greenthumb
greenthumb
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
İzmir

Nikon Sb 900 Flaş


Arkadaşlar yurtdışından nikonun yeni çıkarttığı sb900 flaşını aldım doğal olarak içinden Türkçe kullanma kılavuzu çıkmadı eğer yurtiçinden alan arkadaşlar varsa bana türkçe kılavuzu fotokopisini yada tarayıp gönderme şansı olan veya orjinal kitapçığını satmak isteyen bana bu konuda yardımcı olabileceklere teşekkürler..

 

Tarih: 15 Kasım 2008, 21:19 - İp: 85.***.**5.153
Cevapla
hyildiz
hyildiz
üye
(Meraklı)
Istanbul

müthiş bir flaş.Ama ingilizce kullanma klavuzundan da resim ,çizim ve sembollere bakarak fonksiyonlar çözülüyor..Neticede bir fotograf makinesi menüsü kadar kalabalık değil.SB600 ve SB900 olarak iki flaşı D300 ün entegre flaşı ile çok güzel kontrol edilebiliyor.Bildiklerimizi paylaşarak bilmediklerimizi öğrenebiliriz.
Selamlar

#hyildiz' tarafından 29.11.2008 19:54:09 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 29 Kasım 2008, 19:53 - İp: 88.***.**8.227
adul
adul
üye
(Özel Gün Fotoğrafçısı)
Muğla

greenthumb merak ettiğim bişey var yaşadığım bişey ben d300 ve sb800 flaş kullanıyorum ve flaş patladıktan sonra canonlardaki gibi hemen dolmuyo biraz bekledikten sonra sonra patlıyo sb 900 te de böyle bişey varmı canon daki gibi seri patlıyomu flaş

 

Tarih: 29 Kasım 2008, 20:10 - İp: 78.***.**5.101
oguz orhan
oguz orhan
üye
(Amatör)
İzmir

Yaklaşık bir ay önce ingiltere seyahatim esnasında ben de bir SB900 aldım..
Bir flaşın bu kadar yetenekli oluşuna böylelikle şahit oldum.
Ustaların tecrübeleri nedir bilemiyorum ama bana göre harika bir flaş.
Her kullanımımda yeni fonksiyon ve özellikler keşfediyorum.

Bu flaşı beslemek için 2700mAh kapasiteli Varta NiMH batarya kullanıyorum.
Flaşın patlamasının ardından beklemek diye bişi yok.
Hatta D80 makinamla seri modda flaş da seri patlayabiliyor..

Özetle, flaşa ihtiyacı olan Nikon kullanıcısı arkadaşlara KESİNLİKLE TAVSİYE edbileceğim bir flaş.

 

Tarih: 2 Haziran 2009, 10:01 - İp: 88.***.**1.193
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
bluetoot
4
1578
02 Haz. 2018, 21:22
paperman
roomcs
0
1076
01 Haz. 2018, 15:32
roomcs
mzffrcom
4
1747
04 May. 2018, 16:58
mzffrcom
henca
2
1405
24 Nis. 2018, 17:15
ercan43
refikcandogan
1
1382
24 Nis. 2018, 16:59
ercan43
birsahil
4
1706
17 Nis. 2018, 15:12
serhatpnk
» Fotoğrafça
Gece Fotoğraf Çekimi
orh.turhanGece (düşük ışık) çekimi   Hemen her fotoğraf makinesi sahibi, bir ya da birkaç kez gece çekimi yapmayı denemiştir. Bu denemelerin büyük bir çoğunluğu ise başarısızlık ile sonuçlanmıştır. Halbuki gece çekimlerinde dikkat edilecek bir iki ufak ayrıntı ile sonuçlar düzelebilirdi. Bunun sebe...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
mmaayy, baracuda9, (2)