ertug94
ertug94
üye
(Amatör)
Zonguldak

Bu Makine İyi Midir

http://www.public.gr/product/sound-and-vision/fotografia-video/digital-slr-cameras/nikon-d3100-double-vr-super-kit/prod2030498pp/ yunanistanan almayı düşünüyorum chrome dan açıp sayfayı çevirirseniz her şey doğru olarak çevriliyor..yeni başlayan birisiyim pek bi bilgim yok çoğu kişi bu makine başlangıç için yeterli diyor ancak ben ilerdee kullanabileceğim ve bana sorun çıkartmıcak bi makine istiyorum lensleri body si sizce nasıl bi yardımcı olabilrmisiniz teşekkürler

 

Tarih: 18 Şubat 2013, 20:34 - İp: 212.***.**3.54
Cevapla
foxtrot
foxtrot
üye
(Amatör)
Kayseri

Eğer dslr kullanmaya yeni başlayacaksanız ideal bir makina.Kullanımı basit,içindeki rehber modu da öğrenimi kolaylaştırıyor.Gövdesi ve lensi de sağlam,hor kullanmadıkça sorun çıkaracağını sanmıyorum.

 

Tarih: 18 Şubat 2013, 21:52 - İp: 62.***.**9.97
ertug94
ertug94
üye
(Amatör)
Zonguldak

peki bişey soracm bu lensler bu makinaya ayrı ayrımı takılıyor yok birbirine bağlayıp takabiliyormuyuz bi bilginiz varmı?.bide genel bişe sorayım dslr alırken bakmamız gereken önemli şeyler nedir ?teşekkürler

 

Tarih: 18 Şubat 2013, 22:03 - İp: 212.***.**3.54
foxtrot
foxtrot
üye
(Amatör)
Kayseri

Dslr makinaların lensi değişebilir yani üzerindeki lensi çıkarıp başka bir lens takabilirsiniz.Dslr alırken sensör boyutuna,video ve iso performansına,sağlamlığına dikkat ederseniz iyi olur.

 

Tarih: 18 Şubat 2013, 22:55 - İp: 62.***.**9.97
marlin
marlin
üye
(Amatör)
Istanbul

Eğer Dlsr bir makina alacaksanız şayet foto muhabiride değilseniz (Yani çok fazla kare çekmeyecekseniz, çünkü Nikon'un perde ömrü Canon'dan fazla) tercihiniz kesinlikle Canon olsun derim. Çünkü Nikon makinalar ile her lensi kullanamıyorsunuz,lensleri çok pahalı ve yazılım olarak Canon önde. Özellikle video performansı olarak Nikon'u çok geride bıraktı. Eğer fiyat performans olarak çok ideal bir makina almak istiyorsanız Canon EOS 550D'yi inceleyin derim. Fiyatı çok uygundur ve Canon'un klasik olma yolundaki makinalarındandır. Nikon D3100'ün de çok ötesindedir.

 

Tarih: 19 Şubat 2013, 15:44 - İp: 195.***.**7.7
ertug94
ertug94
üye
(Amatör)
Zonguldak

abim yunanistanda ve orda makineler 400 500 tl daha ucuz o yüzden ordan almayı düşünüyorum ve sizin dediğiniz modeli orda bulamadım ben hep nikon düşünmüştüm çünkü canon daha pahalı geliyordu ve nikona göre çokda fazla artısı yoktu nikonlarda lens uyumu konusunda sıkıntı var demişsiniz ama benim sorduğum mağazalarda falan nikon marka bütün lenslerin uyumlu olduğu söylendi belkide siz haklısınız çünkü benim çok fazla bi bilgim yok bide verdiğim bağlantıya bakabilrseniz almayı düşündüğüm makinenin yanında hem AF-S DX NIKKOR 18-55mm VR lens hemde AF-S DX NIKKOR 55-200mm VR lens var ve fiyatıda 528 euro bana makul gelmişti hemde daha lens ihtiyacım olacağını düşünmemiştim yeni başlayacağım için ama bunun dışın bi iki model daha var aklımda ama onlarda nikon yardımcı olabilirseniz sevinirim.

 

Tarih: 19 Şubat 2013, 17:16 - İp: 212.***.**3.54
foxtrot
foxtrot
üye
(Amatör)
Kayseri

http://kiyas.la/tr/fotograf-makinesi/karsilastir/Nikon-D3100-vs-Canon-EOS-550D bu sitede bahsi geçen iki makinanın karşılaştırması var,ıvır zıvır özellikler dışında 550d'nin pek bi avantajı yok gibi.D3100 daha büyük sensöre sahip,piksel boyutu daha fazla,ayrıca video çekerken otomatik odaklanma yapıyor.Dslr makinalarda da öne çıkan özelliklerde bunlar.Bir de ikinci lens almak konusunda acele etmeyin bence.Bir süre kit lensiniz ile idare edip fotoğraf konusundaki temel bilgileri kavrayın ve alacağınız makinanın herşeyini öğrenin daha sonra ikinci lens konusunu düşünürsünüz.Zaten lens tercihi yaparken fotoğraf çektiğiniz süreç çok önemli,fotoğraf çektikçe hangi lensi alacağınıza daha iyi karar verirsiniz.

 

Tarih: 19 Şubat 2013, 20:21 - İp: 62.***.**9.97
ertug94
ertug94
üye
(Amatör)
Zonguldak

nikon d3100 de karar kıldım

 

Tarih: 19 Şubat 2013, 22:22 - İp: 212.***.**3.54
Sayfa(lar): 1

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
mehmetti
0
581
17 Eki. 2018, 22:41
mehmetti
prodersler
0
2354
01 Eki. 2018, 20:41
prodersler
prodersler
0
1428
30 Eyl. 2018, 13:10
prodersler
prodersler
0
1493
29 Eyl. 2018, 13:03
prodersler
nikonfili
5
764
24 Eyl. 2018, 12:11
toprakfoto
orhanafacan
1
1228
11 Eyl. 2018, 11:18
toprakfoto
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
sezgin72, ertugrulkoca, (2)