cizreweb
cizreweb
üye
(Amatör)
Şırnak

Canon 60d Mi Nikon D7000 Mi

Merhaba Değerli dostlar...Makina alacam Lens Olarak 18-105 Olarak belirledim.Fakat Makina olarak karar veremedim sizce Canon eos 60d mi veya Nikon d7000 mi hangisini alayım...

 

Tarih: 8 Nisan 2012, 02:48 - İp: 78.***.**8.199
Cevapla
senolyilmaz
senolyilmaz
üye
(Amatör)
Istanbul

belirlediğiniz lens nikon unsa bu yüzden nikonu alın, çünkü lens canon a uyumlu değil bilginize...

 

Tarih: 8 Nisan 2012, 10:28 - İp: 176.***.**0.104
ozaygonlum
ozaygonlum
üye
(Amatör)
Antalya

sevgili kardeşim lens olarak 18-105 vr lense karar vermişsin ama o lens nikon için; canonun 18-105 lensi yok 18-135 IS lensi mevcut.makine olarak ise yeterli teknik bilgin yoksa o iki makineyide düşünme derim. canon 500D yada 550D al yada nikon D5100 falan işini görür derim.

 

Tarih: 8 Nisan 2012, 10:50 - İp: 88.***.**2.16
ozaygonlum
ozaygonlum
üye
(Amatör)
Antalya

ayrıca canon alırsanızda sakın 18-55 IS lensle birlikte 55-200 lens almayın sakın haaaa. 18_135 Is lens işini fazlasıyla görecektir kendini geliştirince bi de macro lens alırsın 1000-1500 tl olur biter.

 

Tarih: 8 Nisan 2012, 10:52 - İp: 88.***.**2.16
theyapici
theyapici
üye
(Özel Gün Fotoğrafçısı)
Istanbul

zaten 18-105 nikonun kit lensi siz belirlemişsiniz soruya gerek var mı hayırlı olsun

 

Tarih: 8 Nisan 2012, 12:56 - İp: 78.***.**0.203
cizreweb
cizreweb
üye
(Amatör)
Şırnak

Tamam arkadaşlar yanlış yazdım Nikon d7000 için 18-105 ,Canon D60 İçin 18-135 lnsler olarak kullanacam ama makinanın modelini tam olarak hangi modeli alacağımı karar veremedim.Benim zaten şuan canon 550d var ama bir tane daha almak istiyorum.Canon mu nikon mu?

 

Tarih: 9 Nisan 2012, 00:47 - İp: 78.***.**1.117
theyapici
theyapici
üye
(Özel Gün Fotoğrafçısı)
Istanbul

60d nin iso performansı 550 d den iyidir d7000 in de 60d den iyidir nikona da alışırım diyorsanız d7000 daha iyi sağlam çıkarsa

 

Tarih: 10 Nisan 2012, 00:34 - İp: 78.***.**0.203
m_sezgin
m_sezgin
üye
(Meraklı)
Istanbul

merhaba the yapıcının dedıgı gibi d 7000 teknıkte bıraz daha gelişmiş gözuken bı makıne ama 550 d nız varken bu makınelere gecmek yerıne bıraz daha üst sınıfa gecmenızı önerırım sayet cok degısen seyolcagını düşünmüyorum ve marka gecişlerinde sıkıntı yasayabılırsınız alısma döneminde bana sorarsanız markanızı degıstırmeden bütcenıze bıraz daha eklentı yaparak fullframe bimakıneye gecmenız sızı yeterınce mutlu eder saygılar.

 

Tarih: 16 Nisan 2012, 01:03 - İp: 78.***.**2.77
buzlucam
buzlucam
üye
(Meraklı)
Yurtdışı

d7000 için son guncel sorunları içeren bir forum örneği..aşağıda
http://www.nikonians.org/forums/dcboard.php?az=show_topic&forum=329&topic_id=17433&mesg_id=17433&page=

D7000 ornekler TIKLAYIN

BİR DİĞER ORNEK AŞAGIDA
D7000 ORNEK2

diger bır ornek aşağıda
NIKON D7000 ORNEK3

ornekler yukarıda bunların hepsi son 1 aydaki yeni ornekler...

#buzlucam' tarafından 16.04.2012 11:06:36 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 16 Nisan 2012, 10:44 - İp: 85.***.**6.12
Sayfa(lar): 1

Beyatlı Foto

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
berkan.91
1
591
25 Nis. 2018, 14:35
black_light
henca
2
1268
24 Nis. 2018, 17:15
ercan43
refikcandogan
1
562
24 Nis. 2018, 16:59
ercan43
eforx
1
1895
21 Nis. 2018, 10:48
the_photgrpher
birsahil
4
1290
17 Nis. 2018, 15:12
serhatpnk
panick666
9
439
06 Nis. 2018, 07:02
paperman
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Titreşim Önleme Sistemi Yararlı Mı?
ocaklilarAşağıda görülen her iki fotoğraf da, aynı ortamada ve aynı değerler ile çekilmiştir. (Yetersiz ışık şartları, Perde Hızı: 1/8, Diyafram: 2.8, ISO 50)      Makinenin, yetersiz ışık şartları nedeniyle ISO yu yükseltememesi ve her iki fotoğrafta da aynı perde hızı ve diyafram değerl...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
anteps, sezgin72, fdiker, (3)