kurumali43
kurumali43 (üye)
Kütahya / Stüdyo Fotoğrafçısı

Kiosk Programı Hk

Arkadaşlar herkeze hayırlı işler dileerim.bu konuyu progamlar kısmına açmıştım ama cvp alamadım o yüzden buaray açıyorum. Kodak,Sony veya herhangi bir markada kurulu olan kiosk programını arıyorum.veya o mantıkla çalışan kiosk programına benzeyen program lazım. pc ye kuracağım. onun mantığı dokunmatik çalışması fakat ben fare ile çalışacağım.

Tarih: 14 Aralık 2007, 14:11 - İp: 88.***.**7.34
denesev
denesev (üye)
Karaman / Stüdyo Fotoğrafçısı

kadakğın sitesine gir orda bulabilirsin

 

Tarih: 15 Aralık 2007, 17:13 - İp: 85.***.**0.64
fotonevzat
fotonevzat (üye)
Uşak / Firma

selam hemşerim elimde kodak var benim ama diğer olan tüm arkadaşlar gibi bende vermıyorum zaten çalışmıyorki başka bilgisayara kurulamıyor malesef

 

Tarih: 18 Aralık 2007, 11:09 - İp: 85.***.**5.198
soyluoltu
soyluoltu (üye)
Kırklareli / Firma

Merhaba Kiosk yazılımları konusunda incelemeni tavsiye edeceğim birkaç link var aşşağıda.

http://www.nanoyazilim.net

bu da videosu
http://www.youtube.com/watch?v=qvcSL-xz00U

Kolay gelsin

 

Tarih: 23 Aralık 2007, 14:57 - İp: 85.***.**1.0
kurumali43
kurumali43 (üye)
Kütahya / Stüdyo Fotoğrafçısı

TŞK EDERİM FAKAT SİTEDE BİŞEY YOK.

 

Tarih: 23 Aralık 2007, 16:30 - İp: 88.***.**7.181
soyluoltu
soyluoltu (üye)
Kırklareli / Firma

Sitede bişey yok derken programın ekran görüntüleri ve videosu var. Free bir program değil. demo sürümü vardı eskiden sürekli güncellenen bir ürüne demo yapmak zor olduğu için kaldırdık demoyu.


site tekrar derlendi yeniden ziyaret ederseniz sevinirim.

Saygılarımla
Çalışmalarınızda Başarılar

 

Tarih: 27 Aralık 2007, 16:54 - İp: 88.***.**3.89
kurumali43
kurumali43 (üye)
Kütahya / Stüdyo Fotoğrafçısı

tamam o zaman satın alsak kaça malolur ve pc ye uyumlumu. yani fare ile çalışacak.

 

Tarih: 27 Aralık 2007, 17:01 - İp: 88.***.**5.63
soyluoltu
soyluoltu (üye)
Kırklareli / Firma

Fiyat konusunda buradan net bilgi veremem

soyluoltu@hotmail.com

iletişim adresi.

Mouse ile çalışma konusunda bu yazılım Dokunmatik ekranlar için tasarlanmıştır ama çalışmaz diye bir kural yok tabiki.

 

Tarih: 27 Aralık 2007, 17:12 - İp: 88.***.**3.89
  • 1