y-a-v-u-z-

y-a-v-u-z-

Şehir : İstanbul
Grup : Amatör - Yaş : 38
Üyelik Tarihi : 7 Temmuz 2010, Çarşamba - Son Oturum : 29 Mayıs 2012, Salı
Açtığı Konu : 1 - Cevapladığı konu : 2

 
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
y-a-v-u-z-
2
1604
29 Mar. 2012, 23:59
y-a-v-u-z-

Sayfa(lar): 1

» Fotoğrafça
Çok Bilen Bizler!
ocaklilarBir zamanlar bu forumlarda, "dslr layk mı yoksa dslr mi?" tartışmalarından geçilmezdi, neyse ki çok bilen bizler, bu tür sorulara hep "sen en iyisi git bir dslr al" diye cevap verdik, bu işe yeni başlayan arkadaşlarımızın çoğu da bizi dinlediler gidip dslr aldılar. Daha sonra bir çoğu, "ben bu dslr ...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
birgaripdino, erdo1907, (2)