caglareral
caglareral (üye)
İzmir / Amatör

İzmir’liler Lütfen Okusun

İzmirli arkadaşlar varsınız da neredesiniz?
ben patikatrek'in haftasonu doğa yürüyüşlerine ve fotosafarilerine katılmayı düşünüyorum Benden başka ilgilenen varsa birbirimizi haberdar edelim ve patikatrek ile irtibata geçelim ki bu etkinlikler gerçekleşebilsin. Bu haftasonu kaynaklar ve nif dağına doğa yürüyüşü var. tabi ilgilenen olursa düzenleniyor bu tür etkinlikler. tek harcamanız ulaşım masrafları olucak.. Bahsettiğim aktivite pazar günü planlanıyor. Hadi isteklerin sadece lafta kalmadığını gösterin bana. Sizden cevap bekliyorum. İlgilenen arkadaşlar patikatrek web sayfasına bir göz atın isterseniz.
http://www.patikatrek.com/
"Delikanlı İzmirliler okusun" isimli konu başlığını yanlış anlaşılmaya mahal vermemesi amacıyla 19 ocak tarihi itibariyle "İzmir'liler lütfen okusun" başlığı olarak düzelttim. konuyu yeni takip etmeye başlayanların dikkatinedir..

#caglareral' tarafından 19.01.2006 13:11:37 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 18 Ocak 2006, 15:52 - İp: yok
guronline
guronline (üye)
Yurtdışı / Amatör

sevgili caglareral;
izmirli degilim ama delikanliyim. ..
mesajini okudum yani ona göre...
...
valla güzel..size iyi gezmeler..diger izmirli arkadaslarda mesaj yazsinlar..gezin tozun...
görüşmek üzere...

 

Tarih: 18 Ocak 2006, 16:37 - İp: 85.***.**0.89
caglareral
caglareral (üye)
İzmir / Amatör

İmkan bulabilen herkezin katılmasını isterim muhakkak. Aslında sen de düşünmezmisin katılmayı

 

Tarih: 18 Ocak 2006, 16:41 - İp: 88.***.**7.206
guronline
guronline (üye)
Yurtdışı / Amatör

degerli caglareral;
bu nazik davetin icin cok tesekkur ederim..fakat ben samsundayim ve izmire gelebilmem su an icin mumkun degil.zaten su koskoca tr de bi izmiri gormedim inanirmisin.
insallah bir gun yolum duser oraya...
gorusmek uzere.

 

Tarih: 18 Ocak 2006, 16:51 - İp: 85.***.**0.89
eastwood
eastwood (üye)
İzmir / Amatör

hem izmirliyim hem delikanlıyımda ne iş bu delikanlı ayağı yannış ayak
bu hafta olmazda bir sonraki hafta olana katılabilirim
şehir dışında ve tatildeyimmm

 

Tarih: 18 Ocak 2006, 17:05 - İp: 85.***.**9.25
caglareral
caglareral (üye)
İzmir / Amatör

sevgili eastwood amaç izmirlilerin dikkatini çekmek. izmirli olmayanlar da okur ve iştirak ederse çok daha güzel olur tabi ki.İzmir'e gelirsen söz seni ben gezdiricem guronline.

 

Tarih: 18 Ocak 2006, 17:59 - İp: 88.***.**7.206
guronline
guronline (üye)
Yurtdışı / Amatör

tsk ederim caglareral...

 

Tarih: 18 Ocak 2006, 19:06 - İp: 85.***.**0.89
caglareral
caglareral (üye)
İzmir / Amatör

Hadiyin arkadaşlar sizden katılım bekliyorum..Bu hafta için olmasa bile iştirakçi arkadaşlar görmeyi umuyorum..

 

Tarih: 19 Ocak 2006, 12:50 - İp: 88.***.**7.206
z.aydin
z.aydin (üye)
İzmir / Doğa Fotoğrafçısı

Sevgili CAGLAR,
NETFOTOGRAF ve PATIKATREK doga sporları merkezi olarak bir program yaptık ve İZMİR de eli fotograf makinası tutanlari bir araya getirmeye karar verdik.Cumartesi gunleri Foto-safari gezileri organize ettik Pazar gunleri de DOGA YURUYUSLERİ...Doga yuruyuslerinde de fotograf cekme imkanlarımız herzaman var..yani fotosafariler pazarları da devam ediyor..Ama su ana kadar eli fotografmakinası tutan İzmirli dostlardan hala bekledigimiz ses cıkmadı...Formlara baktıgımda bir araya gelemiyoruz feryatlarini duydugumuzda grup adına ve fotograf adına biseyler yapalım dedik..İnsallah grup uyesi dostlarımız bizi yanıltır da ses verirler...
Kimse gelmese de biz gidiyoruz bilginiz olsun...Bu iste gitmek onemli değil gidip calısmalarımızı ve eserlerimizi ortaya koydugumuz an ve sonrası ve sonrasında olacaklar onemli...
Kimseyi zorla bir yere goturmek gıbı bir nıyetımız de yok..ayrıca kontenjanlarımız da sınırlı...son gun basvuranlara "maalesef " demek onlar kadar bizi de uzer...
katılım icin isim yazdırmak isteyenler bana (0533 634 09 89 ) veya patikatrek@gmail.com adresine mail atarak muracaat edebılır...
ISIGINIZ BOL OLSUN...

 

Tarih: 20 Ocak 2006, 01:20 - İp: 85.***.**7.3
caglareral
caglareral (üye)
İzmir / Amatör

Zeynel bey tekrar merhabalar.
Sizinde söylediğiniz gibi insanlarda niyet var ama hareket yok. bu birazda havalarla alakalı galiba. görülen o ki niyeti olana siz kapıyı sonuna kadar açıyorsunuz. bundan sonrası bizlere kalmış.. enazından hiçbir İzmirli, organizasyon yok diye şikayette bulunmasın..

 

Tarih: 20 Ocak 2006, 16:05 - İp: 88.***.**7.206
enginq1w2
enginq1w2 (üye)
İzmir / Amatör

caglar kardeşim merhaba.msn yada email adresi ni verebilirmisin.sende bilgi almak isterim

 

Tarih: 29 Ocak 2006, 22:52 - İp: 85.***.**0.25