mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Mavibilgisayar. Com

mavibilgisayar.com'dan aldığım Corsair 2GB 60X hafıza kartını Canon A610 makinemde 1 ay kadar sorunsuz kullandım.Ama sonra çektiğim resimleri kayıt etmemeye ve kayıt ettiklerini de bozuk olarak kaydetmeye başladı.(Oysa başka bir kartı aynı makinede sorunsuz kullanıyorum.)Daha sonra ise kartı makineye takınca hafıza kartı uyarısı alıyor ve kartı formatlamak istediğimde makine kendini kapatıyordu.Kartı bilgisayarda da okutamadım ve formatlayamadım.Bu sorun ile ilgili siteye mesaj attım ama bir cevap alamadım.Israrlı aramalarım sonunda da telefonla ulaşabildiğim bir elemanla konuştuktan sonra ürünü faturası ve sorunu anlatan bir yazı ile ile mavibilgisayar.com'un Ankara'daki adresine gönderdim.Yaklaşık 20 gün sonra telefon ettim ve ürünün ithalattçı firmaya gönderildiği ve hala ürünün dönmediği, 30 gün içinde dönmez ise kartın yenisi ile değiştirileceği ve benim taraflarınca bilgilendirileceğim söylenmesine rağmen hiçbir şekilde bilgilendirilmedim.Bunun üzerine iki mesaj daha attım.Yine cevap yok.Bir kaç gün önce aradığımda ise ürünün hala ithalattçı firmadan dönmediği söylendi.ben ise 30 günlük sürenin aşıldığını ve bu duyarsızlığın nedenini sordum.Telefondaki kişi not alıp arkadaşlarına bildireceğni söyledi.Hala bir cevap yok.Bu ne biçim ticaret ciddiyetidir böyle.Bu ne biçim müşteri memnuniyetidir.35-40 YTL tutarındaki hafıza kartı için 4-5 kez ettiğim telefon faturası bile bir maliyet...Zaten ürünü kargo ile firmaya gönderirken anlaşmalı olduklarını söyledikleri MNG kargo ise mavibilgisayar ie böyle bir indirim anlaşmalarının olmadığını söyleyerek indirmde bulunmadı.O zaman neden MNG kargoya yönlendiriliyoruz?
Bu site üzerinden alışveriş yaparken daha sonra ilgisiz insanlarla karşılaşabileceğinizi aklınızda bulundurunuz.Saygılar...
not:Bugüne kadra internetteki alışveriş sitelerinden televizyon dahil bir çok alışveriş yaptım ve şu sitelerden yaptığım alışverişlerde sorunla karşılaştım:
1. hepsiburada.com (eksik ürün açıklaması ve ilgisizlik.)
2.stvpazarlama.com ( kullanılmış ürün, ve ürün yorumunu sitelerinde yayınlamama.-Yorum ise gayet seviyeli olarak yapılmasına rağmen-)
3.mavibilgisayar.com (yukarıda geniş olarak açıkladım zaten.)

#7430' tarafından 31.07.2007 18:59:53 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 31 Temmuz 2007, 18:51 - İp: 88.***.**8.45
kiziltug
kiziltug (üye)
Ankara / Doğa Fotoğrafçısı

Bu konuda yanlışınız olduğunu söyleyim.
Ben mavi bilgisayardan bu güne kadar bütün teknoloji gereksinimi aldım haklı olduğunuz tarafa siz sıkıştırmazsanız hiç bir firma aramaz...
2. si 30 gün değil 30 iş günü ve mavi bilgisayarın anlaşması olduğu içn bütün firmalar 30 iş günü içinde arızalı ürünüzü alıp yerine yenisini veriyolar ve en gıcık tarafı ne olursa olsun yenisi ile değişsecek ürün için mutlaka 30 iş günü 45 gün bekletiyolar...
ama benim 512lik mp3 playerım arızalandı götürdüm 1.gb yenisini verdiler böyle durumlar da yapabiliyolar. Onun için canınızı sıkmayın hiç bir kurumda iyi servis diye bişey yok mecbur bekleyeceksiniz

 

Tarih: 19 Ağustos 2007, 01:04 - İp: 88.***.**7.141
mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

(49 "iş günü" sonra yani bu gün)3 saat önce mavibilgisayarı aradım.Telefona çıkan kişi ürünün ithalatçı firmadan henüz dönmediğini, bu konuda arkadaşları bilgilendireceğini söyledi.Bu sözü sanırım yaklaşık bir ay boyunca 2-3 kez duyunca açıkcası biraz sinirlendim ki çok yumuşak bir mizacım vardır.Arkadaşa yine de saygılı bir şekilde bu konudaki çektiğim sıkıntıyı anlatınca, 15 dakika sonra beni arayacaklarını söyleyip kapattılar.Tahmin edeceğiniz gibi ne arayan var ne soran.Yaklaşık 2 saat sonra ben aradım.Bu sefer telefona çıkan arkadaş ürünün yenisi ile değiştirileceğini ve 2-3 gün içinde gönderileceğini söyledi.35-40 YTL tutarındaki bir kart için açtığım telefonlar verdiğim kargo parası, kart olmadığı için tatilimde çekemediğim fotoğraflar, videolar... Neyse sonuç olarak ben haksızım değil mi?

 

Tarih: 20 Ağustos 2007, 15:22 - İp: 88.***.**4.99
hata
hata (üye)
Ankara / Meraklı

1. İnternetten hiçbirşey almam ve alınmasınıda mantıklı bulmam.
2. Mavi bilgisayar hep böyle, şimdiye kadar ne aldıysam hepsinde bir sorun çıktı. İlk bir ikisinde değiştirmemek veya iade almamak için insanüstü çaba sarfettiler ama araya giren onca kişi sayesinde ikna oldular. En son aldığım harici harddiskin bozuk çıkması üzerine ise baktılarki tamir edemiyorlar bende kıdemli ve inatçı müşteri olduğumdan öğrendiler sanırım itirazsız değiştirdiler ama bu son oldu bir daha mavi bilgisayardan hiçbirşey almıyorum.

 

Tarih: 20 Ağustos 2007, 16:05 - İp: 81.***.**8.174
vncnz
vncnz (üye)
Antalya / Meraklı

sorun seçimde başlıyor bence. mavibilgisayar artık hiç iyi bir seçim değil. ben ankaradayım ve bende çok ilgisizliklerine şahit oldum. ayrıca son birkaç yıldır biraz fazla isimleri duyulduğu için parça fiyatlarıda ne hikmetse yükseldi. bir intel işlemci almak istediğinizde bile fiyat piyasanın direk 20-30 dolar üstüne çıkıyor. ve görüldüğü gibi bir teknik destekleride yok

 

Tarih: 20 Ağustos 2007, 16:11 - İp: 85.***.**8.174
mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Sayın hata, ben internet üzerinden 55 ekran televizyon dahil bu güne kadar çok alış veriş yaptım.İnternet üzerinden yaptığım alış verişlerin 2-3 tanesi pürüzlü oldu.Açıkcası benim bulunduğum yerin esnafından mal alacağıma internet üzerinden mal almayı tercih ederim.Bir sorun çıktığında elden mal aldığınız yerin de sizi çiçeklerle karşılayacağını zannetmiyorum.Ama bu tip sorunlarla karşılaşınca açıkcası internet üzerinden alış verişten soğuduğum da gerçek.İkinci olarak mavibilgisayar'ın ilgisizliği apaçık ortada olan bir şey.Bu gün aradığımda muhatap olduğum şahıs aynı anda yanındaki bir müşteri ile konuşuyordu.Galiba orada bir iki çalışan var ve bütün işler onların başına yıkılmış.Hala biz bu işleri babadan kalma usüllerle yapmaya çalışıyoruz ya helal olsun.

 

Tarih: 21 Ağustos 2007, 00:35 - İp: 81.***.**9.43
cunuvar
cunuvar (üye)
İstanbul / Amatör

İnternetten bu zamana kadar bir çok alışveriş yaptım.
Şu ana kadar en çok memnun olduğum firma Ankara Mavi bilgisayar diyebilirim,3-4 ayrı dönemdeki siparişlerim inanılmaz bir süratle adresime teslim edildi.
Burda asıl sıkıntı üretici veya ithalatçı firmadan kaynaklandığını düşünüyorum.elinizdeki faturayla direk olarak ithalatçı firmaya başvursaydınız işiniz çok daha çabuk hallolurdu.

 

Tarih: 21 Ağustos 2007, 01:54 - İp: 213.***.**5.242
mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Pazartesi (27.08.2007) mavibilgisayar'ı tekrar aradım.Telefona çıkan kişi kartın yenisini bugün postaya vereceğini söyledi.Ben de bunun 4-5 gün önce de söylendiğini ama kartın hala gönderilmediğini söylediğimde "Yukarıda bir karışıklık olmuş.Ben kartınızı bügün çıkartıyorum." dedi.Bu gün itibari ile (30.08.2007) kart hala ortalarda yok.Ne diyeyim artık, insaf biraz mavibilgisayar mı? Tövbe bir daha...

 

Tarih: 31 Ağustos 2007, 01:10 - İp: 88.***.**6.25
mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Bugün(01.09.2007) yine mavibilgisayarı aradım.Telefona çıkan kişi ne söyledi bilin bakalım."Ürününüz yenisi ile değiştirilecek.Ürününüzü bugün kargoya çıkarıyorum." dedi. (Güleyim mi kızayım mı karar veremedim de.)Telefondaki kişiye pazartesi de aynı şeyin söylendiğini ama hala kartı göndermediklerini 2,5 ay olduğunu söyledim."Yukarıda bir karışıklık olmuştur" dedi.(Sanki bunu da bir yerden hatırlıyorum. )Eğer kartı gönderme gibi niyetiniz yoksa ona göre hareket edeyim dedim.Öyle bir şeyin söz konusu olamadığını söylediler.Sanırım kartı gönderecekler.Ama 10 yıl sonra.Sanırım...

 

Tarih: 1 Eylül 2007, 14:47 - İp: 88.***.**0.34
trancedj
trancedj (üye)
İzmir / Amatör

Mavibilgisayarın madem bu kadar ünü var prestiji var, ona göre de prensipleri ve sorumluluğu olması gerekir. SATIŞ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ kaçamak cevaplarla, müşteriye BUGUN GÖNDERDİK, YARIN ELİNİZDE OLUR, BİR KARIŞIKLIK OLMUŞ gibi oyalama yöntem ve stratejilerinden uzak durması, hatta hiç bir zaman bu kadar basit,seviyesiz cevaplar VERMEMESİ GEREKİR!

Bu arkadaşımız şanssızlık yaşamış, alt tarafı SD Card, makineye takıyorsun orada kalıveriyor, bu arkadaş ne yaptıda bozdu bu karti, maviyi savunan arkadaşlar sizin başınıza böyle bir şey gelse ne olurdu?
Ürünün hatalı olduğu besbelli ortada.
Aradan 49 İŞ GÜNÜ geçmiş, hala bir icraat yok!
Niye hala bu konuda arkadaşın yanlışı olduğunu düşünenler var?
Tamam senin alışverişin sorunsuz geçmiştir ama burada yazılanları bir kafanda kendin olarak canlandır!
Müşteriler Birbirine Destek Olacak, Hakkını Arayacak Ki Bu ve Bunun gibi Firmalar Daha Gayretli ve Ciddiyetle YAPILMASI GEREKENLERİ YAPACAKLAR!

 

Tarih: 1 Eylül 2007, 17:20 - İp: 88.***.**0.9
mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Desteğiniz için çok teşekkürler.

 

Tarih: 1 Eylül 2007, 18:07 - İp: 88.***.**3.51