pazarbey
pazarbey
Avukat
(Amatör)
Kütahya

Kurtlar Sofrası

Burada ismi geçen kişi veya kuruluşlar tamamen hayal ürünüdür.

Mr canon : arkaşlar biraz sessizlik lütfen . Sektör lideri olarak toplantıyı açıyorum.
Mr nikon: Hop hop noluyoruz ya. Nerden çıkardın liderliği.
Mr sony: Evet ya nerden çıktı liderlik meselesi.
Mr pentax: He ya..
Mr Nikon.Sen sus len.Sana noluyo.
Mr olympus:olm bunlar bizi adam yerine bile koymuyorlar. Liderya bunlar.
Mr canon: siz önce kendi sensörünüzü yapın öyle konuşun.
Mr Panasonic: Beylar ayıp olmuyor mu böyle. Bizim müşterilere böyle davranmayın.
Mr fuji: He ya .bizde sensör yapıyoruz amma slr yapamıyoruz.
Nikon:Ya arkadaşlar sektörün sorunları yerine birbirimize girmeyelim lütfen.
Canon. Öyle valla.
Sony: Bakın valla bi pis Amerikalı Kodak gibi birisi çıkarda gene bilmem kaç yüz mega piksellik sensör ürettiğini duyurursa biteriz hepimiz.
Fuji: Evet yavaş yavaş piyasaya sürmeliyiz ürünleri. Bak biz ıso 500 binde cam gibi foto veren sensörlerimiz olduğunu söylüyormuyuz dimi.
Sony: Evet ya bizim elimizdede 300. bin piksellik sensör duruyor. Ama hemen piyasayea sürmek olurmu.
Canon: Bakın beyler dikkatli olmamız lazım. Para kazanmak istiyorsak teknolojilerimizi yavaş yavaş sürmeliyiz piyasaya.
Pentax: Ya tammada oyun bozanlar çıkıyo.. Hani slr lerde videoda otofokusu 2012 de piyasaya sürmeye başlayacaktık. Bak panasonik hemen sürdü.Allah Allah.
Olympus:Evet niye yaptın bunu panasonik.
Panasonik: Sen sus len sana noluyo. Ben olmasan slr bile yapamazsın sen.
Nikon: ayıp oluyo ama panasonik. Bak biz bu işi yıllardır yapıyoruz. Ama senin yaptığını hiç yapmadık.
Sekreter: efendim Kore’den Mr. Samsung gelmiş toplantıya katılmak istiyor.
Canon: O kim lan.
Nikon: Başımızın yeni belası kim olcek.
Fuji: Len bunlar kepçe üreticisi değimliydi.
Olympus. Öyleydi aha bu pentak bela etti başımıza adamları.Kızım alma içeri.
Samsung:Siz kimsinizde almıyorsunuz beni toplantıya. Bende varım artık.
Canon: Sen kimsin lan. Belamısın başımıza. Sen git tv mv yap. Yihohohahaha.
Samsung: Bakın elimde öyle teknolojiler varki sürersem piyasaya makinalarınızın yüzüne bakan olmaz.
Sony: Pro 815 gibimi.
Gülüşmeler gülüşmeler.
Samsung.Hıh. Öyle bir lcd yaptım ki 3 boyutlu hologramig görüntü veriyor. Bakınca 82 inçlik tv ye bakar gibi görüntü vermekte.
Nikon.Hık , mık.
Derin sessizlik.
Sony:Yav dur gel bakalım şaka yaptık. Olurmu öyle şey. Hah hah tabi gelebilirsin toplantıya. Şaka yaptık. Heh heh. Lan canon sus oğlum bizim tv lerin panallerinide bunlar veriyo. Vermezlerse oylum oylum valla.
Canon. Tamam arkadaşlar sessiklik lütfen. Tamam samsung sende artık bizimlesin. Amcak bizim bazı kurlarımız var. Bunlara uyacaksın.
Samsung. Ayıpsın abi ne demek.
Sony:Ağabeyler şimdi biz 300 bin piksellik sensörü ne zamana kadar bekletcez.
Canon .Biz digiç 50 işlemciyi tanıttığımızda sürersiniz sizde.
Pentak.Oha be digic 50 mi dedin.
Canon.He yav. Sizde yokmu gelişme.
Pentaks. Valla şu sarı sorunu ile uğraşmaktan biz bir şey geliştirmeye fırsatmı bulabiliyoruz. Yapıyoz yapıyoz hala sarı çekiyo.
Olympus. Arkadaşlar bizimde elimizde yarım santimlik dslr var. Ayna mayna ne varsa kaldırdık. Hatta yakında lcd yi bile kaldırcez.
Nİkon: E neyle görülcek çekilenler.
Olympus. Söylemem valla.
Gülüşmeler gülüşmeler.
Fuji:Ya bu arka aydınlatmalı sensör işini napcez. İyi olcek dediniz lan mahvettiniz bizi. Hs 10 alanlar iflahımızı kesti. Kimin parlak fikri idi bu. 100 ısoda bile her taraf noise.Keşke kendi sensörümüzü koysa idik.
Canon: Oyunbozanlık yapma hepimiz kullandık onu.
Fuji:valla ben bi daha kullanmam.
Panasonik:valla bizde bin pişmanız. Fz 100 de berbat sonuç verdi.
Nikon:Alan oldumu oğlum. Oldu. E daha ne. Bi dahaki sefere ccd sini yaparsınız.
Panasonik.Valla bazen kafam atıyor koy diyorum makinanın birine 100 milyon megapiksellik sensörü. Cam gibi çek.
Gülüşmeler gülüşmeler.
Canon. Ni iyi oldu dimi bu dijital işi.Amma para kazanıyoruz. Bi 5mp lik bi 6 mp lik. Yok digiç 2 yok 4. yihohohahaha. Ne bilsin saf müşteriler elimizde digiç 50 olduğunu.
Nikon:Valla üstad bizde 16-1600 yaptık. Vr 30 lu. Geçe karanlığında bile cam gibi çekiyor. Ama bitsin şu elimizdeki 18-200 stokları.
Samsung:ağabeyler biz yakında cep telefonlarına 50 mp lik sensör koycez. Bi sakıncası varmı.
Sony:Koyun koyun o Nokia nın sorunu.
Gülüşmeler gülüşmeler.
SonY. Durun lan bizde cep telefonu yapıyoruz. Samsung olmaz kardeşim. En fazla 15 lik koyun.
Samsung: tamam tamam. Kızmayın hemen.
Olympus:Ya arkadaşlar millet birde forumlarda bizim için birbirini yiyor ya.Ölüyorum okurken gülmekten.
Kahkahalar.
Nikon: Oğlum velii nimetlerimizle alay etme. forumlar olmasa nasıl satarız o kadar mali.
Canon: Neyse arkadaşlar tehlikeli konular bunlar. Dinleniyoruzdur falan oyarlar bizi valla. bu günlük toplantıyı bitiriyorum. Müşteriler aman duymasın bunları. Valla oyarlar bizi yoksa.
Gülüşmeler gülüşmeler.

 

Tarih: 17 Ağustos 2010, 19:42 - İp: 85.***.**5.240
Cevapla
-olympos-
-olympos-
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Antalya


 

Tarih: 17 Ağustos 2010, 22:22 - İp: 62.***.**3.121
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli












fındık kurtları bunlar...

 

Tarih: 18 Ağustos 2010, 10:56 - İp: 94.***.**7.193
adul
adul
üye
(Özel Gün Fotoğrafçısı)
Muğla

güzel valla :D

 

Tarih: 18 Ağustos 2010, 12:44 - İp: 88.***.**1.220
ozansan
ozansan
üye
(Reklam Fotoğrafçısı)
Yurtdışı

Bunu ingilizceye cevirip koysak mi?Ben gavurlar buna cok guler diye dusunuyorum eger zaten orijinali gavur degilse tabiki?Sahibi kim ise izin istiyorum

 

Tarih: 18 Ağustos 2010, 13:07 - İp: 221.***.**6.23
pazarbey
pazarbey
Avukat
(Amatör)
Kütahya

kendi imalatımız. napcekseniz yapın.

 

Tarih: 18 Ağustos 2010, 16:46 - İp: 85.***.**4.243
rebelemo
rebelemo
üye
(Meraklı)
İzmir

bomba bi yazı olmuş, elinize sağlık

 

Tarih: 18 Ağustos 2010, 17:08 - İp: 212.***.**5.218
malkocy
malkocy
üye
(Amatör)
Yurtdışı

Gülmekten yarıldım Çok güzel yazmışsınız Pazar Bey..

 

Tarih: 18 Ağustos 2010, 18:53 - İp: 58.***.**1.174
pazarbey
pazarbey
Avukat
(Amatör)
Kütahya

sağolun efendim.

 

Tarih: 18 Ağustos 2010, 20:00 - İp: 78.***.**6.248
turnusol
turnusol
üye
(Amatör)
Ordu

Makineleri sattıran firmalar değil ki Türkiye'de...
Milletin birbirine verdiği gaz yetiyor..

 

Tarih: 19 Ağustos 2010, 05:28 - İp: 78.***.**2.76
gurkan_07
gurkan_07
üye
(Amatör)
Konya

süper olmuş tebrikler

 

Tarih: 19 Ağustos 2010, 09:18 - İp: 78.***.**1.205
Sayfa(lar): 1 | 2 | 3 | 4

Beyatlı Foto

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
fotoferdi
5
69259
21 May. 2018, 12:54
seoyorum123
turk video
2
1362
09 Oca. 2017, 15:01
turk video
prodersler
0
422
06 Ara. 2016, 13:13
zbkdygn
colors
4
2659
18 Ağu. 2015, 12:29
hasan.okay
ustaoner
2
2255
11 Haz. 2014, 16:56
byarslan42
batuhan60
3
1846
16 May. 2014, 10:55
colors
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Gece Fotoğraf Çekimi
orh.turhanGece (düşük ışık) çekimi   Hemen her fotoğraf makinesi sahibi, bir ya da birkaç kez gece çekimi yapmayı denemiştir. Bu denemelerin büyük bir çoğunluğu ise başarısızlık ile sonuçlanmıştır. Halbuki gece çekimlerinde dikkat edilecek bir iki ufak ayrıntı ile sonuçlar düzelebilirdi. Bunun sebe...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
esrakalsn, selametzade, (2)