omerfahri
omerfahri
üye
(Meraklı)
Istanbul

Yurtdışında Foto Makinesi Almak

herkese merhaba,
yurtdışından foto makineleri türkiyeden daha ucuz olduğu için yurtdışından sipariş vermek istiyorum. örneğin türkiye 650$ ise amerikada 400$.
400$ lık makine gönderim için ups 50$ isteselerde yinede ucuz oluyor. (450$)
garanti faktörünü göz önünde bulundurmuyorum. yurtdışında alınan ürünün türkiyede garanti olması mümkün değil zaten.
asıl sorum. siparişi vermiş olsam gümrükden geçerken takılabilirmi. veya alışverişi yaparken direk gümrük vergisi kesiliyor. 200$ aşan ürünlerde gümrük vergisi ödemek gerekiyor gibi şeyler duydum. sizce bu ne kadar doğrudur. yurtdışından sipariş veren eline makinesi ulaşan arkadaşlar beni aydınlatırlarsa sevinirim.
ayrıca ebay veya amazon 'dan sipariş vermeyi düşünüyorum. bunun dışında bildiğiniz alışveriş sitesi varmıdır?...
saygılar...

 

Tarih: 30 Mart 2006, 17:43 - İp: yok
Cevapla
candova
candova
üye
(Amatör)
Istanbul

Gümrükte kesinlikle takılır geri göndermek için de makine parası kadar para ödersin.Tecrübeyle sabittir.


ama ben yardımcı olurum ekipman temininde

 

Tarih: 30 Mart 2006, 18:26 - İp: 85.***.**7.236
moody79
moody79
üye
(Meraklı)
Istanbul

slm bende makina almak için yurtdışını tercih edenlerdenim.Fakat benim bir arkadaşım getiriyo fujifilm s5600+ 512 mb kart+ çanta+ pil + sarj aleti falan 500 ytl. (sanırım türkiyede 900 ytl yi geçer) Amerikada bi tanıdığın varsa o getirsin böylelikle gümrük vergisi ödemezsin. Birde amerika da nerde olduğu çok önemli çünkü eyaletlere göre vergi sistemi değişiyo mesela BOSTON'da yüzde 5 vergi var orası çok uygun alışveriş için.Ayrıca ordan getirttiğin makinede garantili oluyo kaçak bir mal almıyosun ki!!

 

Tarih: 31 Mart 2006, 04:47 - İp: 85.***.**3.49
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
jedi birol
1
2516
19 Nis. 2018, 14:29
nilgunuren
yekta70
1
832
13 Nis. 2018, 12:09
the_photgrpher
missfoto
0
658
13 Nis. 2018, 02:32
missfoto
tasarimcizade
0
99
10 Nis. 2018, 03:38
tasarimcizade
rosamund
3
943
10 Nis. 2018, 02:29
tasarimcizade
ertugrulkoca
0
41
08 Nis. 2018, 00:01
ertugrulkoca
» Fotoğrafça
Sensör Boyutu Ve Makro Çekime Etkileri
gaijinSENSÖR BOYUTLARI VE MAKRO ÇEKİM      Bilindiği üzere piyasada farklı sensör boyutlarında ve farklı türlerde makineler satılmakta.   herkesin anlayabilecegi basitlikte bu sensörler boyutları ve fotoğrafa etkileri konusunda kısaca bilgi verip,daha sonra makro çekim ile il...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
anteps, hural, daisy_94, (3)