bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

Bir Aras Kargo Klasiği

Evet arkadaşlar bu zamana kadar bana hangi kargo firması yakınsa yollayacagım ürünleri öyle yollardım. Hİçbir zaman şu kargo iyi şu kargo kötü yorumu yapmadan.Fakat bundan bir hafta kadar önce Aras Kargo mağduru oldum...

16sında yollamış ıoldugum hediyelik eşyayı 22si oldugu halde halen karşı taraf alamamış(Antalya'dan İstanbul'a)

İstanbuldaki kargo şubesini aradıgımızda "kargo gelmedi herhalde kaybolmuştur yol parasını öderiz" diye bir açıklama ile karşılaştım.Sanki hiçbir şey olmamış gibi bir konusma.. Antalya'dan yolladıgım kargo şubesine gittiğimde "sigorta yaptırmadınız mı?" sorunu ile karşılaştım... Eğer ben her gönderdiğim ürüne sigorta yapacaksam siz ne işe yarıyorsunuz? Aras kargonun bu iki şubesiyle yapılan görüşmeler neticesinde "Önem taşır" sloganınızın hakkını ne denli verdiği tartışma konusu olmuştur...

Daha sonra Antalya Genel müdürlüğününden bir bayanla konuştum. Onlar da şubeleri arayacaklarını ve bana tekrar döneceklerini söyledikler.. Söylediklerini yaptılar şubeleri aramışlar fakat kargonun daha gelmediğini ve 15 gün bu kargonun aranacagını bulunamadıgı taktirde kargonun fişini ibraz etmem halinde bana para tahsis edeceklerini bildirdiler?
(fiş olacak ama haaa)

Şimdi gelelim sorulara... Yaptırdıgım ürün şudur(fotoğraftaki ben değilim bu arada




Bu da videosu http://www.looxis.com/gfx/facescan.wmv

Benim başıma gelmiş bu olayı yaşayanları da gördüm.. 2 3 ay adamları oyalayıp sonunda para ödemeyi kabül edip fakat gönderi parasını vermemek de ısrar etmişler?
Sanırım biz o parayı kaybetsinler diye veriyoruz..

Benden fiş istediler... Her yeri delik deşik ettim fişi buldum..9. ayda yaptırmıştım bu ürünü . Peki ben bu ürünü 5 sene önce yaptırmış olsaydım fişi saklamak zorunda mıyım... Ya da bu ürün bir fotoğraf olsaydı ya da bir belge ya da manevi değeri çok büyük olan bir şey..ya da pazardan aldıgım bir oyuncak olsaydı. Neyi neye göre değerlendiriyorlar..

Adamın birisi bilgisayar kasası yollamış,kaybetmişler.
Ondan fatura talep etmeden 250ytl ödemeyi kabül etmişler..Fakat içinden kargo ücretini kesmeye calısmıslar.Çocuk kabül etmemiş.. Gitmiş şikayet etmişler ve bu memnunyetsizliği herkese analtacagız demişler. 2 gün sonra arayıp "biz tekrar düşündük paranızın tamamını alabilrisiniz "demişler

Peki bu işin standardı nedir?
En basitinden fatura ya gösterilir ya gösterilmez
Ya da bu gibi durumlarda kargo parası ya ödenir ya ödenmez...?

Daha sonra epey bir araştırma yaptım..Cogu insanın aras kargodan şikayetçi oldugunu gördüm..

Aramızda bu gibi durumla karşılan var mı acaba?

Tarih: 23 Kasım 2006, 14:11 - İp: 85.***.**5.32
liebster
liebster (üye)
Kütahya / Firma

ya kanka senin araman gereken bi program yokmuydu yoksa banamı öle geliyo

 

Tarih: 26 Aralık 2007, 21:52 - İp: 88.***.**6.8
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

 

Tarih: 26 Aralık 2007, 21:54 - İp: 88.***.**7.217
nedimy
nedimy (üye)
Bursa / Meraklı

belki aşinalığımız vardır ne programıdır bu?

 

Tarih: 27 Aralık 2007, 00:50 - İp: 88.***.**8.10
zeynocan4444
zeynocan4444 (üye)
İstanbul / Amatör

CD 053800 NUMARA VE 03-03-2999 TARİH İLE İLE GEÇTİĞİMİZ HAFTALARDA GİTTİGİDİYOR İSİMLİ SİTEDEN YAPTIĞIM ALIŞVERİŞ KARGOSU ''ARAS KARGO'' ARACILIĞINIZLA ELİME ULAŞTI. ÜRÜN HASARLI ÇIKTI VE İADE ETTİM.KANUNEN ÜRÜN TESLİMİ SIRASINDA KARGO GÖREVLİSİNİN YANINDA AÇIP FARKLI YADA HASARLI BİR ÜRÜN OLMADIĞINA BAKILIR, EĞER FARKLI YADA HASARLI BİR ÜRÜNSE KARGO GÖREVLİSİNE TUTANAK TUTTURULUP İADE EDİLİR. SİTE BUNU KEYFİ İADELERİ ÖNLEMEK AMACIYLA İSTİYOR. EĞER TUTANAK YOKSA KEYFİ İADE OLUYOR VE KARGO ÜCRETİNİ ALICI ÖDÜYOR, ÜRÜN SORUNLU İSE SATICI ÖDÜYOR. VE KARGO ŞİRKETİ DE BÖYLE BİR DURUMDA TUTANAK TUTMAYA MECBUR.TESLİM EDEN GÖREVLİ VE TESLİM EDEN ''ARAS KARGO SADABAD ŞUBESİ'' YETKİLİLERİ ÜRÜNÜN HASARLI OLDUĞUNA DAİR BİR TUTANAK TUTMALARINI TALEP ETMEME RAĞMEN BÖYLE BİR MECBURİYETLERİNİN OLMADIĞINI SÖYLEDİLER.ÜRÜNÜ İADE ETTİM ANCAK GİTTİGİDİYOR ÜRÜNÜN HASARLI OLDUĞUNU RESMİ BİR BELGEYLE İSPATLAYAMADIĞIM İÇİN,ÖNCEDEN ÖDEDİĞİM ÜRÜN BEDELİNDEN KARGO ÜCRETİNİ DÜŞÜP İADE EDECEĞİNİ SÖYLÜYOR.ARAS KARGO MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM VE TUTANAK TUTMA ZORUNLULUKLARI OLDUĞUNU KABUL EDİYORLAR ANCAK TUTANAK TUTMAYAN ELEMANLARININ GEÇMİŞ TARİHLİ TUTANAK TUTMASINI SAĞLAYAMIYORLAR. BANA HER ARADIĞIMDA FARKLI CEVAPLAR VERİLİYOR. SİZİ EN YAKIN ZAMANDA ARAYACAĞIZ DİYORLAR ARADAN GEÇEN 20 GÜNE RAĞMEN OLAYI ÇÖZMEDİLER.BİR KERESİNDE MÜŞTERİ HİZMETLERİ HATANIN TESLİM EDEN KARGO GÖREVLİSİNDEN KAYNAKLANDIĞINI KENDİSİNİN İŞİNE SON VERİLECEĞİNİ VE SATICIYA TELEFONLA ULAŞILIP KARGO BEDELİNİN İADE EDİLECEĞİNİ SÖYLEDİ.AMA YAPMADILAR.MÜŞTERİ HİZMETLERİNE YAZDIĞIM MAİLLERDEN BİRİNE DE CEVAP OLARAK ''KAYITLARIMIZDA ÜRÜNÜN HASARLI OLDUĞU GÖRÜNMÜYOR'' DİYE ABUK BİR CEVAP GELDİ. BENİM DERDİM ZATEN KAYIT TUTULMAMASI VE BU KONUDA UYARI VE İTİRAZLARIMA RAĞMEN MADURİYETİMİN GİDERİLMEMESİ. MESLEĞİM TIP DOKTORLUĞU. BANA TESLİMAT YAPAN KARGO GÖREVLİSİ İKİ GÜN ÖNCE BAŞKA BİR TESLİMAT YAPMAK İÇİN MUHASEBE BÖLÜMÜMÜZE GELMİŞTİ. KENDİSİNE YİNE HATALI OLDUĞUNU SÖYLEDİM VE KENDİSİ YİNE TUTANAK TUTMA ZORUNLULUĞU OLMADIĞINI DİLE GETİRDİ. BEN DE ARAS MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ TELEFONLA ARAYIP YİNE BU KONUYU SORDUM GÖREVLİNİN YANINDA. MÜŞTERİ H. YETKİLİSİ BUNUN KURAL OLDUĞUNU SÖYLEYİNCE YANIMDAKİ ELEMANINIZA DA SÖYLEYİN DİYEREK GÖREVLİYE VERDİM. ONA DA AYNI ŞEYİ TEKRARLADI. AMA ADAM YİNE BENİM MADURİYETİMİ GİDERMEDEN GİTTİ. TELEFON KAYITLARINDA BENİM DEFALARCA DERDİMİ ANLATMAM BANA HER DEFASINDA VERİLEN TUTARSIZ CEVAPLAR VE EN SON KENDİ GÖREVLİLERİ İLE OLAN KONUŞMALARI ZATEN KURAL GEREĞİ KAYIT ALTINA ALINMAKTA. BEN YUZDE YUZ HAKLI OLDUĞUM VE İSPATININ OLDUĞU HALDE HAKKIMI ARAYACAĞIM BİR MERCİ BULAMADIM. TUKETİCİYİ KORUMA DERNEĞİ, KAYMAKAMLIK TUKETİCİ MASASI HATTA ULAŞTIRMA BAKANLIĞINI ARADIM. KARGO ŞİRKETLERİ İLE İLGİLİ TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ KONUSUNDA HİÇBİRİ BİLGİ SAHİBİ DEĞİL VE NASIL BİR PROSEDÜR OLMASI GEREKTİĞİNİ BİLMİYORLAR. HEPSİ MAHKEMEYE VERMEMİ SÖYLEDİ. AVUKATIM DA KÜÇÜK BİR MEBLA OLDUĞU İÇİN DEĞMEZ DİYEREK BUNU ZAMAN KAYBI VE STRES KAYNAĞI OLACAĞINI SÖYLEDİ. .
ARAS KARGO WEB SİTESİNE GİRDİĞİNİZDE SANKİ ÇOK İYİ HİZMET VERİYORLARMIŞ GİBİ MASALLARLA KARŞILAŞIYORSUNUZ AMA HEPSİ YALAN. SAKIN BU ŞİRKETİ SEÇMEYİN RESMEN MAFYA GİBİLER. KARGONUZUN İÇİNDEKİ HOŞLARINA GİDERSE ALIYOR BOŞ PAKET TESLİM EDİYORLAR TESLİM İMZASINI ATTIRINCA ZATEN BİŞEY İSPATLAYAMIYORSUNUZ. SÜREKLİ YALANLAR SÖYLÜYOR SİZİN MADURİYETİNİZİ UMURSAMIYORLAR. İNŞALLAH TEZ ZAMANDA BATARLAR.

AŞAĞIDA MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE YAZIŞMALARIMIZ VAR. OKUYUNCA GÖRECEKSİNİZ ADAMLARIN NASIL DALGA GEÇTİĞİNİ..

12-03-09
CD 053800 NUMARA İLE GEÇTİĞİMİZ HAFTALARDA GİTTİGİDİYOR İSİMLİ SİTEDEN YAPTIĞIM ALIŞVERİŞ KARGOSU SİZİN ARACILIĞINIZLA ELİME ULAŞTI. ÜRÜN HASARLI ÇIKTI VE İADE ETTİM.TESLİM EDEN GÖREVLİ VE TESLİM EDEN ŞUBENİZ ÜRÜNÜN HASARLI OLDUĞUNA DAİR BİR TUTANAK TUTMALARINI TALEP ETMEME RAĞMEN BÖYLE BİR MECBURİYETLERİNİN OLMADIĞINI SÖYLEDİLER. SİTE KURALLARI GEREĞİ HASARLI OLDUĞUNU İSPAT EDEMEZSEM KARGO BEDELİNİ BENİM ÖDEMEM GEREKİYOR. MÜŞTERİ HİZMETLERİNİZİ TELEFONLA DEFALARCA ARADIM. EN SONUNDA HATANIN TESLİM EDEN KARGO GÖREVLİSİNDEN KAYNAKLANDIĞINI KENDİSİNİN İŞİNE SON VERİLECEĞİNİ VE SATICIYA TELEFONLA ULAŞILIP KARGO BEDELİNİN İADE EDİLECEĞİNİ SÖYLEDİLER. ARADAN 2 GÜN GEÇMESİNE RAĞMEN HALA SATICIYA ULAŞILMAMIŞ.KARGO BEDELİ 5.8 YTL. SİZİN ŞUBENİZİ VE MÜŞTERİ HİZMETLERİNİZİ DEFALARCA ARAMAMIN BEDELİ BUNUN ON KATI. ELEMANINIZI İŞTEN ATMANIZIN BANA BİR FAYDASI YOK. BU NASIL BİR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANLAYIŞIDIR. BENİM MADURİYETİMİ GİDERMENİZ GEREKİR. BU 5.8 LİRAYI NASIL VERECEĞİNİZİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ. SATICIDA DA KARGO BİLGİLERİ MEVCUT BENDE DE. SİZİ TÜKETİCİYİ KORUMA DERNEĞİNE ŞİKAYET EDİP ÜSTÜNE DE GÜNLERDİR YAŞATTIĞINIZ SIKINTI VE STRES YÜZÜNDEN TAZMİNAT DAVASI AÇACAĞIM. SİZİN ELEMANINIZIN YAŞATTIĞI UFAK BİR PROBLEMİ BİLE ÇÖZMEKTEN ACİZSENİZ NEDEN MÜŞTERİ HİZMETLERİ DİYE BİR BÖLÜM KURDUNUZ. NEDİR BU BÖLÜMÜN AMACI. GÜCÜNÜZ SADECE ELEMANI İŞTEN ATMAYA MI YETİYOR. KARGO BEDELİNİ İADE ETMEKTEN DAHA MI KOLAY GELİYOR. İŞTE SİZİN HİZMET VE İNSANLIK ANLAYIŞINIZ BU DEMEK Kİ. DEĞER VERDİĞİNİZ İNSAN DEĞİL PARA. NE ELEMANINIZ NE MADUR ETTİĞİNİZ MÜŞTERİ SİZİN İÇİN ÖNEMLİ DEĞİL. PARAYI KASAYA KOYDUNUZ YA GERİSİ BOŞ DEĞİL Mİ.


13-03-09
AYRICA İNTERNET SİTENİZDEKİ ‘’DEĞERLERİMİZ’’ BAŞLIĞI ALTINDA YAZDIKLARINIZI OKUYUNCA ARTIK GÜLMEK GELİYOR İÇİMDEN. EPEYDİR OKUMUYOR OLMALISINIZ. HATIRLAMAK İÇİN OKUMANIZI ÖNERİRİM.
isterseniz ben hatırlatayım yazdıklarınızı:

• Dürüstlük,
• Güvenilirlik
• Güler yüzlülük
• Müşteri odaklılık
• Yenilikçilik
• Çevreye duyarlılık,
• Takım ruhu

bunlardan hangisinin sizde olduğuna karar veremedim. Eminim şu anda sözlerime kızıyor bozuluyorsunuz. ama gerçekler acıdır. herşey belgeli delilli ortada.bu delillerle eminim siz ilgilenmezseniz sizden başka ilgilenecek birileri çıkacaktır. profesyonellik hatayı kabul edip özür dileyip telafi etmeyi gerektirir.bakalım ne kadar profesyonelsiniz..


VE GELEN TEK CEVAP AŞAĞIDA. RESMEN DALGA GEÇİYORLAR:


13-03-09
Sn. Zeynep CİNGÜ,


İletmiş olduğunuz konu doğrultusunda ilgili birimlerimiz ile irtibata geçilerek gerekli inceleme yapılmıştır. 03. 03. 2009 tarihinde Yeditepe şubemizden CD 053800 nolu fatura ile Sadabat şubemize sevki gerçekleşen, 5 Ds paket kargonuzda hasar tespitimiz olmadığını iletmek isteriz. Fatura bedelinin ise taşımacılık hizmetini vermemizden dolayı, iade edilemeyeceğimizi iletmek. İyi günler dileriz.

Değerli fikir ve görüşlerinizi bizlerle paylaşmaya devam etmenizi bekler, işlerinizde kolaylıklar dileriz




VE YİNE BEN: 13-03-09


KARŞINIZDA BİR GERİZEKALI YADA ÇOCUK MU VAR SANIYORSUNUZ. RAPOR TUTMAN GEREK DEDİĞİM KARGO GÖREVLİNİZ EĞER RESMİ BİR RAPOR TUTMAYI REDDEDERSE SİZ KARGONUN HASARLI OLDUĞUNU NASIL TESPİT EDEBİLİRSİNİZ ACABA. KAYITLARINIZDA HASARLI KARGO OLDUĞUNU ANLAMAK İÇİN HANGİ KAYNAKLARA BAŞVURUYORSUNUZ.MEDYUM MEMİŞ Mİ VERİYOR GEREKLİ BİLGİLERİ SİZE. BAŞKA BİR KURUM YADA BİR BAŞKA KURUM PERSONELİ SİZİN İÇİN RAPOR TUTMADIĞINA GÖRE SİZİN PERSONELİNİZ DE RAPOR TUTMAYI REDDETTİĞİNE GÖRE KAYITLARINIZDA GÖREMEMENİZ ANORMAL BİR DURUM DEĞİL. BUNU BİR İLKOKUL ÖĞRENCİSİNE DE SORSANIZ SÖYLERDİ SİZE.. ZATEN BENİM SORUNUM DA BU. ANLAMADINIZ GALİBA. BENİM DERDİM DE RAPOR TUTULMAMASI. TUTMASINI SÖYLEDİĞİM HALDE SİZİN ELEMANINIZIN BÖYLE BİR MECBURİYETİNİN OLMADIĞINI İDDİA EDEREK RAPOR TUTMAMASI. SİZİN ELEMANINIZ GÖREVİNİ YAPMADI. VE SİZ BİR TÜRLÜ HATANIZI KABUL EDİP MADUR ETTİĞİNİZ MÜŞTERİNİZİN MADURİYETİNİ GİDERME YOLUNA GİTMİYORSUNUZ. BEN 34 YAŞINDA BİR DOKTORUM. APTAL YERİNE KONACAK BİRİ DEĞİLİM. ÜÇ KURUŞ İÇİN İNSANLARI DOLANDIRMAYA ÇALIŞACAK BİRİ DE DEĞİLİM. HAKKIMI SONUNA KADAR ARAMAYA ÇALIŞAN BİR VATANDAŞIM. BURASI MUZ CUMHURİYETİ DEĞİL. KENDİ CEP TELEFONUMDAN SİZİN MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİNİZ VE KARGO ŞUBENİZLE GÖRÜŞMELERİMİN KAYDINI ÇIKARTTIRACAĞIM. BANA MÜŞTERİ TEMSİLCİNİZ TELEFONDA HATANIN KARGO GÖREVLİNİZİN İHMALİNDEN KAYNAKLANDIĞINI VE İŞİNE SON VERİLECEĞİNİ SÖYLEMİŞTİ. BU KAYITLARI MAHKEMEDE DELİL OLARAK SUNACAĞIM. KOSKOCA BİR YALANDAN İBARETMİŞ SİZİN KOCA KOCA REKLAMLARINIZLA VERMEYE ÇALIŞTIĞINIZ GÜVEN İMAJI. BU NASIL BİR HİZMET ANLAYIŞIDIR. KARŞINIZA ÇIKIP HAKKINI ARAYAN OLMAMIŞ BU YÜZDEN BÖYLE PİŞKİNCE BEN YAPTIM OLDU MANTIĞINDASINIZ. BEN SONUNA KADAR GİDECEĞİM.


(BU ARADAN GEÇEN ZAMANDA BİLDİĞİM TÜKETİCİ HAKLARINI KORUYACAK YERLERİ ARADIM AMA BİR CEVAP VE ÇÖZÜM BULAMADIM TABİ Kİ. ZATEN ADAMLAR DA BUNUN FARKINDA OLDUKLARI İÇİN BÖYLE KENDİLERİNE GÜVENİYOR, SİZİNLE RESMEN DALGA GEÇİYORLAR)


19-03-09
DAHA ÖNCE SİZE YAZDIĞIM MAİLLERE BAKARSANIZ OLAYIN HİKAYESİNİ HATIRLARSINIZ. TEKRAR YAZMAK İSTEMEDİM.


AZ ÖNCE MÜŞTERİ HİZMETLERİ TELEFONLARINIZDAN EBRU HANIMLA İKİ TELEFON GÖRÜŞMESİ YAPTIM. CD 053800 NUMARALI KARGOMUN SORUNUNU İLGİSİZLİĞİNİZ VE DUYARSIZLIĞINIZ VE MÜŞTERİ ODAKLI DÜŞÜNMEMENİZ YÜZÜNDEN ÇÖZEMEMİŞTİNİZ. BUGÜN BANA SORUN YAŞATAN KARGO GÖREVLİNİZ TIP MERKEZİMİZE BİR BAŞKA KARGO TESLİMATI İÇİN GELDİ.BEN DE ONA YAPTIĞI HATADAN DOLAYI GÜNLERDİR MADUR OLDUĞUMU VE SORUN YAŞADIĞIMI SÖYLEDİM. KENDİSİ HALA HATASININ OLMADIĞINI VE TUTANAK TUTMAK ZORUNDA OLMADIĞINI İDDİA ETTİ. BEN DE MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAYIP TELEFONA ÇIKAN EBRU HANIMA ÜRÜNÜN KARGO GÖREVLİSİ YANINDA AÇILIP HASARLIYSA TUTANAK TUTULUP İADE EDİLMESİ GEREKTİĞİ KURALINIZIN OLUP OLMADIĞINI TEYİD ETTİRİP BUNU BİR DE KARGO GÖREVLİNİZE SÖYLEMESİNİ RİCA ETTİM. KENDİSİ SADABAD ŞUBESİ KARGO GÖREVLİSİ OLAN DURSUN BEYE ANLATTI. DURSUN BEYEFENDİ ÖZÜR DİLEYİP TELAFİ ETMEYE ÇALIŞMAK ŞÖYLE DURSUN BENİ HAKSIZ ÇIKARIP GİTTİ. KENDİSİNE İŞİNİN KURALLARINI BİLMEDİĞİNİ VE CAHİLCE YAPTIĞINI SÖYLEMİŞTİM. HAKARETİM BUYMUŞ. OYSA TELEFONDA SİZİN MÜŞTERİ TEMSİLCİNİZDEN DE DUYDUĞU GİBİ GÖREVİNİ HEM BİLMEYİP HEM DE YANLIŞ YAPMAKTA ISRAR ETTİĞİ İÇİN CAHİL KELİMESİ HAKARET DEĞİL GERÇEKLERDEN İBARETTİR. HATTA SON TAVRI GÖZ ÖNÜNE ALINIRSA AZ BİLE KALIR.


BURDAN ŞÖYLE BİR SONUÇ DA ÇIKIYOR. SİZLER ŞİRKET OLARAK DEMEKKİ ELEMANLARINIZA UYMASI GEREKEN PROSEDÜRLERİN EĞİTİMİNİ VEREMİYOR YADA VERMİYORSUNUZ.SİZE VERİLEN KARGOLAR ŞANS ESERİ YERİNE ULAŞIYOR. BİR DENETİM MEKANİZMANIZ , KENDİ ELEMANINIZA BİR YAPTIRIMINIZ YOK. MÜŞTERİ HİZMETLERİ TELEFON KAYITLARINIZI DİNLEDİĞİNİZDE İSPATINI GÖREBİLECEĞİNİZ BİR KONUDA ( KARGO GÖREVLİSİ DURSUN BEY İLE MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEN EBRU HANIM ARASINDA GEÇEN KONUŞMA VE DAHA SONRA BENİM İKİNCİ KEZ EBRU HANIMI ARAYIP KONUYU BEŞYÜZÜNCÜ KEZ BELKİ BİR UMUT BU SEFER DUYARLI BİR ŞİRKET GÖREVLİSİ ÇIKAR DİYE ANLATMAM) YUZDE YUZ HAKLI BİR MÜŞTERİNİN SORUNUNU ÇÖZEMEYEN BİR MÜŞTERİ HİZMETİ ANLAYIŞINIZ VAR. NEREDEYSE BİR AYDIR SİZİ ARIYOR VE MAİL YAZIYORUM.


SON DERECE BECERİKSİZ VE DUYARSIZ OLDUĞUNUZU BELİRTMEK İSTERİM. HER GÖRÜŞTÜĞÜM ELEMAN BANA BAŞKA BİŞEY SÖYLEDİ. KARGO GÖREVLİNİZ VE ŞUBE YETKİLİLERİ TUTANAK TUTMA ZORUNLULUKLARI OLMADIĞINI, MÜŞTERİ TEMSİLCİNİZ TUBA HANIM: HATANIN ELEMANINIZDAN KAYNAKLANDIĞINI KABUL EDİP İŞTEN ATACAKLARINI VE KARGO BEDELİNİN SATICIYA AKTARILACAĞINI, MÜŞTERİ HİZMETLERİNE YAZDIĞIM MAİLE CEVAP OLARAK DA: KAYITLARIMIZDA ÜRÜNÜN HASARLI OLDUĞU GÖRÜNMÜYOR DİYE ABUK BİR CEVAP GELDİ. BENİM DERDİM ZATEN KAYIT TUTULMAMASI VE TUTMAMAKTA ISRAR EDEN GÖREVLİNİZ. AMA BUNU NEDENSE ANLAMAMAKTA DİRENDİNİZ. UMARIM BU DEHŞET MANZARANIZI GÖRÜR BİRAZ KENDİNİZE ÇEKİ DÜZEN VERİRSİNİZ. VE HİÇ UMMUYORUM AMA MADURİYETİMİ TELAFİ EDERSİNİZ. CEP TELEFONUMDAN YAPTIĞIM MÜŞTERİ HİZMETLERİ GÖRÜŞMELERİNİ ,TUTARSIZ CEVAPLARINIZI VE MAİLLERİ DELİL GÖSTEREREK ŞİRKETİNİZİ MAHKEMEYE VERMEYİ TAZMİNAT DAVASI AÇMAYI DÜŞÜNÜYORUM.



---- HALA CEVAP YOK.. NE DE OLSA BURASI MUZ CUMHURİYETİ VE KURALLAR HEP SADE VATANDAŞ İÇİN GEÇERLİ, VATANDAŞ HER ZAMAN EZİLMEYE İTİLİP KAKILMAYA MAHKUM..
ARAS KARGONUN BAŞINA GEÇEN HANIMEFENDİ ÇEŞİTLİ HAYIR ETKİNLİKLERİNE KATILIP SOSYAL SORUMLULUKLARI YERİNE GETİRMEYE ÇALIŞIYORMUŞ. ÖNCE PARASINI CEBİNİZE ATTIĞINIZ İŞİN SORUMLULUĞUNU YERİNE GETİRİN DE KİMSE SİZDEN HAYIR İSTEMİYOR HANIMEFENDİ..

 

Tarih: 22 Mart 2009, 18:58 - İp: 85.***.**5.164
kurab_canavari
kurab_canavari (üye)
Aydın / Amatör

öğrendiğimiz iyi oldu.

Kargodan ürün gelirse hemen almayın önce malı kutudan açın. Didik edin ve mümkünse kargo geleceği gün yanınızda başka birileri olursa (mesela komşunuz ve aile üyeleri) şahit niyetine iyi olur ayrıca kargoyu kesinlikle açmadan bakmadan hiç bişey yapmayın. Hasarlı ürün yada şüpheli bir durum varsa o ürünü almayın. Hiçbir yeri imzalamayın.
Aksi her durumda ilk etapta telefonla yada maille iletişime geçmeyin. Gidin şubeye bizzat. Sıcağı sıcağına halledin.
Kargoyla iş yapanlara ufak ipucum olsun. Başka detay varsa onlarıda siz yazın bilelim.

 

Tarih: 23 Mart 2009, 01:19 - İp: 88.***.**4.82
sultann
sultann (üye)
İstanbul / Amatör

Paket geldiğinde dedektörle aramada yapalım mı remi.

Arasa kargoyla çalışmayın. Her zaman çok lakayitler.

En iyisi yurtiçi kargodur.

Mng kargoda iyi değil. Kaç kere paket geldiğinde adresi bulamadılar.

En iyisi yurt içi kargo.

 

Tarih: 23 Mart 2009, 01:29 - İp: 78.***.**8.166
kurab_canavari
kurab_canavari (üye)
Aydın / Amatör

seni buralarda tekrar görmek güzel
Paket geldiğinde dedektörle aramada yapalım mı remi.
fena olmaz
benim için kargıo çeşitleri farketmiyor 5-6 ytl için değil bu kdara yaygaraya 150ytl için bile girmem.
ama teneke cococola gibi fiyatı belli olan bişeyden 1 ytl yerine 1.250 alanlarla kavga ediyorum. Sonrada malı almıyorum.

yani rada bir kargodan mal almışım zarar etmiişim hiç umrumda olmaz.
Risk dünyası.
Giderim şubeye anlatırım durumu. Oldu oldu olmadı bahşişim olsun size derim çıkarım giderim. Bu laf onlara yeter. Bidaha da işim olma onlarla.
Hayat kısa ne gerek var ufak tefek işlerle kafa yormaya??

 

Tarih: 23 Mart 2009, 01:53 - İp: 88.***.**4.82
kurab_canavari
kurab_canavari (üye)
Aydın / Amatör

remi dede diyordunya al işte fotoğraf size.
Nasıl yakışıklı çıkmışmıyım?
sitedeki tüm gızları tavlacem bu foturafımla

 

Tarih: 23 Mart 2009, 01:55 - İp: 88.***.**4.82
sultann
sultann (üye)
İstanbul / Amatör

Sağol remi.
Haklısın hayat kısa. Hemde çok kısa. Ufak tefek işlerle kafa yormaya gerek yok.

Fotoğrafına gelince , ben pek inanmadım nedense bu fotoğraftakinin sen olduğuna. Adını bile yazmaya çekinen birisinin kendi fotoğrafını eklemesi pek inandırıcı gelmiyor remi ne dersin..
İnşallah çektiğin fotoğraflarıda eklemeye başlarsın artık. .

Tavlama işine gelince kolay gelsin ne diyeyim...


#sultann' tarafından 23.03.2009 10:21:04 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 23 Mart 2009, 10:11 - İp: 78.***.**4.172
kurab_canavari
kurab_canavari (üye)
Aydın / Amatör

oy oy oyy
eğer bu foturaf ben değilsem 5.kattan aşşağıya atlarım
ayrıca buraya çakma foturaf koyceme gider biret piti koyarım onla msnde çok iş yapan var.

 

Tarih: 23 Mart 2009, 10:50 - İp: 88.***.**4.82