kakoy
kakoy
üye
(Meraklı)
Istanbul

Yükseltme

Arkadaşlar bana açacağım konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.Ben Olympus E-500 kullanıyorum ama bunu D2XS'e yükseltmeyi düşünüyorum biraz sıkışacağım ama o kadar önemli değil .D2XS almamı önerir misiniz yoksa beklememi mi tavsiye edersiniz yeni makinelerin piyasaya çıkması için.Canon Almayı hiç düşünmüyorum.Ya Olympus yada Nikon düşünüyorum teşekkürler.

 

Tarih: 19 Aralık 2006, 13:19 - İp: 85.***.**6.230
Cevapla
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli

al kardeşim.. gözü kapalı al...

fotoğraf meselesi, bilgisayara falan benzemez.. tereddütsüz al..

bir dizide, ne demişlerdi.. "-aşk ... gibidir, gelince tutamazsın" (söz meclisten dışarı)

 

Tarih: 19 Aralık 2006, 13:25 - İp: 85.***.**1.64
chopsuey
chopsuey
üye
(Amatör)
Sivas

Bende yerinde olsam canon düşünmezdim al bi D2Xs keyfine bak.

 

Tarih: 19 Aralık 2006, 13:54 - İp: 88.***.**0.53
hisli
hisli
üye
(Amatör)
Yurtdışı

D2XS`in karsiligi olarak oly`de hangi modeli dusunuyordunuz merak ettim...

 

Tarih: 19 Aralık 2006, 14:15 - İp: 195.***.**8.198
mimarca
mimarca
üye
(Amatör)
Istanbul

canon düşünmezdiniz yani...

 

Tarih: 19 Aralık 2006, 14:16 - İp: 85.***.**7.42
kakoy
kakoy
üye
(Meraklı)
Istanbul

Olympus karşılığı olarak e-400 yada E-1 düşündüm ama E-1 baya zaman geçti aradan.Sayın hisli.
Ayrıca Sayın mimarca Canon hiç bir zaman düşünmedim sadece 5D hoşuma gitti ama onu da almam D200 varken.

 

Tarih: 19 Aralık 2006, 14:28 - İp: 85.***.**6.230
hisli
hisli
üye
(Amatör)
Yurtdışı

E1 hala satan bir yer bulabileceginize pek emin degilim. e400 d2xs`in karsiligi degildir bana gore.

E500 eger bir sorun cikartmiyorsa size su an yeterli bence. bir sene kadar sabretmeniz yerinde olacak. k10d, sigmanin ve sony`nin yeni modelleri nikon`u hareketlendirecektir. Ancak dayanilmaz bir istek duyuyorsaniz alin gitsin. oyle bir modelle yanlis yapmaniz, maddi sorununuz yoksa pisman olmaniz olanaksiz.

 

Tarih: 19 Aralık 2006, 15:27 - İp: 195.***.**8.198
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
tubaneon
2
1776
23 Ara. 2012, 12:18
ozturert
trdusseldorf
5
1437
21 Ağu. 2012, 15:51
dusseldorf
smaler
10
5560
25 Nis. 2012, 16:06
buzlucam
smaler
0
1196
22 Nis. 2012, 23:46
smaler
carll
1
893
18 Kas. 2011, 09:00
senolyilmaz
dishonest
2
3147
08 Nis. 2011, 09:41
as_photography
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Saplantılar
ocaklilarSaplantılar      Makinesini alalı aradan çok kısa bir zaman geçmiş, deklanşöre ya iki ya da üç kere basmıştı. O kadar para verip aldığı, ve kendisinden harika fotoğraflar çekmesini beklediği makinesinden çıkan fotoğrafları görünce yaşadığı hayal kırıklığı eşliğinde bir neden arıy...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
tatli, ertugrulkoca, (2)