mtdmrc1608
mtdmrc1608 (üye)
İzmir / Profesyonel Fotoğrafçı

Klasfoto. Com Müşteri Tecrübesi(olumsuz)

Merhaba, klasfoto.com.tr dan yaptığım alışverişi ve yaşadığım sıkıntıları sizinle paylaşmak istiyorum.

klasfoto.com sitesinden haziran başında Tamron 70-200mm ve 77mm UV filtre aldım. Ürünler 2 gün içinde elime ulaştı.70-200 de parça gevşeme sorunu çıktı ve ürünü geri yolladım(uv filtreyide). Ürünü garantiye yolladıklarını ve 2 hafta gibi bir süre sonra Haziranın 20sinde yollayacaklarını söylediler.Ben ürünün değişimini istedim ve beni Tamron ile muhattap ettiler onların yapamadıklarını ben yaptım ve ürünün değişimini onaylattım.Klas fotoyu aradım adres değişikliği yaptım kargoyu Bursa'ya yollayın dedim mailde attım burada sıkıntı yok. Orada çalışan Emre ve Alpaslan diye iki delikanlı var birbirlerinden haberler olmayan,20 sinde aradım Emre açtı telefonu lensi yolladık dedi Tmm dedim. Ertesi günü lens gelmedi İstanbul dan Bursa'ya 1 günlük süre gelmesi gerekiyordu.Tekrar aradım yollamamışlar.Bugün yollayacağız dediler.Neyse dedim bana takip no yollayın akşam 6 da arayın verelim dediler aradım akşam takip numarasına ulaşamıyoruz yarın size msj atarız dediler. Yarın oldu kargo elime geldi takip noyu ondan sonra attılar.Lens geldi ama UV filtre gelmedi. Aradım günlerden perşembe, unutmuşuz bugün yoluyoruz dediler. tmm dedik biz Kastamonu'ya çekime gittik pazar günü ofise döndük kargo gelmemiş. Pazartesi Aradık bu bi haber gençleri ya biz çıkarmıştık onu yollaycaktık unuttuk dediler bugün veriyoruz dediler.Tamam dedik salı oldu kargo gelmedi aradık, biz yine unuttuk malız biz dediler bugün vericez kargoya dediler.Tamam dedik malsanız sıkıntı yok bugün yollayın bari dedik.Çarşamba oldu kargo gelmedi yine aradık bu akıllı arkadaşları.(Bu süreçte adres değişikliğini sürekli hatırlatıyoruz kendilerine lensi de doğru adrese yolladılar) sonunda kargoyu yolladık ama İsim yanlış yazılmış dediler alıştık size olsun dedik takip numarasını aldık bi baktık kargo Van/Erciş'e yollanmış.Her defasında Bursa/İnegöl deki adresi söylememize rağmen. Şuanda kargo Erciş'e gidiyor bekle ki geri gelsin. Geri gelmesi içinde bu emre yada alpaslan mallarının gönderi yaptıkları şubeyi arayıp düzelttirmeleri lazım benim hiç umudum yok ya sizin. Sakın bu firmadan alışveriş yapmayın başınız ağrımasın. aynı ürünü alabileceğiniz bir sürü firma varken bu kasapların eline düşmeyin.1 aydır bu çakallarla uğraşıyorum aldığıma bin pişmanım.

#byeisenheim' tarafından 01.07.2015 18:31:03 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 1 Temmuz 2015, 18:28 - İp: 78.***.**0.27
klasfoto
klasfoto (üye)
İstanbul / Firma

Merhabalar,

Oncelikle Takindiginiz Tavir ve Sarf Etmis Oldugunuz Sozler Akli Basinda Olan Bir Vatandastan Cikacak Sozler Degil. Sorununuz Neyse Yorum Yapabilir Konu Acabilirsiniz Ancak Hakaret Edemezsiniz. Bu Ayri Bir Konudur Ozel Olarak Ilgilenilecektir.

Gelelim Sorununuza,
Satin Almis Oldugunuz Tamron 70-200 Lensi 2 Gun Icinde Sorunlu Oldugunu Dusundugunuz icin Bize Geri Yollamissiniz.Bizde Satin Alinan Urunler "KAPALI KUTU" Olarak Gonderildiginden Dolayi Satis Isleminden Sonra Direk Olarak Tamron Yetkili Servisine Gondermekteyiz. Urun Satildikdan Sonra Degisim veya Iade Islemlerini Yetkili Distributor Inceler ve Gerekli Yasal Yol Izlenerek Sorun Cozume Kavusur. Sizin Bu Konudan Yakindan Uzaktan Haberiniz Olmadigindan Dolayi Bu Sekilde Sacma ve Suclayici Yorumlar Yapmanizi Anliyorum. Fakat Tamron'a Gonderdigimiz Urunun Herhangi Bir Sikintisi Olmadigini Bize Bildirdiler. Bu Sure Zarfinda Bizde Size Ayni Seyleri Bildirdik. Fakat Asiri Anlayissiz Biri Oldugunu Farkedince Karsimizdaki Muhattabin Tamron'a "BIZIM ONAYIMIZLA" Urunun Birebir Degisimini Talep Ettik. Yani Kisaca 0 Kapali Kutu Sorunsuz Sikintisiz Calisan Urunun Degisimini Yaptik.

"HEDİYE" Olarak Gonderdigimiz Bir UV Filtrenin Pesine 3 Adam Takamadik Kusura Bakmayin. Direkt Olarak Servisten Size Gonderildi. Servistede Eski Adresini Kayitli Oldugundan Dolayi Bursaya Degil Ercise Ulasmis. Bu Tipte Bir Insan(!) Oldugunuzu Dusunemedik. Hata Bizim ki Direkt Para Iadesi Yaparak Alisverisi Sonlandiramadik. Binlerce Musteri Memnun iken Sizde Boyle Sorun Yasanmasini Bence Bir Dusunun Hatanin Neresinden Donerseniz Kârdir

Not : Hakkinizda Ufak Bir Arastirma Yaptigimizda Nekadar Lakayit Biri Oldugunuzuda Anladik.
Bkz : https://pbs.twimg.com/media/CC_NnX9W0AA0wPb.jpg:large

 

Tarih: 16 Ekim 2015, 18:20 - İp: 78.***.**2.81
mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Eskiden müşteri her zaman haklıdır derlerdi. Anladığım kadarı ile alış veriş internet üzerinden yapılmış. Mesafeli satışlarda cayma hakkı var sanırım 7 gün. Müşterinin böyle bir hakkı yok mu? Müşterinin böyle bir yasal hakkı varsa neden müşteri bundan yararlandırılmamış da ürün servise gönderilmiş? (Bilgilendirirseniz ben de öğrenmiş olurum.)

Hediye de olsa müşteriye ait olan bir şeyin müşteriye ulaştırılması hem ticari hem de ahlaki bir zorunluluk değil midir? Ki zaten müşteriye gönderilmemesi de anladığım kadarı ile satıcının kabahati.Siz bir UV filtrenin peşine 3 adam takamazsınız ama müşteri de takamaz. Müşteri belki de o filtreyi kullanamdığı için sıkıntı yaşamış olabilir.

Müşterinin lakayt tavırlarının olması onun mağdur edilmesini haklı gösteri mi? Ya da satıcının hatalarını mazur?

Çalıştırılan personelin işinde yeterliliği olması ya da en azından işinde titiz davranması gerekmez mi?

Bu sorıular kafama takıldı nedense. Şöyle bir söz duymuştum sanırım: Bir memnun müşteri on müşteri kazandırır bir menun olmayan müşteri 40 müşteri kaçırır. Sayıları salladım gece gece ama sanırm haklılık payı var bu sözün. Bu arada ismi geçen siteden hiç alış veriş yapmadım. Ama firma temsilcisinin üslubundan sonra da sanırım yapmam. Gerçi bir müşteri kaybetmek anladığım kadarı ile firmanın umrunda değil. Ama bir müşteri kaybetmeyle başlarsınız yarın 2 öbürsü gün 3.. Özellikle de bilginin(yanlış da olsa ) bu kadar çabuk yayıldığı bir ortamda. Herkes mal satabilir. Mesele, sorun çıktığında müşteri memnun edilebiliyor mudur. Kolay gelsin.



#mustafa_ozdag' tarafından 18.10.2015 00:27:31 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 18 Ekim 2015, 00:25 - İp: 213.***.**2.188
mete007
mete007 (üye)
Kocaeli / Doğa Fotoğrafçısı

Müşteri ile özel mesajlaşma buraya yansıtılmış. o mesajlar içerisinde "Lakayit" ( "lakayt" yazmayı bilmiyormu acaba diye düşündürüyor) tavır neymiş pek anlayamadım..

Durum, adres karışıklığı vs.. inkâr edilmiyorken, uzun ve içi boş cevaplar yazmak uygun değil.

"La - Kayıt" diye bir kavram varsa, anlatın öğrenelim (eğlenerek öğrenme böyle oluyor galiba)

Sayın byeisenheim'ın kibar tavırlı özel mesajından tek anladığım şey; önündeki internet penceresinin kullanıcı dostu olmadığı ve yardıma ihtiyacı olduğu.

Konu ana yazısında "çakallar","kasaplar" gibi hoşuma gitmeyen sözler oldu. Ama buna cevap olarak daha uygar ve samimi cevap beklerdim.

Kısa ve anlaşılır yazalım.


 

Tarih: 21 Ekim 2015, 20:44 - İp: 88.***.**0.166
april-_-day
april-_-day (üye)
Aksaray / Amatör

Bende bir sorunlu alışverişimi anlatayım internet üzerinden zhuyin Crane aldım. ürün malesefki arızalı geldi. Ürünü tekrar gondererek iade hakkımı kullanmak istededim neymiş efendim ürün üzerindeki jelatin cıkarılmıs kutu hasar görmüş Ben ürünü kargoya verdigimde herhangi bir kutuda hasar yoktu kargo ürün orjinal oldugu icin bana herhangi bir sigortasız gonderme formu imzalmadım ürünü kutusu hasarlı oldugu için ürünüm iade alınmadı. aradıgımda ise biz yetkilisi degliliz yetkili servisine gondermememizi soyledi satıcı olarak gorevi sadece satmak sonra aradan cekilmek heralde Kesinlikle Klasfoto alışveriş yapmayın arkadaslar pişman olursunuz ve boyle insanlara para kazandırmayın

 

Tarih: 10 Ocak 2018, 03:46 - İp: 46.***.**2.84
  • 1