br1s
br1s
üye
(Amatör)
Ankara

D40-d50-d70 / Eos350d Kararsızım Yardım

Merhabalar.SLR makina almayı dusunuyorum daha yenı ve ılk makınam olcak arastırdıgım kadarıyla yukardakı makınaları yenı baslayanlar ıcın tavsıye edıyolar fakat ınceledıgım formlarda herkes her makınanın bır eksıgı oldugunu vurgulamıs ben bu konuda cok kararsız kaldım en az iki sene kullanıp ıyıce ogrenebılcegım kendımı gelıstırebılcegım ve en önemlisi aldıgım zaman pişman olmucagım bir makina almak istiyorum yukarda saydıgım makınalardan hangısını onerırsınız makınayı burdanda alabılırım ankarada ıkametgah edıyorum ama oncelıkle karar ıcın yardım beklıyorum SIMDIDEN TSK EDERIM

 

Tarih: 25 Nisan 2011, 23:47 - İp: 88.***.**0.59
Cevapla
gaijin
gaijin
Objektif
(Meraklı)
Istanbul

oldukca eski makineler bahsettikleriniz. içlerinde yok ama d70s modelini tavsiye ederim bunlar arasından

 

Tarih: 26 Nisan 2011, 00:06 - İp: 88.***.**8.140
byjehan
byjehan
üye
(Amatör)
Istanbul

fiyat araligi belirlersen belki daha guzel tavsiyeler alabilirsin.

 

Tarih: 26 Nisan 2011, 00:19 - İp: 78.***.**6.215
br1s
br1s
üye
(Amatör)
Ankara

650 ye kadar 2. el bir makina alıp kullanayı ogrenıp daha sonra tam profesyonel bır makınaya gecmeyı dusunuyorum yanı maddı sınır olarak 650 TL dıyebılırım

 

Tarih: 26 Nisan 2011, 00:23 - İp: 88.***.**0.59
byjehan
byjehan
üye
(Amatör)
Istanbul

=400d&b[sort_field" target="_blank" rel="nofollow">=real_price&b[sort_order" target="_blank" rel="nofollow">=desc&c2=&c=&sKlasik=1&b[page" target="_blank" rel="nofollow">=4" target="_blank" rel="nofollow">sahibinden

650-750 arasinda canon 400d bulunuyor. ben 450d kullaniyorum gayet memnunum. 400d ile arasinda cok bi fark oldugunu zannetmiyorum.

=450d&b[country_id" target="_blank" rel="nofollow">=1&b[city_id" target="_blank" rel="nofollow">=0&b[lrt" target="_blank" rel="nofollow">=1&b[region_id" target="_blank" rel="nofollow">=0&b[uncompleted" target="_blank" rel="nofollow">=0&b[pricecurr" target="_blank" rel="nofollow">=1&b[sort_field" target="_blank" rel="nofollow">=real_price&b[sort_order" target="_blank" rel="nofollow">=desc&c2=0&c=0&search_result_page_limit=20&sKlasik=1&b[page" target="_blank" rel="nofollow">=5" target="_blank" rel="nofollow">bu da 450d(sahibinden)

 

Tarih: 26 Nisan 2011, 01:01 - İp: 78.***.**6.215
br1s
br1s
üye
(Amatör)
Ankara

Ankara'dakilerin fiyatları 850 den baslıyo yoksa ılk aklımda o vardı teknık ozellık ve kullanım kolaylıgı acısından sanırım d50 daha iyi en azından ben baktıgım kadarıyla bunu fark ettım ama sordugum ınsanlar d40 ve 350d arasında yorum yaptıkları ıcın kararsızım

 

Tarih: 26 Nisan 2011, 01:11 - İp: 88.***.**0.59
br1s
br1s
üye
(Amatör)
Ankara

ogrendıgım kadarıyla d40da motor bulunmadıgı ıcın lens sıkıntısı oluyormus onuda eledim kafamda sımdı tek sorum sudur d50 mi eos350d mi ?

 

Tarih: 26 Nisan 2011, 01:24 - İp: 88.***.**0.59
byjehan
byjehan
üye
(Amatör)
Istanbul

acele etme iyice arastir oyle al. Herkes sunu bilir ki makineden onemli olan lenstir. 350d ile 5 milyarlik bi makinanin ayni lens ile cektigi fotografi ayirt edemezsin mesela, ben de edemem. ama lens kalitesi direk belli eder kendini.

 

Tarih: 26 Nisan 2011, 01:26 - İp: 78.***.**6.215
br1s
br1s
üye
(Amatör)
Ankara

yani 4 gun sonra maasımı aldıkdan sonra yarısını buna yatırıcam 2 haftadır arastırıyorum 500 650 arası bır makına ve yenı baslayanlar ıcın onerılen makınalar bunlar her hangı bırını alsam ılk baslarda memnun olcam ıllakı ılk makına etkısıyle fakat zaman gectıkce makınaları tanıdıkca ogrendıkce keske demek ıstemıyorum bu kadar..

 

Tarih: 26 Nisan 2011, 01:33 - İp: 88.***.**0.59
Sayfa(lar): 1

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
henca
2
1423
24 Nis. 2018, 17:15
ercan43
afrikalı
1
1390
05 Kas. 2017, 09:51
s4lih
eemehmetkayali
2
1596
26 Haz. 2017, 11:11
buzlucam
kazeem
7
13934
11 Haz. 2017, 08:06
yyarslan64
rstgzr27
5
2333
31 May. 2017, 07:05
ercan43
kkaank
5
3471
27 May. 2017, 16:31
papriko
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
makay34, tayyareci1951, (2)