mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Mavibilgisayar. Com

mavibilgisayar.com'dan aldığım Corsair 2GB 60X hafıza kartını Canon A610 makinemde 1 ay kadar sorunsuz kullandım.Ama sonra çektiğim resimleri kayıt etmemeye ve kayıt ettiklerini de bozuk olarak kaydetmeye başladı.(Oysa başka bir kartı aynı makinede sorunsuz kullanıyorum.)Daha sonra ise kartı makineye takınca hafıza kartı uyarısı alıyor ve kartı formatlamak istediğimde makine kendini kapatıyordu.Kartı bilgisayarda da okutamadım ve formatlayamadım.Bu sorun ile ilgili siteye mesaj attım ama bir cevap alamadım.Israrlı aramalarım sonunda da telefonla ulaşabildiğim bir elemanla konuştuktan sonra ürünü faturası ve sorunu anlatan bir yazı ile ile mavibilgisayar.com'un Ankara'daki adresine gönderdim.Yaklaşık 20 gün sonra telefon ettim ve ürünün ithalattçı firmaya gönderildiği ve hala ürünün dönmediği, 30 gün içinde dönmez ise kartın yenisi ile değiştirileceği ve benim taraflarınca bilgilendirileceğim söylenmesine rağmen hiçbir şekilde bilgilendirilmedim.Bunun üzerine iki mesaj daha attım.Yine cevap yok.Bir kaç gün önce aradığımda ise ürünün hala ithalattçı firmadan dönmediği söylendi.ben ise 30 günlük sürenin aşıldığını ve bu duyarsızlığın nedenini sordum.Telefondaki kişi not alıp arkadaşlarına bildireceğni söyledi.Hala bir cevap yok.Bu ne biçim ticaret ciddiyetidir böyle.Bu ne biçim müşteri memnuniyetidir.35-40 YTL tutarındaki hafıza kartı için 4-5 kez ettiğim telefon faturası bile bir maliyet...Zaten ürünü kargo ile firmaya gönderirken anlaşmalı olduklarını söyledikleri MNG kargo ise mavibilgisayar ie böyle bir indirim anlaşmalarının olmadığını söyleyerek indirmde bulunmadı.O zaman neden MNG kargoya yönlendiriliyoruz?
Bu site üzerinden alışveriş yaparken daha sonra ilgisiz insanlarla karşılaşabileceğinizi aklınızda bulundurunuz.Saygılar...
not:Bugüne kadra internetteki alışveriş sitelerinden televizyon dahil bir çok alışveriş yaptım ve şu sitelerden yaptığım alışverişlerde sorunla karşılaştım:
1. hepsiburada.com (eksik ürün açıklaması ve ilgisizlik.)
2.stvpazarlama.com ( kullanılmış ürün, ve ürün yorumunu sitelerinde yayınlamama.-Yorum ise gayet seviyeli olarak yapılmasına rağmen-)
3.mavibilgisayar.com (yukarıda geniş olarak açıkladım zaten.)

#7430' tarafından 31.07.2007 18:59:53 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 31 Temmuz 2007, 18:51 - İp: 88.***.**8.45
mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Sayın efecan sormuşsunuz ben de söyleyeyim.Pazartesi(04.09.2007) mavibilgisayarı tekrar aradım.Telefona çıkan kişiye niçin aradığımı söyleyince hemen tanıdı.(Artık tanımazsa şaşarım.O kadar aydır yaptığım telefon konuşmasından sonra...)Kartı tedarikçi firmalardan temin etmeye çalıştıklarını, bugün ya da en geç yarın (Salı) kartı çıkartacağını söyledi.Ben de açıkcası aylardan beri artık sıkıldığımı,artık kendilerini aramayacağımı söyledim ve kartı kesin Salıya kadar göndereceklerinden emin olup olmadıklarını sorduğumda, en geç yarın(Salı) çıkartacağım, dedi.Evet.. kart hala ortalarda yok.Gidip Tüketici hakem heyeti'ne başvurayım diyorum.35 YTL'lik kart için uğraşmayayım, adamlar en sonunda benden usanıp kartı gönderirler herhalde diye düşünüyorum. Arkadaşlar bu adamlar nasıl bir firma Allah aşkına ya?

 

Tarih: 6 Eylül 2007, 23:48 - İp: 81.***.**8.200
trancedj
trancedj (üye)
İzmir / Amatör

var mı bir gelişme??

 

Tarih: 7 Eylül 2007, 12:32 - İp: 88.***.**3.242
mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Evet...Cuma günü yeniden mavibilgisayar'ı aradım.Telefondaki konuşmaları buraya yazmıyorum.Ama açıkcası bana söylenelere çok öfkelendiğim ve (mizacıma aykırı olarak) biraz sert konuştuğum bir gerçek.Bunun üzerine dün kartım elime ulaştı.Gerçi başka bir marka kart göndermişler ama buna da şükür.11.06.2007 tarihinde gönderdiğim kartı 10.09.2007 tarihnde alabildim.Ne diyeyim müşteri memnuniyeti bu olsa gerek.(!)

 

Tarih: 11 Eylül 2007, 13:41 - İp: 88.***.**3.49
trancedj
trancedj (üye)
İzmir / Amatör

ayıp ya ayıp!!!

7430 Sizede geçmiş olsun

 

Tarih: 11 Eylül 2007, 23:23 - İp: 88.***.**4.177