keje50
keje50 (üye)
İstanbul / Meraklı

Sony’den Gelen Cevap...

Arkadaşlar sony'e yutrdışında aldığımız yada burdan spot aldığımız ürünlerin garantisi hakkında bi e-mail göndermiştim paylaşmak istedim...

GÖNDERİLEN;
Merhaba,

Ben İstanbuldan Ramazan çok uzun bir süredir Digital SLR Fotoğraf makinaları inceliyorum ve araştırıyorum malum Türkiyede bu ürünler Amerika ve Avrupaya nazaran çok pahalı en sonunda Amerikadan SONY A 300 model fotoğraf makinanızı almaya karar verdim ancak ürünün garantisinin sadece Amerikada geçerli olduğunu öğrenince şok oldum ben bu ürünü Amerikadan aldığımda bir müddet sonra herhangi bir sorunla karşılaşırsam ben bu sorunu nasıl giderebilirim yada garantiyi kullanarak giderebilirmiyim siz bu konuda bizlere yardımcı olabiliyormusunuz ve ben ve benim gibi insanlar bu konuda yani Amerikadan alınmış bir ürün arızalandığında içinde bulunacağımız mağduriyetimizi nasıl giderebiliriz.Lütfen ilginizi rica ediyorum şimdiden yardımlarınız ve tavsiyeleriniz için çok Teşekkürler..

SONY'DEN GELEN CEVAP;
Degerli Sony dostu,

Sony urunlerine gosterdiginiz ilgi icin tesekkur ederiz.

Sony'de uluslararasi garanti uygulamasi bulunmamaktadir.

Yurtdisindan satin almis oldugunuz cihazla birlikte size verilen garani belgenizde,garantinin gecerli oldugu ulke(ler) yazilidir.Belirtilen ulke(ler) disinda belgenin bir gecerliligi yoktur.

Ancak yine de cihazinizla ilgili Turkiye'de yetkili servislerimizde bedel karsiligi hizmet alabilirsiniz.

Bilginize sunar,esenlikler dileriz.

Saygilarimizla,

Sony Eurasia Pazarlama AS

Musteri Bilgi Merkezi

Tel: 216- 444 76 69 (SONY)

E-posta: [email protected]

Tarih: 8 Ağustos 2008, 13:47 - İp: 81.***.**1.93
osmanc
osmanc (üye)
İstanbul / Meraklı

Bu zaten bilinen birşey.

 

Tarih: 8 Ağustos 2008, 14:30 - İp: 88.***.**3.178
panctom
panctom (Objektif)
İzmir / Amatör

sevgili keje..

neden şok oldun onu anlamadım

bu zaten hep böyle.. ABD den al, burada garantili kullan..
oooh ne ala..

olmaz tabii öyle birşey..

 

Tarih: 8 Ağustos 2008, 20:01 - İp: 88.***.**2.95
ibr.pey.
ibr.pey. (üye)
Bursa / Doğa Fotoğrafçısı

" Ancak yine de cihazinizla ilgili Turkiye'de yetkili servislerimizde bedel karsiligi hizmet alabilirsiniz. "

NİKAHINI DA İSTERLER..

SONY R1 fotoğraf makinamın kart yuvası arıza yapmıştı.. Bursa'da verilen adrese götürdüm. Arıza sebebini biliyorum.. Kullanıcı hatası dediler.. Garantisi olmasına rağmen.. Tamam dedim.. Tamir bedelinin kaça çıkabileceğini sordum.. Ona göre yaptırıp yaptırmayacaktım.. Makinayı bırakmamı söylediler. Bıraktım.. Daha sonra aradılar.. 300 euro dediler.. ( Bu olay yaklaşık 2 yıl önce olmuştur..) Kabul etmedim.. Kalsın dedim.. Makinayı geri almaya gittiğimde 20 ytl. ücret istediler.. Niçin dedim.. Makinayı açıp açmadıklarını sordum.. Açmamışlar ve hiç bir işlem yapmamışlar.. Bunu söylediler.. Beyefendiler internetten (MSN) parçanın fiyatını sormuşlar.. Bu hizmetleri karşılığı 20 ytl. istiyorlarmış ( !.. ) İtiraz edince oyun bağışlıyormuşcasına almak istemediler.. Ben de bu sefer altta kalmamak için vermek için üsteledim.. Herhalde bu seferde utandıkları için almadılar.. Kısacası kendilerine de ifade ettim. Kart yuvasını değiştirmek için 300 euro istiyorsunuz, ya sensörü veya objektifini veya başka önemli bir parçasını değiştirmeye kalksak kaç euro istersiniz dedim.. O günkü şartlarda 1850 ytl.ye aldığım SONY R1 makinama bu tür tamiratlar yaptırmak durumunda kalsam herhalde.. Başlıktaki gibi.. NİKAHINI DA İSTERLER diye düşünüyorum.. ALLAH kimseyi ne elektronik ne de beyaz eşya konusunda servislerin eline düşürmesin demekle yetiniyorum..

 

Tarih: 9 Ağustos 2008, 00:46 - İp: 88.***.**2.121
  • 1