quench12
quench12
üye
(Amatör)
Kırşehir

S2950 Makro Sorunu

İyi günler arkadaşlar ben 4 gün önce bir s2950 aldım ve tek şikayetim makro çekimlerde nedense puslu cıkıyo sizce sebebi ne bi dışarda çektiğim fotoyu atacam bide evde makro çektim onu atacam bi inceleyelim

Makro :



Buda Dışarı Çekimi :



Dışarda çektiğim bence güzel çıktı yani bi problem görmüyorum kadraj dışında :D fakat makro olumsuz oldu ışık yetersizdi ondan olabilir mi ?

 

Tarih: 18 Mart 2012, 22:28 - İp: 78.***.**7.251
Cevapla
buzlucam
buzlucam
üye
(Meraklı)
Yurtdışı

çektiğiniz fotografların exif bilgisini silerk kucultup koymussunuz bu yuzden değerlendirme yapmak guç muhtemel puslu çıkma nedeni yetersiz ışık nedeniyle çekim süresinin uzaması ve sizinde tripod veya flaş kulanmamanız. shutter süresi uzadıkça elinizde makinanın tiremesi oluşuyor ve fotograflar bulanıklaşıyor makinede problem yok bence...

 

Tarih: 19 Mart 2012, 00:51 - İp: 78.***.**7.149
quench12
quench12
üye
(Amatör)
Kırşehir

evet makine güzel bende yetersiz ışıktan şikayetciydim zaten ev çekimlerinde muhtemel ışık kaynağı olması lazım malüm perde felan :D tripod ve flash çözüm olacağına inanıyorum fakat flash kullanıncada arka plan karanlık cıkıyor ön parlıyor o rahatsız edici bi olay mı ? ayırt edemedim

 

Tarih: 19 Mart 2012, 10:48 - İp: 78.***.**7.251
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
storyteller
1
1766
29 Kas. 2018, 21:51
ercan43
elifak
0
1927
28 Kas. 2018, 01:03
elifak
omaryayla
0
1117
18 Eyl. 2018, 12:32
omaryayla
oksuz_
0
3086
27 Ağu. 2018, 18:43
oksuz_
ertugrulkoca
0
182
26 Haz. 2018, 03:11
ertugrulkoca
sercau28
1
3928
19 Haz. 2018, 17:43
amentes
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Portre Fotoğraf
orh.turhanPortre Fotoğraf Teknikleri      İnsanın kişiliğini, duygularını, iç dünyasını ortaya koyan fotoğrafa portre fotoğrafı denir. Portre fotoğrafı, çoğumuzun algıladığı gibi yalnızca vesikalık fotoğraf klişesinden ibaret değildir. Yani cepheden bakış ve omuzları içeren kafa fotoğrafla...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
hcetin, yfoto34, (2)