macro3d
macro3d
üye
(Amatör)
İçel

Canon 600d Ye Ml Yüklemeyi Düşünüyorum

Arkadaşlar, Canon 600D aldım ve henüz 1 ayı doldurdu veya doldurmadı emin değilim.. Ve Magic Lantern yüklemeyi düşünüyorum, videoda 60 Fps'ye kadar çıkardığını duydum. Fakat konu hakkında hiçbir bilgim yok.. Türkçe bir kaynakda bulamadım.. Bana tam anlamıyla anlatırmısınız? Neler yapabilirim. Gece çekimlerinde nasıl etkisi olur.. Veya bildiğiniz bir kaynak var mı? Açıkçası korkuyorum kamerama bir şey olur diye daha taksidini ödüyorum

 

Tarih: 31 Ocak 2013, 22:51 - İp: 85.***.**1.123
Cevapla
alfaci
alfaci
üye
(Meraklı)
Yurtdışı

Benim 600Dmin bütün hafıza kartların da yüklü(3 tane).Video da ses kalitesini ciddi arttırıyor.Kelvin değeri falan giriyorsun,İso aralığın biraz daha artıyor...Diğer özelliklerini zaten okumuşsundur.Makinaya yüklenmediği için zarar vermiyor.Kartı çıkarınca eski makina.Güvenle yükleyebilirsin.Silmesi falan çok rahat.

 

Tarih: 28 Mart 2013, 00:35 - İp: 212.***.**0.119
oguzhanman
oguzhanman
üye
(Amatör)
İstanbul

ml yükle yüklemesine de, bu yazılım tek başına makinene zarar vermez tabi ki, fakat makinenin sınırlarını zorlayabilecek özelliklere sahip. işte böyle özellikleri kullanırken iki kere düşünmelisin. ayrıca video konusunda çok ilginç özelliklere sahip keşfedilmeye değer.

makineye timelapse çektirebileceğin intervelometer özelliği de var.

 

Tarih: 3 Nisan 2013, 12:49 - İp: 95.***.**4.141
alfaci
alfaci
üye
(Meraklı)
Yurtdışı

oguzhanman kesinlikle doğru söylüyo.Ben kesinlikle zorlama yapmaya çalışmıyorum.Yüklemek için makine sınırlarnı iyi tanımak gereiyor.

 

Tarih: 4 Nisan 2013, 19:31 - İp: 212.***.**0.119
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
acarmehhmet
2
58
06 Ara. 2019, 18:58
acarmehhmet
prodersler
0
23
04 Ara. 2019, 22:51
prodersler
mete_
0
126
27 Kas. 2019, 17:51
mete_
kepenekci
0
210
14 Kas. 2019, 23:40
kepenekci
umut1993
2
370
04 Kas. 2019, 18:16
umut1993
gimbal
1
856
31 Eki. 2019, 10:16
hugareva
Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Sıradışı Makroculuk: Ters Lens
taneryildirimmerhaba arkadaşlar,      bu yazıyı başka foruma da eklemiştim, uzun zamandır buraya girmiyordum bari gelmişken benimde bir iki yardımım dokunsun diye düşünüyorum. en büyük sevdam makroculuktur. ilk başlangıçta sigma 150mm ile başladım bu işe. sonraki zamanlarda Kelebeklerden ve n...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
xsonsuz, anteps, sezgin72, (3)