awitrus
awitrus
üye
(Meraklı)
Muğla

Nikon D7000 İçin Kafamdaki Sorular ?

Nikon d7000 almak istiyorum ama birtakım sorunları oldugunu duydum bu sorunlar acaba devam ediyor mu halen. ayrıca alacağım yer 2 yıl ithalatçı firma garantisi veriyo bu ürüne bu ne demek oluyo ? ben yaşadığım şehirdeki nikon yetkili servisine gittiğimde herhangi bi sorunu orada halledebiliyor muyum yani?
Ayrıca d7000 18-105 kit lens ile 2500 milyara alacağım gerçekten şansımı denim mi sizce

 

Tarih: 23 Ocak 2013, 21:38 - İp: 217.***.**0.45
Cevapla
summerboy
summerboy
üye
(Amatör)
Afyonkarahisar

kardeşim nikon d7000 sorunlarını bende cok okudum araştırdım var böyle sorunlar cıkan makine ,ama sen ithalatcı firmada aldığın zaman her nikon yetkili servisinde yaptıramıosun her sehirde yaptırabileceğin karacasulu garantili olanlardır. karacasulu o kronik sorunları olan makineleri direkt değiştiriyor diye biliyorum ben vatan dan alalı 1 ay oldu d7000 alalı 18-105 vr ile 3.200 e aldım sükürler olsun bi sorun cıkmadı ve süper makine renkleriyle herşeyiyle,ben böyle bi makineyi spot alam derim 2500 yerine biraz daha koy karacqasulu garantili al derim ,allah korusun bi sıkıntı cıkar makinende içine oturur valla

 

Tarih: 23 Ocak 2013, 23:24 - İp: 85.***.**1.106
awitrus
awitrus
üye
(Meraklı)
Muğla

deli gibi nikon d7000 almak istiyorum ama sırf korktuğumdan canon 60d alacam

 

Tarih: 24 Ocak 2013, 16:17 - İp: 217.***.**0.45
summerboy
summerboy
üye
(Amatör)
Afyonkarahisar

forumda sevmediği makineyi alıpta mutusuz olanların yazıları var oku araştır derim ona göre al.sen ne kadar güzel çekersen cek makineye ısınamazsan sevmezsen yaptığın işten bir zevk almazsın.

 

Tarih: 24 Ocak 2013, 18:10 - İp: 85.***.**1.106
murat59corlu
murat59corlu
üye
(Amatör)
Tekirdağ

merhaba ben d7000 kullanıcısıyım bu şüphene net acıklık getireyim d7000 in artık böyle bir sorunu yok ben karfo karacasulu dan aldım memnunum orasını tavsiye ederim spot olarak satılanlarada cok fazla güvenme bence ayrıca yeni serilar 8xxxxxxxxx (8 ile başlayan seri numaralarıyeni üretim makineler bilgin olsun)

 

Tarih: 24 Ocak 2013, 20:12 - İp: 176.***.**2.10
lanista
lanista
üye
(Amatör)
Istanbul

hangi marka sana daha sempatik geliyorsa onu al bence nikon d7000 , 60d den daha iyi olsa bile aralarındaki fark dağlar kadar değil ve ithalatçı firma garantisi netten alacagın urunlerının %90 da yazar , ben kesinlikle tavsiye etmem sana kalmıs eger d7000 de karar kıldıysan tekzenden bakabilirsin.

http://www.tekzen.com.tr/newsite/prd-2074447-nikon_d7000_18_105_vr_lens_kit_dslr_fotograf_makinesi.aspx?ref=akakce&v=1.11.1

 

Tarih: 24 Ocak 2013, 20:20 - İp: 94.***.**4.14
mert.d
mert.d
üye
(Amatör)
Samsun

tekzende ki ürünler ithalatçı firma garantili yani duru ithalat alınacaksa mantıklı olan karacasulu garantisi altında almak sanırım

 

Tarih: 24 Ocak 2013, 21:30 - İp: 217.***.**0.45
ercan43
ercan43
üye
(Amatör)
Istanbul

D7000 almayı kafaya koymuşsunuz. Karfo garantili olarak bir bayiden alın. Endişelerden kurtulun. Sakın spot ürün almayın.

 

Tarih: 25 Ocak 2013, 10:27 - İp: 176.***.**1.165
m.levent
m.levent
üye
(Meraklı)
İzmir

Murat bey makineyi daha yeni almışsınız bu sorunların hemen farkına varamayabilirsiniz bazı sorunlar hemen oluşmayabilir temennim olmaması yönünde tabii. D7000 çıktığından beri bir çok forumda sensörde yağlanma, hotpixel, backfocus gibi sorunlardan söz edilip duruluyor bunların şüphesi bile almamak için yeter, okadar para vericem bunlarıda kabullenicem! kimse kusura bakmasın ben enayi değilim bu sorunlar sonraki serilerde düzeltilmişmi net bilgi yok ama düzeltilmiş olsa dahi büyük ihtimalle Türkiyeye gelecekler bir süre daha sıkıntılı olacaktır. bizim gibi vesair ülkelerde bunların eritilmesi markaların stratejisi dahilinde oluyor ve bir çok elektronik markasıda malesef bunu yapıyor. Bana göre d7000, d800, d600 düşünenler artık rahat rahat sıkıntı yok deyinceye kadar ertelemeliler yada başka marka, model düşünmeliler

#tasviran' tarafından 25.01.2013 16:44:48 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 25 Ocak 2013, 11:39 - İp: 85.***.**0.64
Sayfa(lar): 1

Beyatlı Foto

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
gkozcan
0
738
12 Tem. 2018, 10:50
gkozcan
printec
0
685
09 Tem. 2018, 13:49
printec
kieron123
4
2486
02 Tem. 2018, 11:10
recepok
baracuda9
3
2013
26 Haz. 2018, 18:06
recepok
savinya
2
472
18 Haz. 2018, 10:46
savinya
bluetoot
4
1549
02 Haz. 2018, 21:22
paperman
» Fotoğrafça
Hdr Nedir, Nasıl Uygulanır.
omerkHigh Dynamic Range      Bir fotoğrafda karanlık yüzel ile aydınlık yüzey arasındaki ışık farkı o fotoğrafın Dinamik Kademesini belirler. SLR veya DSLR makinaların algılayabileceği ışık şiddeti belirli sınırlar içersindedir ve bu değerdeki fotoğraflar LDR ( Low Dynamic Range ) ola...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
hural, fkocaeli, draver62, the_wall, doctorboom, (5)