bykaptan
bykaptan (üye)
İzmir / Amatör

Sony Eurasıa Pazarlama A. Ş İlgisizliği..

Arkadaşlar Bu Yazı Kesinlikle Yalan Dolan İçermeyip Başımızdan Gecen Bir Olaydır..Sizlerinde Bilgisi Olmasını İstedim..Malın ile Rezil Olma Buna Deniliyor...
Hakkımızı Korumak İçin Tüketici Hakları Mahkemesine Başvurduk.

22.02.2006 Tarihinde “sony diğital photo printer up-dr150”modelini olan termal printerinizi işyerimize aldık.fakat 6 aylık kısa kullanım süresinde makina arıza yaptı.
22.08.2006 tarihinde arıza yapan cihazı satın aldığımız firmaya servis için gönderdik.
Gönderdiğimiz firmada bugune kadar hiçbir şekilde sorunumuz çözülmedi ve ilgisiz kaldık.
Hala makinamız yetkili serviste.Elimizde tüketici hakları mahkemesi kararı olduğu halde 3 yıldır işyeri olarak mağduruz.
Türkiye Dispirötörünüz olan “SONY EURASIA PAZARLAMA A.Ş” Türkiyedeki müşterilerine ilgisiz ve alakasız olduğundan biz firma olarak alışverişimizi bitirdik ve sony markasına güvenimiz kalmadı.Sizin Türkiye satışlarına izin verdiğiniz firmayı değerlendirmenizi davet ediyoruz.Bizler bu firmayla sony marka ne cihaz nede sarf malzemesi kullanmayacağız..
Ek olarak Tüketici Hakları Mahkeme Karırımızı gönderiyoruz.

Saygılarımla…

Mehmet BAKKAL
FOTO GENÇLİK
SINDIRGI /BALIKESİR
[email protected]


#bykaptan' tarafından 04.11.2009 10:40:51 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 4 Kasım 2009, 10:38 - İp: 78.***.**1.225