solareclipse
solareclipse
üye
(Meraklı)
Eskişehir

Sony Hx1 Mi A450 Mi?? Yardım Lütfen

sevgili arkadaşlar, bi arkadaşıma ait olan h9 ile uzun zamandır fotoğraf çekiyordum. sonra kendime ait bi makine olmasını istedim. nettem h9 muadili hx1'i buldum. babama arabistanda sormuş ancak adam ısrarla a450 vereyim, o daha iyi, üst modeli demiş. 1500 riyal istemiş (yaklaşık 600 700 TL)

sormak istediğim daha fotoğrafçılığın bu kadar başındayken dslr almalı mıyım, üstelik a450 ile pahalı lensler almadan makro fotoğraflar da çekemem. kit lensi hx1 kadar da uzakları yakın etmiyordur sanırsam..

ne yapsam, ne alsam

 

Tarih: 1 Mart 2010, 19:05 - İp: 88.***.**0.92
Cevapla
antika
antika
üye
(Meraklı)
Istanbul

Babanızın sözünü dinleyin.

 

Tarih: 1 Mart 2010, 21:39 - İp: 88.***.**4.187
kumköy34
kumköy34
Objektif
(Meraklı)
Istanbul

İsterseniz bahsi geçen mak alın zira ,Ankarada (rokomet'e) birine kolayca satabilirsiniz..
[a450 : Alpha 450 mi.? ]

Hx1 'i alın derim,o da H/9 gibi uzakları zumluyor..Titreşim engellemeside var.

 

Tarih: 1 Mart 2010, 22:21 - İp: 88.***.**8.110
badboy79tr
badboy79tr
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kırklareli

Şimdi şöyle yapın A450 yi o fiyata alın. Burada 1500TL ye rahat okutursunuz. Sonra bu parayla kendinize HX1 alın. Kalan parada yanınıza kar kalsın. Ama Hx1 i buradan alınca bir anlamı kalmıyor tekrar yurtdışından getirtmeye bakın.

 

Tarih: 1 Mart 2010, 23:40 - İp: 85.***.**1.142
pazarbey
pazarbey
Avukat
(Amatör)
Kütahya

BEn kompakları severim. Slr lere bi türlü ısınamadım. Video falanda çekmek için hx1 bence.

 

Tarih: 2 Mart 2010, 00:12 - İp: 88.***.**5.6
kumköy34
kumköy34
Objektif
(Meraklı)
Istanbul

 

Tarih: 2 Mart 2010, 00:23 - İp: 88.***.**8.110
solareclipse
solareclipse
üye
(Meraklı)
Eskişehir

a450 alıp okutma fikri hoşuma gitti aslında. o zaman ben babamı sürekli umreye hacca falan göndereyim. zaten aile sülale külliyen hacı) paranın gözünü vurduk demektir

 

Tarih: 2 Mart 2010, 15:09 - İp: 195.***.**7.107
solareclipse
solareclipse
üye
(Meraklı)
Eskişehir

a450 alıp okutma fikri hoşuma gitti aslında. o zaman ben babamı sürekli umreye hacca falan göndereyim. zaten aile sülale külliyen hacı) paranın gözünü vurduk demektir

 

Tarih: 2 Mart 2010, 15:09 - İp: 195.***.**7.107
ssr
ssr
üye
(Meraklı)
Istanbul

hx1 var bızde ben begenmedım fotografları hıc ıyı degıl hatta eskı makınamda cok daha ıyı fotolar gordum!!
yalnız hakkını vereyım hd vıdeosu cok ıyı o kadar ıyı kı sony nın vıdeosu var evde kı ıyı bır makına ama kesınlıkle hx1 muhtesem cekıyor..
vıdeoyu onemsıyorsan ve makroları da ıyı ama normal fotolar hele kı ınsan yuzlerı hıc hosuma gıtmıyor.. dıger konuya bır bakın ıstersenız antıka haklı )

 

Tarih: 2 Mart 2010, 15:10 - İp: 212.***.**9.148
pazarbey
pazarbey
Avukat
(Amatör)
Kütahya

Kibelisin ben alayım hx1 i. Bende sadece video çekeceğim. Takas olur.

 

Tarih: 2 Mart 2010, 19:25 - İp: 88.***.**3.1
muratreis
muratreis
Objektif
(Meraklı)
Istanbul

Valla yeni makinesi var sony nin HX5

Videosu

http://www.youtube.com/watch?v=A4gFMGzevT8

Yeni R Exmor CMOS sensör, panaroma çekimlerinde hareketli objeleride ekleyebiliyor, 10 optik zoom, HD video çekimi vs vs...

Yanında her zaman taşımak için güzel bir makine...

 

Tarih: 3 Mart 2010, 11:12 - İp: 81.***.**9.145
Sayfa(lar): 1 | 2

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
muhammedozgenc
0
14
23 Eki. 2018, 16:24
muhammedozgenc
prodersler
0
2474
31 Ağu. 2018, 14:41
prodersler
prodersler
0
2736
30 Ağu. 2018, 13:11
prodersler
prodersler
0
4296
12 Ağu. 2018, 14:12
prodersler
zafergrbz
2
1307
29 Tem. 2018, 10:27
hikmetgungor
omaryayla
0
1623
09 Tem. 2018, 17:09
omaryayla
» Fotoğrafça
"histogrami Saga Daya" Teknigi
jugglerSelam,      Siteden uzun zaman ayri kaldim, hem trafigi cogalmis, hem de bilgi veren bir suru fotografci arkadas var, hepsinin eline saglik.      Bir tane de ben yazayim, bilmiyorum daha once yazildi mi ama, yazilmamissa isinize yarayabilir.    &n...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
obsesifnes, (1)