cahoo
cahoo
üye
(Meraklı)
Istanbul

Amatör Çalışmalar İçin Dslr Tavsiyesi

merhaba arkadaşlar fotoğraf çekme işine oldukça meraklıyım. bu sebeple bir fotoğraf makinesi edinmeyi düşünüyorum. fakat bu alanda pek bi bilgim olmadığı için nasıl bir model alsam, hangi marka iyidir (göreceli bir soru) bilemedim bu sebeple sizlerden bir fikir almak istiyorum.

ben daha önce hiç fotoğraf makinesi kullanmadım herhangi bir fotoğrafçılık deneyimim yok henüz yolun çok başındayım, amatör olarak ufaktan başlamayı düşünüyorum. alan olarak ise (manzara fotoğrafı, makro çekim gibi) bir alan düşünmedim, genel olarak fotoğraf çekimi yapmak istiyorum. bu amaçla nasıl bir makina almam doğru olur? kötü bir makina alıp mağdur olmak istemiyorum. işimi görecek iyi bir makina arayışındayım, 2000 lira gibi bi bütçe ayırmayı düşünüyorum.

forumda bu bölümdeki sorulara gözattığımda "Nikon D90" modelini gördüm. aklımdaki ilk makina bu. sizce doğru bir seçim midir? sizlerin önerileri nelerdir?

 

Tarih: 21 Mayıs 2014, 12:30 - İp: 85.***.**7.177
Cevapla
erlaky
erlaky
üye
(Amatör)
Eskişehir

d90 iyi bir makina ama eski onun günceline bakarsan d7100 dür o oda 18-105 lensle birlikte 3200 lira civarında

giriş seviyesi bi makina alman lazım

 

Tarih: 21 Mayıs 2014, 13:16 - İp: 85.***.**0.84
cahoo
cahoo
üye
(Meraklı)
Istanbul

hocam D7100 ün özelliklerine baktım anladığım kadarıyla gayet güzel makina, ama bana başlangıç için biraz fazla gibi geldi. hem fiyatıda oldukça fazla..

 

Tarih: 21 Mayıs 2014, 13:26 - İp: 85.***.**7.177
erlaky
erlaky
üye
(Amatör)
Eskişehir

d90 dan yola çıkarak onu dedim

giriş seviyesi makinalardan nikon d5100 veya canon 650d ye bakabilirsin lens olarak nikon 18-105 canon 18-135 başlangıç olarak iyidir

http://www.akakce.com/dijital-slr-fotograf-makinasi/en-ucuz-nikon-d5100-18-105mm-lens-fiyati,487800.html

http://www.akakce.com/dijital-slr-fotograf-makinasi/en-ucuz-canon-eos-650d-18-135mm-lens-fiyati,836572.html


#erlaky' tarafından 21.05.2014 13:55:04 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 21 Mayıs 2014, 13:52 - İp: 85.***.**0.84
cahoo
cahoo
üye
(Meraklı)
Istanbul

hocam linklerde verdiğiniz ürünleri inceledim. canon 650d fena değil gibi.

 

Tarih: 21 Mayıs 2014, 16:13 - İp: 85.***.**7.177
gibson
gibson
üye
(Amatör)
Kocaeli

Canon 650D yi 18-135 stm lens ile alin, bir cok ihyiyacinizi karsilar, pisman olmazsiniz.

 

Tarih: 21 Mayıs 2014, 21:40 - İp: 82.***.**0.97
mesut.mt8
mesut.mt8
üye
(Profesyonel Fotoğrafçı)
Ankara

Bence seçimin mükemmel olmuş, senin gibi yeni başlayan biri için nikon d90 şiddetle tavsiye ederim. Seni ilerleyen zamanlarda profesyonelliğe hazırlayacaktır. Ama d90 alırsan. Sana tavsiyem elindeki para tam karfo karacasulu garantili sıfır nikon d90 almaya yetiyor. Sana tavsiyem nikon d90 body ve yanında 18-105 mm kit lensi ile birlikte orjinal nikon çanta hediyeli olarak internette güvenilir sitelerde mevcut, al birtane, Aldıktan 2 hafta içinde biraz afallarsın ama ilerleyen aylar içinde bana hak verirsin.

 

Tarih: 22 Mayıs 2014, 10:17 - İp: 88.***.**3.196
cahoo
cahoo
üye
(Meraklı)
Istanbul

yorumlarınız için teşekkürler. bende kendimce birkaç araştırma yaptım, d90 makina iyi gibi. @mesut.mt8 hocam tavsiyeniz için teşekkürler. Nikon D90 düşünüyorum şuan. Acaba d90 gibi başka alternatifler var mıdır?

Hocam ayrıca Nikon D3100 iyi midir? tavsiye eder misiniz?

#cahoo' tarafından 22.05.2014 10:39:42 tarihinde düzenlendi.


#cahoo' tarafından 22.05.2014 10:40:12 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 22 Mayıs 2014, 10:30 - İp: 85.***.**7.177
mesut.mt8
mesut.mt8
üye
(Profesyonel Fotoğrafçı)
Ankara

listenden 3100 at gitsin, d90 ın eline su bile dökemez. Ivır zıvır özelliklerine kanma sakın. fotoğraflarında netlik, hızlı fokus, mersedes rahatlığıyla kullanmak istiyorsan d90, Sakın 39 nokta af, 51 nokta af seni yanıltmasın, ortadaki tek bir af noktasından sonra gerisi yalan. Eğer fotoğrafçılıkta iddialıysan, ben ilerleyeceğim diyorsan, en önemlisi ilerde ben çok para harcamaya hazırım diyorsan alternatif olarak nikon d7000 ile başlamanı öneririm.

 

Tarih: 22 Mayıs 2014, 15:18 - İp: 88.***.**3.196
ozaygonlum
ozaygonlum
üye
(Amatör)
Antalya

Mesaj kutuna bakarmısın.Selamlar.

 

Tarih: 22 Mayıs 2014, 16:21 - İp: 78.***.**6.171
cahoo
cahoo
üye
(Meraklı)
Istanbul

anladım hocam. başka kaynaklardan da araştırma yaptım, D90 da şu an aklıma en çok yatan. D90 hakkında gayet iyi kullanıcı yorumları var.

Hocam bir de D5100 modelini sormak istedim. Acaba onun hakkında ne düşünüyorsunuz?

#cahoo' tarafından 22.05.2014 16:43:07 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 22 Mayıs 2014, 16:27 - İp: 85.***.**7.177
Sayfa(lar): 1 | 2

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
gkozcan
0
1280
12 Tem. 2018, 10:50
gkozcan
printec
0
691
09 Tem. 2018, 13:49
printec
missfoto
2
1099
03 Tem. 2018, 17:16
recepok
kieron123
4
2498
02 Tem. 2018, 11:10
recepok
baracuda9
3
2028
26 Haz. 2018, 18:06
recepok
savinya
2
482
18 Haz. 2018, 10:46
savinya
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
melihcan07, ertugrulkoca, (2)