hostesbeyoglum
hostesbeyoglum
üye
(Amatör)
İstanbul

Portre Lensinde Kararsızlık

İyi günler iyi forumlar, Canon 600D kullanıyorum. Elimde 18-55 ve 50mm 1.8 lensler var. Genelde portre çekiyorum nadiren de olsa manzara çekiyorum. Araştırmalarım sonucunda 70-200 2,8 lensler tam bana göre ama hep pahalı hemde crop gövde olduğu için çok dar çekim sunacak. Bunun için sigma 50-150 2.8 lenslere baktım. Sigmanın görüntü sabitlemesı OS'ydı galiba. OS'sız modelleri butceme uyuyor, zaten genelde gündüz ya da akşam üstü fotoğraf çektiğim için çok sorun olacağını sanmıyorum. Sizce sigmanın bu lensinı mi almalıyım yoksa başka önerilerınız var mı? 85mm 1.8 lensi de düşündüm ancak 50-150de 85mm açıklığa da ulaşıyorum. Bu yüzden sigma daha bi alınabilirlık sundu bana açıkçası. Sizin önerilerınızı bekliyorum. İyi forumlar..

 

Tarih: 23 Şubat 2016, 17:41 - İp: 66.***.**3.120
Cevapla
ercan43
ercan43
üye
(Amatör)
İstanbul

50 MM F:1.8 portre için yeterlidir. Zaten bir adı da portre lensidir. Zaten sizde var. Başka objektif aramanıza bence gerek yok.

 

Tarih: 23 Şubat 2016, 20:09 - İp: 82.***.**6.105
hostesbeyoglum
hostesbeyoglum
üye
(Amatör)
İstanbul

Ercan abi evet 50 mm portre lensi, gayet de memnunum ama daha iyi bokeh, arka planı uçurmak daha doğrusu biraz daha üst bi lense ihtiyacım var. 70-200ler pahalı olduğu için, 50-150 2.8ı uygun gördüm kendime. Nasıl bi lens bilgin var mı abi?

 

Tarih: 23 Şubat 2016, 20:19 - İp: 66.***.**3.124
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli

Ercan beyin sözünü tekrar etmiş olacağım.. 50mm 1.8 iyidir...

Atılması gereken adım, bence de bu, 85mm 1.8 öneren olabilir, ama daha öncelikli olan 50mm


şöyle açmak isterim, prime lens daha iyidir. kendim, 24-85in yanında 50mm 1.4 kullanıyorum, bir sonraki adımım 135mm 2.0 almak olacak, zoom lenslere hiç yatırım yapmayacağım...

 

Tarih: 24 Şubat 2016, 12:03 - İp: 88.***.**6.102
rentner
rentner
üye
(Amatör)
Almanya

Benim tavsiyem şunu,bunu al demiyorum internette çok iyi portre fotoğrafları var onları tetkik et ve kararını kendin ver.Çektiğin fotoğrafları ne yapacaksın? eğer eşe dosta göstereceksen ucuz bir Obj. yeterde artar bile.selamlar

 

Tarih: 24 Şubat 2016, 13:17 - İp: 93.***.**1.253
ozaygonlum
ozaygonlum
üye
(Amatör)
Antalya

Abilerim güzel yorumlar yazmışlar onlara katılmakla beraber şöylede bir şey diyeyim. İllaki yeni bir lens alıcam diyorsanız 2. el alın hem daha ucuz olur hemde istediğiniz bir lensi almış olursunuz. Sahibinden de istediğiniz lenslere bakın eğer satıcı ürününe güveniyorsa GET ilan açsın hem taksitle almış olursunuz hemde paranız satıcıya ulaşmadan ürün elinize gelince deneme fırsatı bulursunuz ona göre onay verirsiniz. Ayrıca ben 70-200 mm f/2.8 sigma kullandım emaneten oldukça başarılı bir lens.

 

Tarih: 24 Şubat 2016, 16:29 - İp: 176.***.**4.104
hostesbeyoglum
hostesbeyoglum
üye
(Amatör)
İstanbul

Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim, bunları dikkate alıp objektifımı öyle seçicem. Zaten objektiflere sahibinden üzerinden bakıyorum. Temiz 2. El almaya çalışıyorum. Sıfırı pahalı ve gereksiz bide o kadar ekstra ücret vermeme gerek yok, genelde garantili ürünler bile oluyor sahibindende. Tekrardan yorumlarınız için teşekkürler

 

Tarih: 25 Şubat 2016, 06:42 - İp: 66.***.**3.124
siparisium
siparisium
üye
(Firma)
İstanbul

Sigma 50-100mm F1.8 DC HSM objektif çıkardı bu objektif tüm ihtiyaçlarını karşılar rahatlıkla

 

Tarih: 11 Mart 2016, 10:51 - İp: 88.***.**5.117
Sayfa(lar): 1

Google Benim İşletmem Haritalara Ekleme

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
orh.turhan
32
41440
12 Eyl. 2018, 11:53
fanatikfotocu
direnkarakass
1
1444
23 Mar. 2018, 19:10
ksondas
sitekin
0
481
04 Mar. 2018, 18:18
sitekin
omaryayla
0
4199
04 Ara. 2017, 17:20
omaryayla
yns_ucn
3
2301
16 Tem. 2017, 23:10
kamikkazet
sonyyci
1
1233
03 Şub. 2017, 17:54
mete007
Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Site Yöneticileri Uyuyor Mu?
adminMerhaba Arkadaşlar,      Sürekli eleştiriliyoruz. Taktir edilsek de genel de bu niye yok, şu niye eksik, onay niye geç gibi bir dolu sorunun muhatabı oluyoruz. Siteyle ilgili olarak bir çok konu açıldığı gibi birçok da e-mail alıyoruz. Bunların bir kısmına cevap verdiğimiz gibi b...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
fkocaeli, (1)