ucheniy
ucheniy
üye
(Amatör)
Yurtdışı

60d Mi D7000 Mi? ( + Sigma Obj. )

Arkadaşlar yaklaşık 10 yıldan fazla amatör fotoğrafçılıkla ilgileniyorum.
Ve elime Canon'dan başka makina almadım. Geçenlerde eos 30D mi sattım ve 60D almaya hazırlanıyordum ki, arkadaşım aklımı çeldi ve Nikonlara da baktım.
D7000 gerçekten güzel bi makina ve sanırım 60D den biraz daha iyi.
Yanlız elimde canon uyumlu objektiflerim var
- Sigma 18-50mm F2. 8 Ex Dc Macro Hsm
- Canon 75-300 usm 3.5-5.6

Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

 

Tarih: 18 Ağustos 2011, 17:38 - İp: 94.***.**0.156
Cevapla
emreaksoy
emreaksoy
üye
(Amatör)
Antalya

Elimde lens varsa canon alırdım ama lens sorun olmasaydı nikon alırdım

 

Tarih: 18 Ağustos 2011, 23:14 - İp: 78.***.**0.39
barbaros72
barbaros72
üye
(Amatör)
Istanbul

Aynı ikilemde bende kalmıştım. Daha sonra formda "http://forum.netfotograf.com/dslr_slrlike_reviews.asp?msg_id=50230" okudum.

Sonra 60d aldım ve memnunum..Ayrıca sizin elinizde lens de mevcut..

 

Tarih: 19 Ağustos 2011, 10:06 - İp: 193.***.**4.121
g.emre
g.emre
üye
(Amatör)
Istanbul

D7000 modeli size 60D modelinden fazla ne verebilecektir ki.
Bakın siz de söylüyorsunuz 30D modelini bu zamana kadar kullanmışsınız.
60D alın, hele hele elinizde böyle güzel lensler varken kesinlikle 60D modeli size uygun olacaktır.
Bir önerim daha olacak, 30D modelini kullandıktan sonra önce bir gidip 60D modelini inceleyin, elinize oturup oturmadığına baktıktan sonra almalısınız kesinlikle

 

Tarih: 19 Ağustos 2011, 10:11 - İp: 78.***.**5.238
ucheniy
ucheniy
üye
(Amatör)
Yurtdışı

Özellikle Sigma lensimden çok memnunum. Öğrenmek istediğim, Nikon D7000 için elimdeki lensleri satıp, gidip D7000 i kit lensi ile kullanmaya değer mi? ( içimden bi ses değmez diyor)

30D yi 5 sene kullandım body ler 60D ile aynı ölçüler ve ağırlıkta olduğu için ele oturacağına eminim.

Kağıt üzerinde özellikleri hemen hemen aynı, yanlız fotoğraf karşılaştırmalarında Nikon'un renkleri biraz daha canlı gibi geldi bana. Yanlız testlerde unutulmaması gereken bi nokta da bu testlerin kit lens ile yapılıyor olması( değil mi?)

 

Tarih: 19 Ağustos 2011, 22:43 - İp: 94.***.**3.30
emreaksoy
emreaksoy
üye
(Amatör)
Antalya

http://snapsort.com/compare/Canon_EOS_60D-vs-Nikon_D7000


Bakın burayagöre görüntü kalitesi 60d nin 66 iken d7000in 80, renk derinliğ d7000 in 23,5 60d nin 22,2 , odak noktası d7000in 39 60d nin 9, %10 daha büyük sensörü var d7000 in, iso başarımı d7000in daha yüksek ve d7000 ile yağmurda çekim yapabilirsiniz. Bu sayfaya bakıp kendinizde karşılaştırmayı görebilirsiniz

 

Tarih: 20 Ağustos 2011, 23:08 - İp: 78.***.**6.94
ucheniy
ucheniy
üye
(Amatör)
Yurtdışı

Çok güzel bir link teşekkür ederim.
Dikkatimi çeken çok önemli bir nokta oldu. " Continuous video focus " Eos 60D de yok diyor. Ne yani video çekerken parmağımız süreli denklanşör de mi olacak? eğer öyle ise çok büyük eksiklik.

 

Tarih: 21 Ağustos 2011, 10:40 - İp: 94.***.**2.220
emreaksoy
emreaksoy
üye
(Amatör)
Antalya

yok o şöyle bir şey video çekerken 60d den kendiniz netleyeceksiniz d7000 de kendiliğinden netliyor video kameraları gibi

 

Tarih: 21 Ağustos 2011, 11:40 - İp: 78.***.**6.94
ucheniy
ucheniy
üye
(Amatör)
Yurtdışı

valla yılların Canon'cusu olarak sırf bu yüzden soğudum makinadan. O kadar para ver bi de sen netlik yap. Yani zor bi teknoloji de değil ki, ufak kompak makinalarda bile var bu özellik, 60D de yok.

 

Tarih: 21 Ağustos 2011, 12:47 - İp: 94.***.**2.220
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli



Maksat video ise, ne Eos 60d yi nede D7000 i önermem...

Fotoğraf, rakamsal verilerle değil.. Kavramsal bilgilerle gelişir.. Bu güne kadar 30d yi kullanmışsınız.. Sonuçta siz kendinizi geliştirdiniz, makineyi değil..

 

Tarih: 21 Ağustos 2011, 13:10 - İp: 94.***.**6.196
ucheniy
ucheniy
üye
(Amatör)
Yurtdışı

Sayın mete007, doğru söylüyorsunuz da benim burada karar vermediğim nokta fiyat-fayda ilişkişi. Fotoğraf makinasına o kadar para verip en iyi hizmeti beklemek hakkımız. gerekirse auto fokus yapacak, dolma saracak, bira açacak, sigara yakacak vs...

 

Tarih: 21 Ağustos 2011, 14:56 - İp: 94.***.**9.204
Sayfa(lar): 1 | 2 | 3

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
wykey
1
150
21 Eyl. 2018, 03:04
paperman
sh7rk
1
672
19 Eyl. 2018, 14:59
the_photgrpher
omaryayla
0
726
18 Eyl. 2018, 12:34
omaryayla
omaryayla
0
744
18 Eyl. 2018, 12:32
omaryayla
mawerick26
2
863
17 Eyl. 2018, 15:46
yeni_foto63
prodersler
0
973
17 Eyl. 2018, 12:46
prodersler
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Yeni Fotoğrafçıya Ağabey Tavsiyeleri
paperman2 yılda 1100 kadar yorum yapmışım ; 200-300 tanesi tahminimce beğeni , 800-900 tanesi acemilere yaptığım eleştirilerdir . Dönüp baksam , tüm yazdıklarım belki 10 maddenin etrafında döner, dolaşır .      Artık okurlar mı bilmem ama yeni makina almış , fotoğrafçılığa dün başlam...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
asamaka, ertugrulkoca, (2)