kontrast
kontrast
üye
(Meraklı)
Istanbul

Sony Kendini Gostermeye Başladı


http://news.sel.sony.com/en/image_library/consumer/digital_imaging/digital_cameras/dslr/detail?asset_id=30326

#kontrast' tarafından 02.06.2007 10:26:18 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 10:19 - İp: 88.***.**2.98
Cevapla
kartal53
kartal53
üye
(Meraklı)
Istanbul

kontrast hocam a100 ün yeni versiyonumu diyerinden farkı varmı özelikleri açısından saygılar

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 11:55 - İp: 85.***.**5.147
kontrast
kontrast
üye
(Meraklı)
Istanbul

ileri duzey amator ve prof olmak üzere iki yeni model olacak. Ya da 3.. Bugunlerde acıklanacak.

tek bilgi su ana kadar.

içlerinden birisi..

1.1 crop factor ve 18.7 mp

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 11:58 - İp: 88.***.**2.98
pazarbey
pazarbey
Avukat
(Amatör)
Kütahya

Oha afedersiniz.

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 12:00 - İp: 88.***.**3.47
kartal53
kartal53
üye
(Meraklı)
Istanbul

sadece pikseli ile bomba patlar bece

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 12:04 - İp: 85.***.**5.147
kontrast
kontrast
üye
(Meraklı)
Istanbul

valla farklı teorilerde var.. mesela

CX625000 -- Flagship
1. 25-mp Full Frame @ 3-fps
2. High-speed crop 1.5x, 12.4-mp, 6-fps.
3. Weather seal.

CX623000 -- High-end Enthusiast
1. 23-mp 1.1x @ 3-fps
2. High-speed crop 1.5x, 11.4-mp, 6-fps.

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 12:09 - İp: 88.***.**2.98
kartal53
kartal53
üye
(Meraklı)
Istanbul

bekleyip görmek gerek satın alsakmı belkide beklesek eski a100 de olduğu gibi fiyatı düşer beklemek de fayda var düşer bence

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 12:19 - İp: 85.***.**5.147
kontrast
kontrast
üye
(Meraklı)
Istanbul

bu modellerden sonra pazarın yenilikci lideri sony olacak gibi.

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 12:41 - İp: 88.***.**2.98
murat-d80
murat-d80
üye
(Reklam Fotoğrafçısı)
Istanbul

ben burdan şöyle bir sonuç çıkarıyorum ozaman nikon bombayı patlacak tabi hala sony'den sensör almaya devam ederse nikon

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 15:11 - İp: 85.***.**8.238
calvino
calvino
üye
(Amatör)
Istanbul

bunlar zaten fuarda açıklandı. sanıyorum a10 ve a1 olacak. ben biri fullframe, diğeri 1.3 diye duymuştum. 1.1i bilmiyorum. fiyat olarak bakarsak büyük ihtimal a1, eos5D gibi 2700 doların üstünde olur. ya da yakın. a10 ise nikon D200 gibi 1700 dolar falan olur. ileri amatör ve profesyonel için elbette. minoltanın üst düzey makinelerinin hemen hemen aynı. eski maxxum 9a benziyorlar. zaten lenslerin arka kapaklarından hemen minolta diyorsun. teknoloji olup üretememekve markayı önce konikaya sonra sony'ye kaptırmak nası bişey çözemedim valla.

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 15:32 - İp: 85.***.**9.76
dunesea
dunesea
üye
(Amatör)
Istanbul

Canon'un cevabını çok merak ediyorum...

gerçi mark III ile sağlam bi çıkış yaptılar

40D yi hemen çıkarmalılar...tabii varsa öle bir projeleri

#dunesea' tarafından 02.06.2007 16:23:20 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 2 Haziran 2007, 16:21 - İp: 85.***.**2.152
Sayfa(lar): 1 | 2 | 3 | 4 | 5

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
omaryayla
0
1163
09 Tem. 2018, 17:09
omaryayla
balikkraker
2
781
05 Tem. 2018, 18:28
balikkraker
omaryayla
0
1514
30 Haz. 2018, 12:30
omaryayla
omaryayla
0
1644
25 May. 2018, 18:01
omaryayla
turk video
2
2296
02 May. 2018, 14:33
turk video
zafergrbz
1
1030
20 Nis. 2018, 11:41
turk video
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
fdiker, nihathayyo, hural, tatli, (4)