geronha
geronha
üye
(Amatör)
Ankara

Sonyh1 İle Fujifilms5600

merhaba arkadaşlar, bende sony h1 ile fujifilm s5600 arasında kaldım .açıkçası fiyat bakımından arada kaldım ve bide pil özelliğide sony i önde kılıyor .yardımcı olursanız sevinirim...

 

Tarih: 1 Mayıs 2006, 18:17 - İp: 85.***.**9.8
Cevapla
pino_ccio
pino_ccio
üye
(Meraklı)
İzmir

BElki de hayatının çözümü en kolay sorununu yaşıyorsun.
Çünkü Doğru cevabı zaten bulmuşsun. Devam !....

 

Tarih: 1 Mayıs 2006, 21:54 - İp: 85.***.**5.99
geronha
geronha
üye
(Amatör)
Ankara

galiba haklısınız , ama epeydir araştırma yapıyorum ve bi öğrenci olarak sony in fiyatı yüksek gelince alternatif araştırmıştım.Sadece son bir kez de fikirlerinizden yararlanmak istedim, çok teşekkür ederim..Ayrıca makineyi aldıktan sonra H1 kullanımı ile yazdıklarınızdan da epeyce faydalanıcam gibi gözüküyo..

 

Tarih: 1 Mayıs 2006, 22:36 - İp: 85.***.**9.8
pino_ccio
pino_ccio
üye
(Meraklı)
İzmir

Kısmet olurda H1 ini alırsan :
1- Gerçek bir Fot. Mak. sahibi olmanın huzurunu anlayacaksın..
2- Sana şimdi akıl verenlerin arasına H1 ile katıldığında kıskanılmak için en azından 1 şeyin olduğunu diğerleri iyi anlayacaklar...

 

Tarih: 2 Mayıs 2006, 01:05 - İp: 85.***.**5.99
geronha
geronha
üye
(Amatör)
Ankara

Peki sony nin resimleri kırmızılaştırması, foroğrafların görüntüsünü çok etkiliyor mu?Yani resim kalitesini düşürüyor mu,özellikle insan yüzünü çekerken.Bide bir bilginiz varsa en güvenilir ve en uygun fiyat olarak nerden alabilirim?Sony mağazaları en güvenilir ama fiyatları peşin..Yakında resimlerimle görüşmek üzere,tekrar teşekkürler..

 

Tarih: 2 Mayıs 2006, 10:31 - İp: 85.***.**9.48
hyborians
hyborians
üye
(Amatör)
Istanbul

Sevgili Arkadaşım,
Sony H 1 Fujiden iyi sonuç verir almışken H1
Ancak Bunlardan İyi Bi tane var Minolta Apo Lensi Olan z6

 

Tarih: 13 Mayıs 2006, 02:20 - İp: 85.***.**4.90
pino_ccio
pino_ccio
üye
(Meraklı)
İzmir

Eğer henüz almadı isen Herhangi bir fot. Mk. satıcısına git ikisinide eline al test et anlarsın. Ama varsa notebook ta al yanına PC de bak .

 

Tarih: 13 Mayıs 2006, 02:55 - İp: 88.***.**5.94
osmanlı
osmanlı
üye
(Amatör)
İzmir

Bana kalırsa iki modelde kendini kanıtlamış markaların düzgün cihazları.Her ikisinide memnun kalarak kullanacaksın.
Burada benim H1 için öne çıkan asıl özelliği görüntü sabitleyicisi ve büyük lcd ekranı.Evet H1 bir adım öne çıkıyor ancak S5600 de uygun fiyatı ile öne çıkıyor.Sonuçta paran varsa H1,az varsa S5600 alabilirsin.Bu arada Sony H1 alacaksan H2 ile bir kıyaslamanı tavsiye ederim.Sonradan keşke öbürünü alsaydım demek istemiyorsan makinaları eline almadan sakın karar verme.Çünkü teknik özellikler dışında makinayı ilk tutuşta kullanıcı ile arasında oluşan bir bağ vardır.Makinadan elektrik alıyorsan ne ala.Seçiminde sana kolay gelsin...

 

Tarih: 13 Mayıs 2006, 12:35 - İp: 85.***.**1.248
positif
positif
üye
(Firma)
Istanbul

Fiyat performansında S-5600 daha önde olacaktır. Görüntü ve çekim kalitesi açısından fotoğraf kağıdına baskıya döneceksek gine Fuji önde olacak - ama yok tüm fotoğraflar bilgisayarda kalacak dersen fark etmeyecek. Fuji artı olarak servis ve temsilcilik hakkında önde gelir - bu unsur da önemli bir şey olabilir. Sevgilerle...

 

Tarih: 13 Mayıs 2006, 15:29 - İp: 85.***.**4.241
geronha
geronha
üye
(Amatör)
Ankara

Arkadaşlar çok teşekkür ediyorum hepinize..Yaklaşık 1 hafta önce makinamı aldım. panasonic FZ-30 ...
H2 alma niyetiyle gittim ama panasonic e inanılmaz ısındım .zaten onun hakkında da çok araştırma yapmıştım.(taksit imkanı da uygun geldi)
Sonuç; makinemi çok ama çok seviyorum ,devamlı elinden bırakmayan, acemice resim çeken biri oldum
Daha öğrenecek çok şeyim var, bunun için burdayımm. teşekkür ederim tekrar..

 

Tarih: 13 Mayıs 2006, 19:37 - İp: 88.***.**7.109
Sayfa(lar): 1

Beyatlı Foto

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
henca
1
378
20 Nis. 2018, 00:36
the_photgrpher
prodersler
0
855
16 Nis. 2018, 20:18
prodersler
prodersler
0
277
05 Nis. 2018, 12:42
zbkdygn
prodersler
0
22
05 Nis. 2018, 12:33
zbkdygn
alltug
3
446
04 Nis. 2018, 17:43
paperman
omaryayla
0
1554
20 Mar. 2018, 18:56
omaryayla
» Fotoğrafça
Yeni Fotoğrafçıya Ağabey Tavsiyeleri
paperman2 yılda 1100 kadar yorum yapmışım ; 200-300 tanesi tahminimce beğeni , 800-900 tanesi acemilere yaptığım eleştirilerdir . Dönüp baksam , tüm yazdıklarım belki 10 maddenin etrafında döner, dolaşır .      Artık okurlar mı bilmem ama yeni makina almış , fotoğrafçılığa dün başlam...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
hural, zafercankiri, anteps, (3)