funfactor
funfactor
üye
(Amatör)
Istanbul

Nıkon D80+18-135 Lens Mi Yoksa ???

Herkese Merhaba!!!

Bir iki haftadır forumu takip ediyorum. DSLR almama çok çok az kaldı.Martta iş için Dubai'ye gidiyorum ordan alıcam sanırım. Tüm yabancı siteleri takip ettim, hatmettim. Nikon D80 modelinde karar kıldım. (inanın cok zor oldu

Nedenlerine gelince d200 ile aynı sensörün bulunması.

Benim belirlemelerime göre seri kullanımlarda D200-d80'e göre açık ara (focuslamada)

Aynı imaj kalitesinde D200'den cok daha ucuz. Aradaki farkı bir lensle kapatabilirim sanırım.

Canon'la (eos30d ve 400d)kıyaslayınca dizaynının çok şık olması...

BEN MAKİNEMİ DIŞARIDA KULLANICAM, TRIPOD VS OLMAYACAK YANIMDA . Labratuar sonuçları değilde outdoor çekimlere göre karar verdim!.


Eos30d ile D200'e bakarsak D200, D200 ile D80 aynı imaj kalitesi olduğuna göre ve 5 fps beni ilgilendirmediğine göre yani D80 (benim formulüm budur işte)

Lenste takılı kaldım, 18-135 mm lens kitli olan d80'i alacaktım ki bir kaç sitede lensin distortion'unun çok fazla olduğunu maliyetine değmeyecek bir lens olduğunundan bahsediyorlardı.

Napicam abi ben yaaaa!!!!



#funfactor' tarafından 15.02.2007 15:21:03 tarihinde düzenlendi.


#funfactor' tarafından 15.02.2007 15:22:02 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 15 Şubat 2007, 14:41 - İp: 85.***.**2.240
Cevapla
caganen
caganen
üye
(Amatör)
Istanbul

Sigma 17-70 alabilirsiniz. Ben D80 için aldım ve gayet memnunum. Üstelik giriş seviyesinde makrolar da çekilebiliyor.

Ayrıca birbirilerine çok yakışıyorlar

 

Tarih: 15 Şubat 2007, 18:50 - İp: 213.***.**8.2
funfactor
funfactor
üye
(Amatör)
Istanbul

Bir sorum var.

SRL makineleri giriş orta üst diye kim sıralıyo

demek istediğim d80 ile eos5d yada ne bileyim D2Xs cekilmis bir fotograf arasında ne kadar fark olabilir ki?

(aynı lensi kullandıklarını varsayarlım)

Sınıf farkı sensor kalitesine göre mi yoksa hızı, teknik özellikleri,parametreleri vs diye mi ???

benim kafamdaki soru bu, buna cevap bulamadım

 

Tarih: 15 Şubat 2007, 19:53 - İp: 81.***.**5.76
kontrast
kontrast
üye
(Meraklı)
Istanbul

hepsi

 

Tarih: 15 Şubat 2007, 20:41 - İp: 85.***.**7.127
Sayfa(lar): 1

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
berkan.91
1
908
25 Nis. 2018, 14:35
black_light
direnkarakass
1
1077
23 Mar. 2018, 19:10
ksondas
cenkyalcin
5
1792
21 Mar. 2018, 11:14
vforvendetta
umutemrey
1
2108
19 Şub. 2018, 10:39
ercan43
tgycnd
1
1593
28 Eki. 2017, 08:25
xebra
adul
0
885
24 Eki. 2017, 20:31
adul
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
syasar34, zaferseckinler, (2)