zedme
zedme (üye)
İstanbul / Stüdyo Fotoğrafçısı

Rapidshare Sınırsız İndir

RapidShare Decoder with automatic image code typing

Tarafımdan test edilmiş 1 yazılımdır. Tek yapmanız gereken linki kopyalamak programı açıp paste e basıp beklemek. Süre dolunca indirme işleminiz başlayacak. Aynı anda 1den fazla dosya indiremiyorsunuz ancak 1i bitince diğerini indirebiliyorsunuz. Yani 1 saatlik limitten kurtuluyorsunuz. Modemi açıp kapamanıza gerek yok.





Download: http://rapidshare.de/files/8928275/decoder.rar.html

BU ŞİKAYETİ ÇOK DUYDUM VE BÖLE BİŞEY BULDUM UMARIM CÖZER
SAYGILAR ZedMe

Tarih: 16 Aralık 2006, 03:23 - İp: 88.***.**8.26
_unknown_
_unknown_ (üye)
Kayseri / Stüdyo Fotoğrafçısı

Teşekkürler zedme ...

 

Tarih: 16 Aralık 2006, 09:56 - İp: 88.***.**5.240
chopsuey
chopsuey (üye)
Sivas / Amatör

Teşekkürler çok iyi oldu bu...

 

Tarih: 16 Aralık 2006, 13:14 - İp: 88.***.**4.101
tim33
tim33 (üye)
Nevşehir / Meraklı

teşekkürler kardeş başarılşarılar denemeye devam ii yi paylaşımlar en iyisi için..

 

Tarih: 16 Aralık 2006, 13:25 - İp: 88.***.**7.158
sancar_
sancar_ (üye)
Kayseri / Firma

ÖNCELİKLE PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER ANCAK RAPİDSHARE SANDIĞIN KADAR KOLAY DEĞİL VE BENİMKİ GİBİ İP ADRESİN SABİTSE ASLA KANDIRAMAZSIN

 

Tarih: 16 Aralık 2006, 13:49 - İp: 81.***.**4.164
hocha
hocha (Subjektif)
Yurtdışı / Amatör

teşekkürler. Benzerini kullandım. İlk zamanlar kulanılabiliyodu, ama rapid hemen önlemini alıyo, bi daha kullanamıyosun.

 

Tarih: 16 Aralık 2006, 14:01 - İp: 85.***.**1.203
ucarsu
ucarsu (üye)
İstanbul / Amatör

bakalimmmm

 

Tarih: 11 Mayıs 2007, 15:13 - İp: 213.***.**3.57
ucarsu
ucarsu (üye)
İstanbul / Amatör

 

Tarih: 11 Mayıs 2007, 15:16 - İp: 213.***.**3.8
semba
semba (üye)
Samsun / Amatör

bu link ölmüş arkadaşlar yaaa

 

Tarih: 11 Mayıs 2007, 15:23 - İp: 88.***.**2.174
foto mert
foto mert (üye)
Sivas / Stüdyo Fotoğrafçısı

link uçmuş kardeş

 

Tarih: 11 Mayıs 2007, 15:40 - İp: 88.***.**1.15
xf64
xf64 (üye)
Malatya / Amatör

kardeşim link bozuk xf64@hotmail.com bana gönderirsen sevinirim

 

Tarih: 4 Ağustos 2007, 18:34 - İp: 88.***.**8.30