bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

Teknosa Ve Mahkeme Kararı...

Bir arkadaşın başından geçen bir olayı alıntı yaparak aktarmak istiyorum...

Almıs oldugu laptop'da yasadıgı bir türlü düzelmeyen problemler.. İşin garip tarafı o problemler aynı marka model laptopların neredeyse hepsinde gözlemlenen bir sorunmuş.. ve Bunu distribütör firma kabül etmesine rağmen bir sürü problem yaşanmışş.Yaklaşık olarak 1 yıl mücade etmiş..Güler misiniz ağlar mısınız


"Teknosa aleyhine Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 iadesi için açtığım dava bugün bitti. Hakim iade kararı verdi. Avukat tutmadım dilekçeleri kendim hazırladım, savunmamı kendim yaptım. Pul parası, bilirkişi ücreti, mahkemeye gidiş- gelişler vs. toplam masrafım 200 YTL civarında oldu. Öncelikle etkili bir dilekçe yazdım, mağdur kullanıcılardan şahitler gösterdim ve mahkemede dinlendi.teknosa 3 avukat ile dosyalarını hazırladı En önemlisi bilirkişi raporu cihazın problemli olduğu yönündeydi. Sonuçta süreç biraz uzadı ama 7 ayda sonuca ulaştım. Şİmdi yasal faizi ile ödediğim 1.849 YTL yi alacağım.

Ben davamın temelini o dönem sattıkları bu üründe SATA disk olduğunu kataloglarında ve tanıtımlarına belirtmedikleri ve profesyonel olmayan kişilerin işletim sistemi kuramayacağı yönünde oluşturdum. Ayrıca ısınma, klavyede tuş atlama sorunlarını ilave ettim. Öncelikle tüketici hakem heyetine başvurdum buradan çıkan karar iadeydi fakat teknosa uygulamadı. Sonra mahkeme süreci başladı. Bilirkişi diskin sata olduğunun belirtilmesi gerektiğini, tuş atlama problemi olduğunu yazmış. sonuçta şahit ifadeleri ile birlikte iade kararı çıktı.

Tarih: 17 Ocak 2007, 15:00 - İp: 88.***.**8.128
liebster
liebster (üye)
Kütahya / Firma

de get mubarek insan... bizde hiçbir kusur bulamazsın ...

 

Tarih: 24 Şubat 2007, 22:09 - İp: 88.***.**5.157
fratyildiz
fratyildiz (üye)
İstanbul / Amatör

merhaba bisquit,
teknosadan almadım ama ben de siemens amilo pro v 2045 model laptop kullanıyorum. ne gibi sorunlarla karşılaştığını bana iletebilir misin? iyi günler [email protected]

 

Tarih: 25 Eylül 2007, 14:17 - İp: 195.***.**4.27
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

zaten o ürünlerin hepsi önümüze sürülmüş vaziyette kurulmuş bir tesisatı herkes denetiyor.

fratyildiz, bu benim basıma gelen bir olay değil bir arkadasın basına gelmişti, tam hatırlamıyorum ama harddiskinde problem vardı windows kurulmuyordu ve bi kaç ufak tefek sorun yasatmıstı

 

Tarih: 26 Eylül 2007, 18:53 - İp: 88.***.**9.223
zamorano
zamorano (üye)
İstanbul / Meraklı

Mahkemeye gitmek iyi olmuş
Ben de bimeks hp notbook almıştım.Sürekli sorun çıkardı.Bimekstekiler ısrarla arıza yok dedi.1 ay boyunca teknik servise göndermemek için dalavere yaptılar.Neyse son gittiğimde ısrar ettim.hiç bir şey yok ama gönderelim dediler.Bir gitti.Hard disk arızalıymış.Adama soruyor.Sadece bana BÖN BÖN baktı.Neyse arıza giderilmedi.1 ay geçtyiği için bimeks bizi ilgilendirmez dedi.Hp teknk servise tekrar götürdüm 26 gün kaldı.Servis kağıdında h.disk,yazıcısı,kamerası vb parçalar değişti yazıyordu.Son olarak tekrar götürdüm.
Sonuç olarak 3 defa aynı arıza nedeniyle servise götürdüm.Sonuç alamadım.HP Müşteri hizmetleri mahkemeye başvursanız sonuç alamazsınız dedi.Tüketici mahkemesine başvurdum.Bilirkişi inceledi.Ayıplı olduğuna karar verdi.Para iadesi alacağım.
Yani sözün kısası BİMEKS NERDE ÇÜRÜK KULLANILMIŞ ÜRETİMDEN KALKMIŞ ÜRÜN VARSA ÜZERİNE ÇÜRÜK MODASI GEÇMİŞ HEDİYELER VEREREK İNSANLARI KANDIRIYOR.BENCE KENDİ yerlerinden almak lazım.Toshiba yı toshiba shop tan Sony yi sony shop tan
Hakkınızı sonuna kadar arayın.Benden söylemesi.Bu arada mahkemeye karşı taraftan hiç kimse gelmedi.

 

Tarih: 29 Ağustos 2008, 09:53 - İp: 85.***.**3.20
cicero35
cicero35 (üye)
İzmir / Amatör

Teknosa bunu hep yapıyor, Asla ordan mal almak istemiyorum istememde, ürünler kontrol edilmeden veriliyor magaza personeli bilgisiz ve yetersiz, müsteri hizmetleri bes para etmez, sabancının maddi destegi ile ne yazık ki piyasda adını yapmıs bir firma bence dersini vermenin zamanı geldi..

 

Tarih: 3 Eylül 2008, 11:24 - İp: 212.***.**5.246
f.berkant
f.berkant (üye)
Almanya / Meraklı

parayı yükünle kaldırdılar zaten bu saat'ten sonra ne yapılsa yapılsın çok tımbırlarında olacağını zannetmiyorum. bu sektörden çıkarlar başka sektöre geçerler. nasıl olsa ülke onlardan soruluyor değilmi????

 

Tarih: 4 Eylül 2008, 11:46 - İp: 78.***.**9.82
kumköy34
kumköy34 (Objektif)
İstanbul / Meraklı

Neyse,sonuç iyi olmuş bari.

 

Tarih: 15 Eylül 2008, 10:38 - İp: 85.***.**6.196
hakanfoto
hakanfoto (üye)
Bursa / Stüdyo Fotoğrafçısı

Öncelikle geçniş olsun
ancak suç onu satanda olduğu fibi o ürünü oraya satışa sunan da
herkes kendi işini yapması lazım
malum bizim mesleğimizle ilgilide makine satışları var ilgi yok bilgi yok satış var para gelsin ve büyük firma olduğundan ucuzluk var
oysa aynı ürünü biz sattığımızda müşteriye bilgide veriyoruz gerektiğinde biz dönüp tekrar bilgi alıyor.
Ama biz fotoğrafçılar işte burda bir şeye tepki koymalıyız bu ürünü oraya satan toptancılara tepki koymalıyız ki herkes kendiniz işi yapsın bizde para kazanalım ve sattığımız malında arkasında olalım
doğrusu bu değilmidir.

 

Tarih: 1 Kasım 2008, 10:14 - İp: 78.***.**1.214
mhmtdnr
mhmtdnr (üye)
Mardin / Meraklı

kardeşim bana davayla ilgili arıza kayıtlarını nerden bulduğunu soyleyebılırmısın bnde toshıba marka bır bılgısayar ıle aynı sorunu yasıyorum. aldığım urun sorun cıkardı bana bana ulasabılır msn [email protected]

 

Tarih: 1 Ekim 2013, 21:42 - İp: 81.***.**5.221
m.levent
m.levent (üye)
İzmir / Meraklı

mhmtdnr bu başlık kaç yıllık baktınmı? adam 5 yıldır giriş bile yapmıyor, öldümü kaldımı bilen yok!

 

Tarih: 8 Ekim 2013, 08:08 - İp: 81.***.**1.46