blackducati
blackducati
üye
(Amatör)
Istanbul

Canon&olympus Abd Fiyatı Nedir Dil Yklmi

mrb arkadaslar amerikadan yakınım gelecek ve fotoğraf makinası getirtmek istiyorum ama fiyatlar hakkında pek bi bigim yok fiyatları ve gelen makinalara turkce menu yuklenirmi biligisi olan arkadaslar dan yardım bekliyorum
canon sx10 is veya
oluympu sp 565uz 570uz ve 590 uz arasındaki mp haricinde onemli bir farklılık varmı bunlardan hangisi tavsiye edersiniz yardımlarınız icin tesekkr edrim

 

Tarih: 12 Haziran 2009, 04:29 - İp: 78.***.**4.174
Cevapla
gaijin
gaijin
Objektif
(Meraklı)
Istanbul

internet kullandıgınıza gore,
googlea amazon canon sx110 yazıp fiyatını ogrenebilirsiniz.

turkce menu yuklenmıyor,cok ıhtıyac duyulacagınıda sanmıyorum.

 

Tarih: 12 Haziran 2009, 05:01 - İp: 78.***.**0.136
_zaknafein_
_zaknafein_
üye
(Amatör)
Istanbul

olympus e520 makinama tr dil yukledim ama kullanmıyorum ihiyacım olmuyo..

 

Tarih: 12 Haziran 2009, 12:41 - İp: 88.***.**4.167
blackducati
blackducati
üye
(Amatör)
Istanbul

gaijin cevap icin sagol amazon com a baktım fiyatlar guncel midir yani dükkan fiyatlarıda o ortalamadamır birde oluympus sp serisindekiler icin bilgin var mı hangisini tavsiye edersin yazdım makinalardan

 

Tarih: 12 Haziran 2009, 19:45 - İp: 78.***.**4.174
gaijin
gaijin
Objektif
(Meraklı)
Istanbul

fiyatlar guncel tabiki,dunyanın en buyuk online satıs sitesi sonucta..
olympus benım alacagıjm bir makine degil. canon sx110 zaten ıyı bir makine..
panasonıc fz18-28 yada sony h10 h20 gibi modeller alınabilir, olympusa gelene kadar

 

Tarih: 12 Haziran 2009, 21:34 - İp: 78.***.**6.123
saddler
saddler
üye
(Amatör)
Istanbul

bir ürünün amerikadaki sitelerde hangi fiyattan satılldığını öğrenmek istiyorsanız
www.pricegrabber.com
www.bizrate.com
www.epinions.com
gibi sitelerden bakabilirsiniz. Karşınıza çıkan sitelerin çoğu güvenilir ve büyük sitelerdir.
Ama hepsi güvenilir olmayabilir buna dikkat!

 

Tarih: 12 Haziran 2009, 21:57 - İp: 88.***.**9.57
Sayfa(lar): 1

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
kazeem
7
13782
11 Haz. 2017, 08:06
yyarslan64
mete007
2
663
26 Ağu. 2016, 09:20
mete007
yalcinabi
0
549
02 Ağu. 2016, 18:39
yalcinabi
duayen
1
1170
25 Oca. 2015, 22:35
rocker_tr
anil-sylmz
1
1794
02 Oca. 2014, 21:41
farantic67
ferhat123
0
3229
16 Kas. 2013, 21:09
ferhat123
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
anteps, ihtiyar, gece4343, (3)