metetamer
metetamer
üye
(Reklam Fotoğrafçısı)
Istanbul

Hong Kong'daki Makina Fiyatları

Arkadaşlar Hong Kong daki iki tane sağlam internet'ten satış yapan firmanın fiyatlarını görünce moralim bozuldu sizlere'de bilgi vermek istedim .
http://www.taiwan-sell.com/product.asp?classid=456
http://www.hkbns.com/shopping/site/Category/34-Nikon

sağlıcakla kalın...

 

Tarih: 25 Mart 2011, 01:02 - İp: 94.***.**4.147
Cevapla
paperman
paperman
üye
(Amatör)
Yurtdışı

Eh siz de $ 1300'a Nikon D3s ( $5500 ABD fiyatı ) , $1900'e Canon 1DMIV ( o da $5000 filan normalde ) gördüğünüzde inanmadınız inşallah

DSLR fiyatları ülkeden ülkeye oynasa oynasa %15-%20 oynar . Gerisine şüpheyle bakın - hele hele böyle yarı/çeyrek fiyatlara ...

 

Tarih: 25 Mart 2011, 02:02 - İp: 96.***.**4.180
ozansan
ozansan
üye
(Reklam Fotoğrafçısı)
Yurtdışı

1.Site ne bileyim pek ciddi gibi durmuyor ve bir antin kuntini var.2.Sitede fiyatlar normal zaten onda bi sorun yok...
Ama 1.site dogru ise ben hemen 3-5 tane makina almaya hazirim.Deniyelim bakalim ucuz bisey alarak nolacak.Ama odemelerinede bakarsan kredi karti yok sanirim.Herhangi bir yamukda Iptal etmek istesen bankadan edemiceksin falan...

 

Tarih: 25 Mart 2011, 02:13 - İp: 219.***.**6.57
metetamer
metetamer
üye
(Reklam Fotoğrafçısı)
Istanbul

Evet benimde moralimi bozan zaten bu 1.site oldu adamlar dalga geçer gibi online müşteri temsilcisi ile görüştüm net üzerinden türkiye'ye gönderimi 35$ 4-7 iş günü içinde gönderiyoruz dediler .Kısacası adamlar düzenbaz aman arkadaşlar bu tip sitelere kanmayın canınız çok yanar

 

Tarih: 25 Mart 2011, 11:56 - İp: 94.***.**4.147
wemark
wemark
üye
(Profesyonel Fotoğrafçı)
Istanbul

Herkese selam arkadaşlar. Aşağıda ben size kanada'da oturduğum evin iki sokak altındaki mağazanın web sitesini veriim. Bu mağaza bizim buradaki Teknosa ve Electroworld gibi bir mağaza. Ben oradan iki tane makina almıştım. Buradaki fiyatların tamı tamına yarısı kadardır. Kanada'da da kdv %18 dir Kanada doları 1.60 TL dir. Ama malın raf ömrü göz önüne alınır. Mağazada rafa konan mal 3 ay sonra otomatikman %40 gibi ucuzlar.

www.henrys.com

 

Tarih: 25 Mart 2011, 21:22 - İp: 78.***.**6.225
paperman
paperman
üye
(Amatör)
Yurtdışı

"Mağazada rafa konan mal 3 ay sonra otomatikman %40 gibi ucuzlar. "

Malın ucuzlamasının rafta durmasıyla alakası yok kusura bakmayın . Bu ay mağazaya giren D7000 , 3 ay öncekinden %40 pahalı mı - yapmayın ?... 3 ay beklemiş $1000 lık makinanın $600'e indiği nerede görülmüş ; D700 , $2500'den $1500'e mi iner ? ( 2. el piyasası bile $1700-1900 civarında )

Modelin ömrü doldukça veya model tutmaz ise fiyat düşüşleri elbet yaşanır - mağazada isterse hiç beklememiş olsun . D300s , şu an $1350 - 1 yıl önce çıktığında $1550 idi . D700, 2.5 yıl önce $2500 idi , şimdi $2300 . D7000 5 ay önce çıktığından $70-80 ucuza satılıyor Kanada ve ABD'de ... %40 ile alakası olmayan rakamlar zaten.



#paperman' tarafından 25.03.2011 21:41:20 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 25 Mart 2011, 21:37 - İp: 96.***.**4.180
wemark
wemark
üye
(Profesyonel Fotoğrafçı)
Istanbul

Bay Paperman ben Kanada'yı Kanada ile kıyaslamıyorum. Türkiye ile kıyaslıyorum.
örnek olarak veriim. Yeni çıkan Nikon CoolPix L120 orada $294 Türkiyede bir iki yerde 750 Tl.
ve Nikon Türkiye daha getirmedi.

Saygılarımla..

 

Tarih: 25 Mart 2011, 21:48 - İp: 78.***.**6.225
paperman
paperman
üye
(Amatör)
Yurtdışı

"Mağazada rafa konan mal 3 ay sonra otomatikman %40 gibi ucuzlar. "

Iyi de ben buna cevap verdim , başında da kopyaladığım gibi . TR fiyatları ile ilgili yazdığım bir şey yok ki

 

Tarih: 25 Mart 2011, 23:36 - İp: 96.***.**4.180
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
prodersler
0
2453
13 Eyl. 2017, 12:19
zbkdygn
alpermundo
0
2620
22 Ağu. 2017, 21:12
alpermundo
kahraman_
0
483
20 Şub. 2017, 10:23
kahraman_
nicksiz
18
8389
17 Eki. 2016, 16:35
nicksiz
blue80s
0
532
30 Eyl. 2016, 14:01
blue80s
kostorox
0
597
09 Eyl. 2016, 14:59
kostorox
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Fotografçı Bencilliği
sado34Çektiği fotografın içindeki insanı, mekanı, doğayı bir obje olarak görmekten öteye gidemeyen, çektiği yeri bir başkasının çekmesini istemediği için yer bilgisi vermeyenlerin son zamanlarda daha da artması gerçekten üzücü.      Bu bencil davranışı en başta çektiği konuya, modele v...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
hural, anteps, cryzlaz, (3)