Fotoğrafçılık Forumları
Nikon F601’de Af Ve Flaş Problemi
herkese merhaba
dijitalden başka bir de babamdan kalma nikon f601 QD makinem var.
geçenlerde sırf meraktan objektifini çıkardım, inceledim tekrar yerine taktım sonra bir problemle karşılaştım. makine bazı noktalara netleme yapamıyor, autofocus bir sağa bir sola gidip geliyor, deklanşöre tam bastığımda çekmiyor.bazı noktalara ise hemen netliyor ve çekebiliyorum
bir sorunum daha var. flaşı çalışmıyor. vizörden baktığımda flaş ışığı yanıyor flaşı açıyorum fakat çekim gerçekleşmiyor.
yardımcı olacak ustalara şimdiden teşekkürler.
Tarih: 14 Mart 2008, 10:38 - İp: 78.***.**6.92
Henüz cevap yazılmamış
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157127 May. 2026, 09:43
mete007 -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073007 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

-

-

Yapay Zeka Tarafından Türetilen İçeriği Tespit Etme Rehberi
07 Şub. 2026, 13:00 miratcenk
057807 Şub. 2026, 13:01
miratcenk -

2026 Yılının Olası Fotografik Trendleri
15 Oca. 2026, 10:45 miratcenk
059415 Oca. 2026, 10:45
miratcenk -

2025 Yılına Damga Vuran Fotoğrafçılık Olayları
06 Oca. 2026, 10:21 miratcenk
070406 Oca. 2026, 10:22
miratcenk -
