emryilmaz
emryilmaz (üye)
Sakarya / Amatör

Eftaş Şikayet

Eftaş firmasından almış olduğumuz mitsubishi termal baskı makinesinin 10x15 kağıdını bulamıyoruz..
almadan önce yağlayıp ballayıp bize sattılar ama sonrasına kağıt olmayışında sürekli sallıyorlar
yok bir hafta yok2 hafta tam 3 aydır kağıt yok ve resim basamıyoruzz..

bu ne ayıptır Eftaş gibi büyük bir firma için..

Tarih: 15 Temmuz 2010, 11:28 - İp: 88.***.**8.17
eftasas
eftasas (üye)
İstanbul / Firma

değerli kullanıcı öncelikle Mitsubishi yi tercih edttiğiniz çok teşekkür ederim. Hiçbir zaman 3 ay gibi bir süre için kağıt tedariğinde sıkıntı yaşanmamıştır. Tedarik yaptığınız toptancınızın elinde olmayabilir.Bu gibi durumlarda lütfen şirket merkezi ile irtibata geçiniz. 0212 444 05 02
Ayrıca [email protected] mailini msn inize eklerseniz günlük olarak stok bilgisi de alabilirsiniz.

saygılarımızla

 

Tarih: 6 Ocak 2011, 17:30 - İp: 78.***.**3.78
emryilmaz
emryilmaz (üye)
Sakarya / Amatör

Nasıl Kağıt Tedariğinde Sıkıntı Yaşanmadı..
Şikayeti Oluşturduğum Tarihe Bakarsanız Yaz Aylarında Bu Şikayet Yaşandı..
Benim Gibi Bu Makineyi Kullanan Kaç Tane Meslektaşımız Aynı Sorunu Yaşadı..
Tek Bir Tedarikçiyle Çalışmıyoruz Her Gelen Toptancı Aynısı Söyledi Frmanın Elnde Yok Kağıt Diye..
Bizzat Bn Kendim Firmanızı Aradğımda Bölgemize Bakan Arkadaşın Numarasını Verdiniz Ve Ona Sorduhumdada aynı Cevabı Stokta Olamdığını Yakın Bir Sürede Geleceğini Söyledi Sürekli..
10x15 Yok 15x23 Var Denildi..
Bunları Yazarkende Amacamım Sizi Yermek Değil Tam Tersi Faydam Olur Düşüncesi..
Umarızki Aynı Sorunları Yaşayıp Cİhaz Değiştirme Gereği Duymayız..
Saygılarla..

 

Tarih: 8 Ocak 2011, 15:32 - İp: 88.***.**8.251
  • 1