dsc_dsc
dsc_dsc
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Ankara

Renkli Filtre

selamlar; ışık sistemine takmak için renkli filtre jelatinlerini nerden bulabilirim teşekkürler

bu konu hakkında bilgisi olan var mı?



#dsc_dsc' tarafından 14.02.2007 21:38:01 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 6 Şubat 2007, 19:14 - İp: 85.***.**9.32
Cevapla
dsc_dsc
dsc_dsc
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Ankara

 

Tarih: 14 Şubat 2007, 21:38 - İp: 88.***.**9.237
alpeeer
alpeeer
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Kocaeli

hocam reklamcıların kullandığı folyolar işini görür bence..... ben kullanıyorum gayet iyi sonuç veriyo...........

 

Tarih: 19 Şubat 2007, 10:30 - İp: 85.***.**8.193
dsc_dsc
dsc_dsc
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Ankara

nereden bulabilirim

 

Tarih: 19 Şubat 2007, 11:59 - İp: 88.***.**3.189
alpeeer
alpeeer
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Kocaeli

tabelacılardan reklamcılardan alabilrisin m2 hesabı satarlar.... hatta ücretsiz bile alabilirlir çok pahalı bişey diil sonuçta ama alırken çeşitli almaya bak çünkü hepsi ışığı geçirmiyo bazıları hüsran olmuştu benim için ne yapıcanı anlatırsan onlarda yardımcı olurlar....

 

Tarih: 19 Şubat 2007, 16:38 - İp: 85.***.**6.71
dsc_dsc
dsc_dsc
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Ankara

çok teşekkür ederim yardımınız için

 

Tarih: 20 Şubat 2007, 13:02 - İp: 212.***.**6.246
fatih3603
fatih3603
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Sakarya

kırtasiyeden çok ince renkli jelatin alırsın şeffaf bi cisme sararsın bu basit yöntem ama ben fonlarımı böyle renklendiriyorum bi dene istersen ucuz yöntem nede olsa

 

Tarih: 21 Şubat 2007, 10:23 - İp: 88.***.**2.139
Sayfa(lar): 1

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
cenkyalcin
5
1772
21 Mar. 2018, 11:14
vforvendetta
dilawert
0
1879
27 Tem. 2017, 20:33
dilawert
yoldakikisi
0
2651
16 Tem. 2017, 23:32
yoldakikisi
tutastes
3
1097
25 Nis. 2017, 23:45
tutastes
ferdikurban
0
435
02 Oca. 2017, 06:45
bisreal
prodersler
0
821
28 Ara. 2016, 22:14
zbkdygn
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
sezgin72, baracuda9, yahos, anteps, (4)