silentship
silentship
üye
(Amatör)
Istanbul

Canon 40d İçin Objektif Seçimi

selam.
arkadaşlar dün hayyamdan canon 40d body aldım. fakat objektif konusunda karar veremedim.
tamron 17-50 f:1:2,8, sigma 17-70 veya canon 17-85 usm ıs bunlardan hangisi daha iyi. canon 17-40L iyi imiş ancak çok pahalı param yetmedi ona.
tamron 17-50 düşündüm ancak onun içinde canonda kullanıldığında fotoğraflarda çok hafifi bir mavilik oluşuyormuş dediler. kafam karıştı. yoksa onu alacaktım.
sonrasında 70-300 düşünüyorum. ancak acilen 17-50 civarı bir şey almam lazım. ne tavsiye edersiniz.
fotoğraf makinesi toplamak bilgisayar toplamaktan daha zormuş yaaa.

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 09:19 - İp: 85.***.**0.175
Cevapla
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli

Ne maviliğiymiş o.. Merak ettim.. Olmaz öyle şey.. Lensle ne alakası varsa..

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 09:43 - İp: 85.***.**2.152
silentship
silentship
üye
(Amatör)
Istanbul

sayın mete007 bende anlamadım doğrusu. pek anlamam bu işten zaten.
sasnrım sütüdyo fotoğrafçısısınız. sizce tamron 17-50 iyimi. hem dış çekimlerde hemde iç ve stüdyo çekimlerinde. stüdyo için 40d yeterlimi body olarak.

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 09:52 - İp: 85.***.**0.175
buffalo
buffalo
üye
(Amatör)
Ankara

ben 40d ile 17-50 tammy kullanıyorum ve mavilik filan yok fiyat performans oranı çok yüksek bir ürün ve sigma 17-70 le filan karşılaştırmayın bu objektifi, gerçekten çok kaliteli optik.

17-85 fiyatına göre pahalı bir objektif...photozone incelemesinden sonra cazibesini yitirdi....iyi objektif ama biraz ucuzlaması gerek.

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 09:52 - İp: 81.***.**7.49
silentship
silentship
üye
(Amatör)
Istanbul

bu tamron 17-50 yi nerden bulcam yaa. hayyamda nerdeyse yok.iyice bir araştırayım belki vardır bir yerlerde

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 10:08 - İp: 85.***.**0.175
buffalo
buffalo
üye
(Amatör)
Ankara

evet şu an bulmak biraz sıkıntı....çok satılan bir objektif ama iyi ararsanız bulabilirsiniz ....

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 10:13 - İp: 81.***.**7.49
silentship
silentship
üye
(Amatör)
Istanbul

bu CANON 17-55 EFS LENS gerçekten cok kötü bir lensmi acaba.fiyatı çok ucuz. 100 ytl felan.
beni şimdilik idare etmezmi mesela.
daha sonra kaliteli lensleri yurtdışında getirtme ihtimalim var da. bir kaç ay sonra.

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 10:20 - İp: 85.***.**0.175
buffalo
buffalo
üye
(Amatör)
Ankara

18-55 demek istediniz sanırım ...18-55 'i 40d 'ye takmak mercedes'e şahin motoru takmak gibi .

onu değil de, 18-55 IS var, yeni çıktı , titreşim önlemeye sahip ve gayet kaliteli . 150-200 dolara alınabilecek en iyi şey kesinlikle... eski 18-55 i kesinlikle önermem ama yenisi uygun fiyatıyla ve optik kalitesiyle göz dolduruyor.

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 10:26 - İp: 81.***.**7.49
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli

Buffalo, gereken açıklamayı yapmış.. Stüdyo fotoğrafçısı olmam uzman olduğumu göstermiyor aslında... Evet 40d stüdyoda gayet iyi.. 20d yi 3 seneden fazla süredir kullanıyorum memnunum..


Makineniz hayırlı olsun diliyorum.. Selamlar.

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 10:36 - İp: 85.***.**2.152
silentship
silentship
üye
(Amatör)
Istanbul

arkadaşlar teşekkürler sanırım şu yeni çıkan is de olan canon 18-55 i alcam.
sanırım hayyamda vardır.
yanına bir de 50 mm canon f:1:1,8 alayım diyorum portre felan çekerim hani belki

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 10:39 - İp: 85.***.**0.175
xtolga
xtolga
üye
(Amatör)
Istanbul

Canon 50 mm 1,8 lik objektifide ben tavsiye ederim. Fiyatını göz önünne aldığınızda alacağınuız performans daha fazla.

 

Tarih: 29 Ocak 2008, 11:14 - İp: 212.***.**0.50
Sayfa(lar): 1 | 2

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
gkozcan
0
1409
12 Tem. 2018, 10:50
gkozcan
printec
0
693
09 Tem. 2018, 13:49
printec
kieron123
4
2502
02 Tem. 2018, 11:10
recepok
baracuda9
3
2034
26 Haz. 2018, 18:06
recepok
savinya
2
484
18 Haz. 2018, 10:46
savinya
mzffrcom
4
1743
04 May. 2018, 16:58
mzffrcom
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Saplantılar
ocaklilarSaplantılar      Makinesini alalı aradan çok kısa bir zaman geçmiş, deklanşöre ya iki ya da üç kere basmıştı. O kadar para verip aldığı, ve kendisinden harika fotoğraflar çekmesini beklediği makinesinden çıkan fotoğrafları görünce yaşadığı hayal kırıklığı eşliğinde bir neden arıy...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
fdiker, erdincgulec, (2)