Fotoğrafçılık Forumları
Fotoğraf Mak. Tercihi
Arkadaşlar mrb.fotoğraf çekimi işinde kendimi geliştirmek amacıyla yeni dijital bir fotoğraf makinası aldım.markası sony DSC-W40,6 megapiksel,bu makinayı daha önce kullanmış arkadaş varsa,tercih noktasında başlangıç için iyi mi?bu konuda görüşleriniz için teşşekkür ederim. [>:D
Tarih: 8 Ekim 2006, 18:13 - İp: 85.***.**5.125
Henüz cevap yazılmamış
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
024208 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
160027 May. 2026, 09:43
mete007 -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073607 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
045618 Mar. 2026, 23:40
prodersler -

-

-

2025 Yılına Damga Vuran Fotoğrafçılık Olayları
06 Oca. 2026, 10:21 miratcenk
070706 Oca. 2026, 10:22
miratcenk -

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081618 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -
