cancaner
cancaner
üye
(Firma)
Yurtdışı

Iste Bu Guzel Mark Iıı


Canon EOS-1D Mark III,

Ne diyeyim yeni farkettim saniyede 10 kare cekim hizi, 10 mp.Benim bildigim EOS-1V 4 saniyede bir makara bitiriyordu ve rekordu, herhalde Canon kendi rekorunu kirdi.

Var mi daha hizlisini bilen ? Acikcasi ben yok diyorum.

Fiyatta 4500 EU ama hayal kurmanin fiyati yok nasil olsa

 

Tarih: 12 Mart 2007, 23:27 - İp: 195.***.**2.39
Cevapla
altas
altas
üye
(Amatör)
Kocaeli

cektiklerini video tadinda izlersin valla

 

Tarih: 12 Mart 2007, 23:31 - İp: 81.***.**2.239
cancaner
cancaner
üye
(Firma)
Yurtdışı


valla dogru altas, eski siyah beyaz, hizli filmler gibi bir sey olacak

Yakinda konusan makinalar cikacak " cekme geri zekali,diyaframi kis biraz " gibisinde bir seyler soylerse gelecekte ki makinalar sasirmamak lazim

 

Tarih: 12 Mart 2007, 23:39 - İp: 195.***.**2.7
altas
altas
üye
(Amatör)
Kocaeli

gerizekali falan degilde bay bayan diye uyarirsa kabul ederim karsilikli sevgi ve saygi icinde

 

Tarih: 12 Mart 2007, 23:41 - İp: 81.***.**2.239
altas
altas
üye
(Amatör)
Kocaeli

nasil bir tampon bellek merak ettim bide buna extreme 4 falan yetermi

 

Tarih: 12 Mart 2007, 23:43 - İp: 81.***.**2.239
cancaner
cancaner
üye
(Firma)
Yurtdışı


Acikcasi benim D70'e alisana kadar bir sene kafam sismisti,satin alacaklara bu makinayla kolayliklar ne diyeyim.

Vayyy be !! 10 kare saniyede, bu dijital bizim gibi analogla bu ise baslayanlari serseme cevirecek.

 

Tarih: 13 Mart 2007, 00:23 - İp: 172.***.**3.132
buffalo
buffalo
üye
(Amatör)
Ankara

buna ne dersiniz arkadaşlar;
http://www.dpreview.com/news/0702/07021801sonyhighspeedcmos.asp

 

Tarih: 13 Mart 2007, 00:31 - İp: 88.***.**6.219
dadanagast
dadanagast
muhtar
(Amatör)
Yurtdışı

altas, extreme IV degil de yeni lexar 300x'li kartlari cikiyor piyasaya..
....
hakan, sony cikarsin o sensoru kullanan kamerayi, eminim canon daha da hizlisini cikarir..

 

Tarih: 14 Mart 2007, 19:21 - İp: 86.***.**0.120
buffalo
buffalo
üye
(Amatör)
Ankara

ilker var mısın iddiasına


 

Tarih: 14 Mart 2007, 19:26 - İp: 88.***.**5.21
dadanagast
dadanagast
muhtar
(Amatör)
Yurtdışı

varim hakan..

 

Tarih: 14 Mart 2007, 19:42 - İp: 86.***.**0.120
buffalo
buffalo
üye
(Amatör)
Ankara

nesine?

 

Tarih: 14 Mart 2007, 19:50 - İp: 88.***.**5.21
Sayfa(lar): 1 | 2 | 3

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
omaryayla
0
1514
30 Haz. 2018, 12:30
omaryayla
mzffrcom
4
1741
04 May. 2018, 16:58
mzffrcom
direnkarakass
1
979
23 Mar. 2018, 19:10
ksondas
omaryayla
1
2239
07 Oca. 2018, 12:26
mete007
anil-sylmz
2
1796
28 May. 2017, 00:54
akkaymaz
anil-sylmz
2
953
12 Nis. 2017, 01:46
mnafiz
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
melihcan07, ertugrulkoca, (2)