terminator3212
terminator3212
üye
(Amatör)
Istanbul

Canon 1100d Yardım

arkadaşlar 1 senedir canon 1100d dslr makina kullanıyorum makinaya ayriyetten 70-300 sigma lens aldım sorunum şu akşamları güneş daha tam çökmeden gün ağırma vakti dediğimiz zamanlarda yaptığım çekimler çok kalitesiz oluyor flaş acınca düzeliyor fakat flash la çektiğim fotoğraflar kötü oluyor daha iyi resim çekmesi için daha çok ışığa ihtiyacım var bunu biliyorum ama önerebileceğimiz manuel yapabileceğim bi ayar varmı tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum

 

Tarih: 10 Kasım 2013, 21:56 - İp: 78.***.**5.140
Cevapla
alfaci
alfaci
üye
(Meraklı)
Yurtdışı

Söylediğiniz problem makineyi kullanmayı bilmeyi gerektiriyor biraz.Büyük ihtimal 300mm. de bu sorun oluyordur.Bu zoom da f5/6 değeri oluşur.Sizde doğal olarak İso(Asa) değeri arttırıyorsunuz ve noise,titreşiyor oluyor.Şimdi M'de İso 3200,Ölçüm modunu da Nokta ölçüm yapın.Ayrıca normal çekimler için de One Shot seçeneği rahat olacaktır.Pozlama değerini de -1 civarın da tutup çekin.Büyük ihtimal daha iyi sonuçlar alırsınız.600D'de test ettim...

 

Tarih: 10 Kasım 2013, 22:45 - İp: 212.***.**0.119
terminator3212
terminator3212
üye
(Amatör)
Istanbul

abi cevap için çok sağol verdiğin önerileri denedin pek yararı olmadı senden şöyle bişey istesem abi manuel modda kullandığın enstanstane hızı-diyafram ayarı- poz telafisi-beyaz ayarı gibi ayarlın değerlerini bana bi zahemt söylermisin

#terminator3212' tarafından 11.11.2013 16:39:18 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 11 Kasım 2013, 16:22 - İp: 78.***.**5.140
alfaci
alfaci
üye
(Meraklı)
Yurtdışı

Eğer M bilmiyorsanız,P'de ki açık değerleri kullanın.Açık söylemek gerekirse M dışında ki bütün Modları unuttum.Ama en esnek Mod M olduğu için kullanmayı öğrenin.Benim yazdıklarım sadece belli bir süre zarfını kurtaracak değerler.Bide yazdığım değerlerin işe yaramaması durumun da bir alt ve bir üst değerlerini kullanın...Işığınız bol olsun

#alfaci' tarafından 11.11.2013 16:46:56 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 11 Kasım 2013, 16:43 - İp: 212.***.**0.119
terminator3212
terminator3212
üye
(Amatör)
Istanbul

abi soğalasın önerilerin doğrultusunda bişeyler yapmaya çalışıcam

 

Tarih: 12 Kasım 2013, 15:48 - İp: 88.***.**3.251
ercan43
ercan43
üye
(Amatör)
Istanbul

1 - İso'yu otomatiğe alın.
2 - Beyaz ayarını otomatiğe alın. Bırakın bu iki değeri makina kendi ayarlasın.
3 - Enstantane öncelikli modda (S) çalışın.
4 - Enstantane ayarını 30 a getirin.
Elle çekim için dirseklerinizi sabit bir yere dayayın.
Çekim yapın. kolay gelsin.

#ercan43' tarafından 23.11.2013 10:46:11 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 15 Kasım 2013, 21:52 - İp: 151.***.**3.227
gibson
gibson
üye
(Amatör)
Kocaeli

Bence ilk once bir tripod edinin, sonra ayarlari degistirerek denemeler yapin, sonunda istediginiz fotografi bulacaginiza eminim.

 

Tarih: 20 Kasım 2013, 19:28 - İp: 212.***.**0.230
alfaci
alfaci
üye
(Meraklı)
Yurtdışı

Tripod şart bir ekipman değil...Makine mutlaka sabitlenir.Ama sabitlemeye de gerek yok...

 

Tarih: 20 Kasım 2013, 23:46 - İp: 212.***.**0.119
Sayfa(lar): 1

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
tolgabas92
2
1097
14 Ara. 2018, 21:58
ercan43
zorbeyinoglu
0
738
08 Ara. 2018, 00:40
zorbeyinoglu
omaryayla
1
2459
02 Ara. 2018, 23:50
sh7rk
zisss
0
1437
12 Kas. 2018, 15:25
zisss
sh7rk
0
2495
09 Kas. 2018, 13:55
sh7rk
hjkjhy
10
3832
10 Eyl. 2018, 15:36
fanatikfotocu
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Site Yöneticileri Uyuyor Mu?
adminMerhaba Arkadaşlar,      Sürekli eleştiriliyoruz. Taktir edilsek de genel de bu niye yok, şu niye eksik, onay niye geç gibi bir dolu sorunun muhatabı oluyoruz. Siteyle ilgili olarak bir çok konu açıldığı gibi birçok da e-mail alıyoruz. Bunların bir kısmına cevap verdiğimiz gibi b...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
yavuzist, (1)