levobjk
levobjk
üye
(Meraklı)
İzmir

Www.ereyon.com.tr Hakkında Bilgi ?

selamlar,
Uzun zamandır A100 almayı planlıyorum. Problem nakit almak istemem ama parayı toparlayamamam. Taksitle almaya da sıcak bakmıyordum.

Ancak dün akşam ereyon.com.tr de avantajlı olduğunu düşündüğüm bir fiyat gördüm. Çift lens ile beraber A100 , 87YTL * 24 taksit = 2088 YTL ye geliyor. Bu kiti abd den getirtsem 1250 YTL ye gelecek, tr den peşin alsam 1600 YTL civarında. Dolayısıyla bana uygun geldi 24 taksitle 2088 ytl ye almak..

1 nolu öğrenmek istediğim : bu siteden alışveriş edenler tavsiye ediyorlar mı ?

2 nolu öğrenmek istediğim : Sony nin bu ay açıklayacağı yeni modeller arasında A100 ün sınıfında bir model var mı? Yani A100 yerine başka bir model mi açıklarlar yoksa daha üst sınıf bir dslr ile D200 e filan mı rakip olmaya çalışırlar ?

tşkler,
levent

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 13:36 - İp: 213.***.**8.2
Cevapla
nemru_t
nemru_t
üye
(Meraklı)
Ankara

wayy beaa ben aldıgımda 2394 ytl 12 taksitti...daha 6 ay oldu bu teknoloji adamı cok pis kazıklıyor yawww.gerci saglık olsun 6 aydır foto cekiyoruz.

levent a100 ü yeniliyeceklerini şuan sanmıyorum.muhtemelen acıklıyacakları makine daha üst guruba hitap eden bir makine olacak gibi...30d d200 gibi.cünkü a100 cıkalı cok zaman olmadı ve halada cazip bir sekilde satıyor.hem a100 ile aynı sınıfda cıkabilecek yeni modellerde yok şu sıralar.cıkan modeller ile zaten a100 başedebiliyor.

yeni modelleri bende bekliyorum.umarım daha iyi bady ile cıkar bölee d200 gibi filan neyim

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 13:42 - İp: 81.***.**1.62
levobjk
levobjk
üye
(Meraklı)
İzmir

fiyat iyi gibi gözüküyor ama site bilinen bi iste değil.
dolayısıyla bu fiyat çok geçerli olmayabilir.

bende aylardır sıkıntı çekiyorum. aslında geçende bi arkadaşla konuştum. bana dslr almanın en zevkli yanının almadan önceki araştırma kısmı olduğunu söyledi

bi an gözümün önüne pazarbey'in portresi geldi o an

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 13:57 - İp: 213.***.**8.2
nemru_t
nemru_t
üye
(Meraklı)
Ankara

senin arkadaşın ya mazoşist yada sana gıcık
zevklimi...bende 6 ay boyunca karın agrısı..sevgilimi bile foto makinesi gibi görmek...asabiyet...baskasını foto cekerken görünce kroca ne cekion kardeşim tarzında saldırma gibi yan etkiler olmuştu

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 13:59 - İp: 81.***.**1.62
buffalo
buffalo
üye
(Amatör)
Ankara

Bir kaç gün bekle levo. Sony kısa süre içinde bir ya da iki dslr yi tanıtacak. Ama büyük olasılıkla pro. modeli tanıtacaklar.

ereyon ; Ben A100 ü o siteden almak üzereydim, sonra daha ucuza bulduğumdan başka bir yerden almıştım.

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 14:21 - İp: 81.***.**7.49
kontrast
kontrast
üye
(Meraklı)
Istanbul

buffalo nerde kaldı bu sonyler?_ Bilgin var mı?

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 14:27 - İp: 85.***.**2.224
buffalo
buffalo
üye
(Amatör)
Ankara

2 Haziran deniyor. Preview için.
http://forums.dpreview.com/forums/readflat.asp?forum=1037&thread=23287141&page=1
http://www.sonystyle.ca/survey/alphaclinic07.html


Ancak previewi yapılacak makinenin hangisi olacağı belirsiz.

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 15:10 - İp: 81.***.**7.49
kontrast
kontrast
üye
(Meraklı)
Istanbul

teşekkürle.. bekleyelim bakalım nasıl bir ses getirecek. yeni A100 alanları pişman edecek bir makina cıkaracak mı

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 15:15 - İp: 85.***.**2.224
buffalo
buffalo
üye
(Amatör)
Ankara

Makinelerden birisi minolta 7D nin karşılığı , diğeri de eski slr maxxum 9 un karşılığı olur.
Sanırım ilk etapta maxxum 9 un previewi yapılacak. O çok gelişmiş bir cihaz olacağı için A100 alanlar pişman olmaz. Ama 7D nin karşılığı olacak makine A100 alanları keşke ikileminde bırakabilir
Gerçi ben A100 aldığım için çıkacaksa, yeni objektifleri bekliyorum. Gövdeler şu etapta beni ilgilendirmiyor.

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 15:25 - İp: 81.***.**7.49
levobjk
levobjk
üye
(Meraklı)
İzmir

buffalo,
Aslında A100 fiyatları düştüğü için acaba bunun yerine bi model mi çıkacak diye merak etmiyor değilim. Ama bütçem şu an A100 üzerine 100 YTL daha vermeye müsait değil Bir de şimdi tanıtacaklar da kşmbilir ne zaman piyasaya çıkacak..

2-3 gün beklemek problem değil de sen ereyon dan ucuz nereyi buldun ? ben taksitle almayı planlıyorum.

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 15:35 - İp: 213.***.**8.2
levobjk
levobjk
üye
(Meraklı)
İzmir

buffalo,
Aslında A100 fiyatları düştüğü için acaba bunun yerine bi model mi çıkacak diye merak etmiyor değilim. Ama bütçem şu an A100 üzerine 100 YTL daha vermeye müsait değil Bir de şimdi tanıtacaklar da kşmbilir ne zaman piyasaya çıkacak..

2-3 gün beklemek problem değil de sen ereyon dan ucuz nereyi buldun ? ben taksitle almayı planlıyorum.

 

Tarih: 30 Mayıs 2007, 15:35 - İp: 213.***.**8.2
Sayfa(lar): 1 | 2

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
mtdmrc1608
4
1832
10 Oca. 2018, 03:46
april-_-day
khamsioglu
5
2355
02 Tem. 2017, 17:26
mete007
beroad
3
1381
28 May. 2017, 00:52
akkaymaz
erykaann
0
967
08 Tem. 2015, 23:01
erykaann
aaasi_genc
0
1303
10 Kas. 2014, 07:58
aaasi_genc
realsanto
2
1505
10 Nis. 2014, 16:34
realsanto
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Ak Sakallı Dede
ocaklilarYaş 35; yolun yarısı da olsa, bu güne kadar bir kare bile fotoğraf çektiğim olmadı, hiç mi hiç merakım olmadı fotoğrafa. Çekenlerin birinden makinesini isteyip onunla bile hiç fotoğraf çekmedim, hep poz vermekle yetindim.      Geçen gece rüyama, sol taraftan ak sakallı bir dede ...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
tolga68aks1, sezgin72, (2)