cazip
cazip (üye)
İstanbul / Amatör

Olympus Servisi

makinamı servise verdim,bekliyorum.
ilgilenenlere teşekkür ederim.
saygılar herkese


#cazip' tarafından 08.01.2007 19:25:06 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 7 Ocak 2007, 15:55 - İp: 195.***.**1.52
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

Bazı firmalar için bazı tavırlar davranışlar gayet normal oluyor..

Mesela antalya'dan istanbula aras kargo ile yolladıgım kargo kaybolunca yolladıgım şubenin bana söylediği cümle "istanbula giden kargolar kaybolabiliyor"
1.5 aydır oyalıyorlar.. Ama peşlerni bırakmıycam..

Sizin yaşadıgınız olay da Olympus için gayet Normaldir.Çünkü distribütörü öyle bir firma..

 

Tarih: 7 Ocak 2007, 16:13 - İp: 88.***.**4.247
atlantis35
atlantis35 (üye)
Manisa / Amatör

cazip geçmiş olsun.Yapacağın tek şey kanuni yollara başvurmak.Sonuç alman belki aylarca sürüp seni çok üzecek ama başka çare gözükmüyor.

 

Tarih: 7 Ocak 2007, 16:23 - İp: 85.***.**3.173
mimarca
mimarca (üye)
İstanbul / Amatör

ya abi bende burdayım bahsı gecen yere yakınım da su makıneyı bırak adamlara bır once kabul etmişler yapsılar yurt dısında veya ıcınde sonra bakarsın derim ben

 

Tarih: 7 Ocak 2007, 17:16 - İp: 85.***.**8.113
salihtokay
salihtokay (üye)
Isparta / Stüdyo Fotoğrafçısı

arkadaşım makınayı teslim et.makbuzunu al kanunen 30 iş günü içerisinde yapıp teslim etmek zorundalar.arızayıda belirten makbuzu aldıktan sonra mutlaka yapacaklardır.zaten bu makınaların tamiri birezilyada yapılıyor. gönderilirse 1 hafta içerisinde geri geliyor.bana kalırsa burada açılmasından yurt dışına gitmesi hayırlıdır.

 

Tarih: 7 Ocak 2007, 17:32 - İp: 88.***.**2.68
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma



#burkay' tarafından 21.08.2011 23:31:59 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 7 Ocak 2007, 21:31 - İp: 85.***.**6.62
cazip
cazip (üye)
İstanbul / Amatör

sevgili burkay,
ilginize ve tavsiyelerinize çok teşekkür ederim.Emin olun maddiyat önemli değil ,insanı üzen makinanın hatasını kabul ettirme zorluğu ve kanunen bu gibi cıhazları satan firmaların servislerinin tam teşekküllü olması gerektiği halde hiçbir donanımları olmaması.ama burası türkiye mantığıyla hareket eden bu gibi tüm firmaları kınıyorum.Bende elektromekanik cıhazlar üretiyorum küçük firma olmamıza rağmen müşteriye çağdaş hizmet verebilmek ve mahçup olmamak için her türlü ölçme ve test cıhazlarına yatırım yapıyoruz.
yarın tekrar gidicem değişim istiyecem bakalım ne olacak.

yardımcı olan herkese teşekkürler ediyorum.

 

Tarih: 7 Ocak 2007, 22:36 - İp: 195.***.**1.52
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma



#burkay' tarafından 21.08.2011 23:32:19 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 7 Ocak 2007, 23:13 - İp: 85.***.**6.62
cazip
cazip (üye)
İstanbul / Amatör

Sayın Burkay,
Fotokritik forumu silmiş galiba ,herhalde onlar bizim tarafımızda değiller.
Belki başlık biraz radikal kaçtı ama mağdur olan benim.iki aydır uğraştırdı beni bu makine.
Saygılar

 

Tarih: 8 Ocak 2007, 19:28 - İp: 81.***.**5.246
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma



#burkay' tarafından 21.08.2011 23:32:42 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 8 Ocak 2007, 22:54 - İp: 85.***.**6.62
cazip
cazip (üye)
İstanbul / Amatör

olympus europa destek bölümüne mail atmıştım,
bugün servisi aradım cevap gelmiş ve bana yeni bir gövde vereceklerini söylediler yarın için.demekki olympus ürnlerine ve kalitesine vede müşteri memnuniyetine önem veriyor.buda beni çok memnun etti.


saygılar

 

Tarih: 29 Ocak 2007, 21:13 - İp: 85.***.**6.13