enjoyman
enjoyman
üye
(Amatör)
Sivas

Nikonmu -fujimi L100-s2100

Bi makine alıcam gittigidiyordan ancak Nikon L100 ile Fujifilm S2100hd Arasında kaldım bu aldığım ilk slr-like cihaz olacağı içinde bilgisizim açıkcası
Letsgodijitale göre aradaki farklar
S2100hd L100
Sensör boyutları 1/2.3-inch 1/2.33-inch
Manuel odaklama Evet Hayir
Video çözünürlüğü 1280x720 640x480
Elektronik vizör Evet Hayir

Vizor önemli değil ancak manuel odaklama denmişki bu benim için gerçekten önemli nikonda yokmu yoksa bilinçsizcemi yazılmış bazı bilgiler saçma sapan yazılıyor biliyorum.
sizlerin tavsiyelerini ve yorumlarını bekliyorum.... Şimdiden teşekkürler..

 

Tarih: 21 Mayıs 2010, 01:44 - İp: 88.***.**0.125
Cevapla
enjoyman
enjoyman
üye
(Amatör)
Sivas

Okuyan 23 kişi var kimse bişi yazmamış ben S2100hd alıcam inşallah iyidir diyorum .

 

Tarih: 21 Mayıs 2010, 15:49 - İp: 88.***.**0.125
Sayfa(lar): 1

Beyatlı Foto

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
hjkjhy
9
3068
13 Ağu. 2018, 18:14
selmankaya
tunahan78
0
1017
10 Ağu. 2018, 22:45
tunahan78
sercau28
1
3654
19 Haz. 2018, 17:43
amentes
turangroup
2
1853
07 Haz. 2018, 14:03
turangroup
bluetoot
4
1671
02 Haz. 2018, 21:22
paperman
amacsizadammm
24
23832
29 May. 2018, 23:10
emrllh
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Titreşim Önleme Mi Yüksek Iso Mu?
ocaklilarYüksek ISO(nv) her şartda, titreşim önleme sisteminin yerini alamayabilir. Bilindiği gibi, titreşim önleme sisteminin, konudaki hareketi dondurmaya bir etkisi yoktur, amacı da zaten bu değildir. Amaç, makinenin titretilmesi nedeniyle oluşabilecek bulanıklığı önlemektir.      ISO...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
fkocaeli, vuqo74, anteps, ulas35, berdoz76, fdiker, (6)