surveyor
surveyor (üye)
Ankara / Meraklı

Sizce Ne Almalıyım?

Öncelikle herkese merhaba. Forumu bi süredir takip ediyorum ama bu ilk konu açışım.
Öncelikle site gerçekten her yönüyle çok faydalı,emek sahiplerine teşekkürler...
Bu siteye fotoğrafa olan merakımdan dolayı üye oldum. Bi makina almak ve amatör olarak başlamak istiyordum ama şimdi şartlar değişti. Artık bir baba adayıyım ve doğacak bebeğimi fotoğraflarını çekmek için bi makine almak istiyorum. Yani bilirsiniz bebek çekimi için gerekli şeyleri barındıran(misal flaşsız çekimde iyi sonuç, yüz tanıma vs.) bir makina almak istiyorum.
Ayırmayı düşündüğüm bütçe 500YTL civarı. Ama şuan Almanya'da olan bi arkadaşım vasıtasıyla getirme imkanım olduğu için sanırım yurtiçinde daha pahalı olan makinaları bu bütçeyle daha ucuza maledebilirim,tabii makine seçimini yaptıktan sonra..
Sizlerden bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim.

#surveyor' tarafından 10.10.2007 12:19:43 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 10 Ekim 2007, 12:18 - İp: 195.***.**2.66
melihengin
melihengin (üye)
Kayseri / Amatör

kesinlikle fujifilm f31 fd al bence.tabi yurt dışından gelecekse.çünki türkşye de yok.
onun dışında panasonic tz serisine yada nikon lara bak.
canon tavsiye etmem.neden dersen gece çekiminde çok fazla noise üretiyo.yani karıncalama yapıyor.
bena göre makinalar arasında
1-fujifilm
2-nikon
3-panasonic-leica
4-pentax
bu markalardan başkasını kesinilke almazdım.

 

Tarih: 16 Ekim 2007, 11:07 - İp: 88.***.**4.202
surveyor
surveyor (üye)
Ankara / Meraklı

melihengin bey teşekkürler yardımınız için. ben forumdan daha çok yardımcı olan çıkar sanıyordum ama 95 kez okunmuş, yalnız bir yorum yapılmış. Lütfen tavsiyelerinizi esiregmeyin. teşekkürler

 

Tarih: 17 Ekim 2007, 13:34 - İp: 85.***.**4.63
erdem_ali
erdem_ali (üye)
Aydın / Meraklı

Yurt dışından getirteceksen fuji f50fd'i tavsiye ederim bütçene uygun olur, boyutları nedeniyle taşımasıda kolay, ben kullanıyorum tavsiye ederim..

 

Tarih: 17 Ekim 2007, 13:43 - İp: 88.***.**1.34
erdem_ali
erdem_ali (üye)
Aydın / Meraklı

Benimde 4 aylık ikiz bebeklerim var. Alacağın makinada seri çekim özelliği olması iyi olur, çünkü sürekli hareket ediyorlar )

 

Tarih: 18 Ekim 2007, 13:08 - İp: 81.***.**3.130
surveyor
surveyor (üye)
Ankara / Meraklı

erdem_ali bey önerinize teşekkür ederim. Öneriniz üzerine biraz araştırdım ve gerçekten güzel bi makina olduğu kanaatine vardım. Teknosa da F40 modeli vardı F50 daha stoklarına girmemiş ama F50 yi yurtdışından getirtmeye çalışacağım. Başka da tavsiyede bulunan çıkmadı zaten

Bu arada ikizlerinizi de Allah bağışlasın. Maşaalah diyelim..

BİR SORU: Seri çekim özelliği olmalı demişsiniz. F50 de seri çekim özelliği var mı?

#surveyor' tarafından 05.11.2007 16:10:37 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 5 Kasım 2007, 16:04 - İp: 85.***.**4.63
erdem_ali
erdem_ali (üye)
Aydın / Meraklı

Teşekkürler, evet, F50'nin 12 MP'de saniye de 3, 6 MP'de 5, 3 MP'de 12 kez çekim özellilği var. Google'da Türkçe arama yaparsanız size uygun fiatla satış yapan yerlere ulaşabilirsiniz.

 

Tarih: 6 Kasım 2007, 12:03 - İp: 81.***.**4.104
mertali42
mertali42 (üye)
Konya / Amatör

Slm bende sizin gibi bir arayışa girdim ama hala ne alacağıma karar veremedim..sony makinları tavsiye edilmmeiş acaba w200 veya w90 bu makina ile kıyaslama istersek yanlışmı olur?
Teşekkürler şimdiden.

Cocuğu olan ve olacak arkadaşların cocuklarına ve kendilerine Allah uzun ömür nasip etsin..

 

Tarih: 21 Kasım 2007, 13:40 - İp: 88.***.**5.233
styx34
styx34 (üye)
İstanbul / Meraklı

Sizlerede uzun ömürler dileyerek, allah analı babalı büyütsün diyorum.

Sony W55, W90 ve W200 'den daha iyi yorumlara sahip bir makinedir.
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=sony_dscw55
Ayrıca Casio Z1200SR modelinide önerebilrim. IS özelliği var.
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=casio_exz1200
Fuji F31 de F50 den daha iyidir.
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=fuji_finepixf31fd
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=fuji_finepixf50fd

Linkleri incelemenizi öneririm.
Canon olarak SD950IS iyi bir kompakt makinedir.
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=canon_sd950is

Kolay gelsin.

 

Tarih: 22 Kasım 2007, 09:25 - İp: 81.***.**2.106
gaijin
gaijin (Objektif)
İstanbul / Meraklı

benzer taleplere gunde on kere cevap yazıldıgı için,
uyeler okuyup "yinemi hangi makine" diyip kapatıyorlar.
oyuzden kimsede cevap yazmıyor,kimsede bişey demiyor demeyın.
zaten arkadaslar olabilecek en iyi alternatifleri soylemişler.
tavsiyem sony nikon ve casio kompakt makine almayın
ozelliklerine gore pahalı makineler satıyorlar.
yurtdısından getirecekseniz fuji iyi bir secim.

 

Tarih: 23 Kasım 2007, 00:59 - İp: 88.***.**5.57
akinlasinn
akinlasinn (üye)
İstanbul / Meraklı

F50fd isteyen varsa arkadaşlar getirttim. Diğer sitelerdeki gibi haftalarca beklemeden, ertesi gün makine elinizde. 475 ytl.
555 835 50 10 yada akin_aktas_333@hotmail.com

 

Tarih: 5 Aralık 2007, 21:09 - İp: 85.***.**1.223
  • 1