotugay (üye)
Ankara / Firma

Evet sevgili bmnkgn

FUJIFILM Ürün Müdürü Sayın Mustafa HOŞBAKANIN da söylediği gibi yaz dönemi yoğunluğu şu anda hat safhadadır...

Sorununuzun çözüldüğüne çok sevindim..Yine bir arıza durumunuz söz konusu olursa yine aynı şekilde irtibata geçmenizi isterim....

 

Tarih: 26 Haziran 2007, 17:26 - İp: 88.***.**9.120
monaralto
monaralto (üye)
Erzurum / Stüdyo Fotoğrafçısı

sayın MUSTAFA HOŞBAKAN

 

Tarih: 2 Ağustos 2007, 15:40 - İp: 88.***.**0.16
monaralto
monaralto (üye)
Erzurum / Stüdyo Fotoğrafçısı

sayın MUSTAFA HOŞBAKAN.Tabi sizi çok iyi anlıyoruz.her firmanın yaz aylarında yogun oldugu gibi sizde çok yogunsunuz.ama ben yaz ayları degilde kış ayında makinemi tamire yolladım.spro2.ilk yolladıgımda çok geç geldi.yani fujiyi aramasak makinamız ne zamana elimize geçer bu düşündürücü.ve arızası yapılamadan geri geldi.2.kez yolladım yine yapılamadı.3.kez sizi aradım.bana makinayı.MUSTAFA HOŞBAKAN DİKKATİNE YOLLA

 

Tarih: 2 Ağustos 2007, 15:45 - İp: 88.***.**0.16
monaralto
monaralto (üye)
Erzurum / Stüdyo Fotoğrafçısı

sayın MUSTAFA HOŞBAKAN.Tabi sizi çok iyi anlıyoruz.her firmanın yaz aylarında yogun oldugu gibi sizde çok yogunsunuz.ama ben yaz ayları degilde kış ayında makinemi tamire yolladım.spro2.ilk yolladıgımda çok geç geldi.yani fujiyi aramasak makinamız ne zamana elimize geçer bu düşündürücü.ve arızası yapılamadan geri geldi.2.kez yolladım yine yapılamadı.3.kez sizi aradım.bana makinayı.MUSTAFA HOŞBAKAN DİKKATİNE YOLLA dediniz.yolladım.ama yine makinam yapılmadan.geldi.ben çok magdur.bir fujifilim üyesi olmak istemiyorum.saygılar

 

Tarih: 2 Ağustos 2007, 15:48 - İp: 88.***.**0.16
hata
hata (üye)
Ankara / Meraklı

Son dönemde fuji teknik servisinde ciddi sorunlar var sanırım çünkü bu konudaki şikayetler küçümsenemeyecek boyutlara ulaştı. Sayın Hoşbakan yeni bir yapılanmaya girdiklerini ve bitmek üzere olduğunu ve bu yapılanmada 24 saat esasını benimseyeceklerini yazmıştı ancak bu yapılanma henüz tamamlanmadı sanırım.

 

Tarih: 2 Ağustos 2007, 17:20 - İp: 81.***.**5.119
fuji-cem
fuji-cem (üye)
İstanbul / Firma

Merhaba bmnkgn;
Sorunlarınızı anlıyorum ve ciddi anlamda bu tür sorunların altından kalkmak zor.İnanın yapılanma için elimizden gelen gayreti sarf ettik.Sonuca da bu ayın ortasında ulaşacağımıza inanıyoruz.Ama öncelikle sorunlarınızla ilgili konuları,yani arızalı makineleri.Benim dikkatime yollarsanız sevinirim.Bu arada size ulaşacağım bilgileri verirseniz veya mail atıp makine hakkında bilgi verirseniz ilgileneceğim.Kimseyi madur durumda bırakmak istemeyiz.Maksadım sebep olduğumuz rahatsızlığı hemen çözmek ve bu tür konuların bir daha yaşanmamasını sağlamaktır.
Saygılarımla.

 

Tarih: 2 Ağustos 2007, 18:33 - İp: 81.***.**2.84
fuji-cem
fuji-cem (üye)
İstanbul / Firma

Merhaba efecan;
Öncelikle teşekkür ederim size.Bizler siz olduğunuz sürece burada olacağız bir aksilik olmadığı sürece.Her zaman fotoğraf dostları ile birşeyler paylaşmak ve sorunları gidermek bizim için zevk.Biz işimizi severek yapıyoruz ve sizler gibi bizim için hobi.Bu yüzden satılan ürünler ve sorunları her zaman marka gözetmeksizin olan şeyler.Ama en aza indirgemek ve sorunların giderilmesi bizim için önemli.
Sizler de alakalı olduğunuz sürece ve bizlere bilgi verdiğiniz sürece giderilmeyecek sorun olmayacak sanırım.

 

Tarih: 10 Ağustos 2007, 10:38 - İp: 85.***.**3.97
  • 1