paparazzi2
paparazzi2
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Bursa

Gretag Mk 4 Digital Minilab

OCAK AYINDA ALDIM MÜKEMMEL BİR MİNİLAB
HERKESE TAVSİYE EDERİM
FİYATI DA UYGUN
TÜP SORUNU DİYE BİR ŞEY YOK
FİLM YIKAMASI DA ÜZERİNDE
DOKUNMATİK MONİTÖR
ELEKTRİK TÜKETİMİ ÇOK AZ
BANYOLARI DA KÜÇÜK
3 AY ARAŞTIRMALARIMIN SONUCUNDA KARAR VERDİM
MİNİLAB ALMAYI DÜŞÜNEN HERKESE TAVSİYE EDERİM

 

Tarih: 7 Mart 2006, 11:56 - İp: yok
Cevapla
zeynepfoto
zeynepfoto
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
İçel

Hayırlı olsun,kaç paraya ve nereden aldığını öğrenebilirmiyim?

 

Tarih: 7 Mart 2006, 17:52 - İp: 213.***.**4.130
paparazzi2
paparazzi2
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Bursa

istanbul zafer ticaret
50 000 euro
0212 522 22 20
erol bey le irtibata geçebilirsiniz

 

Tarih: 8 Mart 2006, 10:20 - İp: 81.***.**7.77
wolkan16
wolkan16
üye
(Firma)
Bursa

arkadaşım öncelikle hayırlı olsun bende minilab almayı düşünüyorum ancak karar veremedim kiss,dolly afosan falan filan bende bursadayım makineyi yerinde görmek isterim iznin olursa saygılar

 

Tarih: 9 Mart 2006, 15:42 - İp: 81.***.**9.157
paparazzi2
paparazzi2
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Bursa

tabii arkadaş nedemek
istediğin zaman gel
iznik teyim ben
foto şafak diye sorarsan herkes tarif eder beni
makinam mükemmel
zaten görünce anlıycaksın
gelirken numune de getir baskı yapalım
0 224 757 1777

 

Tarih: 10 Mart 2006, 13:40 - İp: 81.***.**3.141
doli2300
doli2300
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Yozgat

Gretag minilab'ın hiç baskısını görmedim. Ama iyi bir ünü yok. tabi herşey ün değildir...

 

Tarih: 10 Nisan 2006, 15:33 - İp: 81.***.**8.187
_karaca_
_karaca_
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Bursa

abi hayırlı olsun ya anladık yani güzelde bukadarda övme gören derki adamlar karpayı veriyo güle güle kulan nazardeğdirirsin bak maşallah

 

Tarih: 8 Eylül 2006, 21:43 - İp: 85.***.**2.130
eagle82
eagle82
üye
(Özel Gün Fotoğrafçısı)
Bursa

HAYIRLI OLSUN HAYIRLI OLSUN ALLAH BÜYÜK EBAT BASKILAR NASİP ETSİN

 

Tarih: 20 Ekim 2006, 17:13 - İp: 88.***.**9.107
foto onur
foto onur
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Manisa

hayırlı uğurlu olsun abi.güle güle kullan.

 

Tarih: 20 Ekim 2006, 18:04 - İp: 85.***.**2.92
ceyhun79
ceyhun79
üye
(Firma)
Istanbul

gretag mk 4 de 50000 euro değeri fakat benim bildiğim yanılmıyorsam 27000 euro ya gratg 740 analogları mk 4 yapabiliyorlar bugün bir gretagım var ve fiyatı 14000 ytl yani 35000 euro mal alıyor alana ve daha karlı diye düşünüyorum ne dersiniz böylesi daha mantıklı değilmi
saygılar

 

Tarih: 21 Ekim 2006, 10:29 - İp: 85.***.**0.183
sielife07i
sielife07i
üye
(Amatör)
Istanbul

hayırlı olsun

 

Tarih: 23 Nisan 2008, 19:08 - İp: 78.***.**6.54
Sayfa(lar): 1 | 2

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
prodersler
0
526
28 Oca. 2019, 20:27
prodersler
hydr-mc
5
11460
14 Kas. 2018, 12:52
cuteftp
aniyakalayin
0
145
07 Kas. 2018, 15:29
aniyakalayin
epikstudyo
1
936
10 Ağu. 2018, 11:56
epikstudyo
sezgico
3
3784
08 Ağu. 2018, 16:41
turkmeny
turangroup
2
2391
07 Haz. 2018, 14:03
turangroup
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
muay, (1)