karayer15
karayer15
üye
(Meraklı)
Tekirdağ

1100d Aldım Lens Nasıl Almalıyım?

arkadaşlar 1100d ve 500d arasında çok takıntılıydım. fakat 1100d'yi indirimli görünce kaçırmak istemedim. site vermek istemiyorum ama;
canon 1100d + 18-55 lens + 4gb hafıza + yedek batarya + çanta = 1250TL'ye aldım. şu an elime geçmedi. siparişi dün akşam verdim. sizce iyi mi ettim? 500d'ye 1450TL falan vermek istemedim. o fiyata lens alırım biraz daha ekleyerek diye düşündüm. 500d almalı mıydım? 1100d'ye nasıl lens önerirsiniz? 18-55'in foto için uygun olduğunu düşünüyorum. biraz zoom olsun istiyorum.

 

Tarih: 5 Haziran 2012, 10:54 - İp: 88.***.**0.217
Cevapla
tombik
tombik
üye
(Amatör)
Istanbul

Ben 985 almıştım çanta hediyeli 18-55 in yanına lens arıyorum ama ne alacağımı bulamadım halen aklımda 18-135 ve 55-250 falan var

 

Tarih: 5 Haziran 2012, 11:21 - İp: 13.***.**5.9
karayer15
karayer15
üye
(Meraklı)
Tekirdağ

hmm bayağı ucuza almışın IS özelliği varmıydı lenste bende internette araştırdım 75-300 sakın almayın diyolardı. 18-135 tarzı lenslerdende memnun kalan yok diyolardı. en iyisi 600TL tarzı fiyata 55-250 almak.

 

Tarih: 5 Haziran 2012, 11:31 - İp: 88.***.**0.217
tombik
tombik
üye
(Amatör)
Istanbul

IS özelliği yok 18-55 de zoom lens olmadığı için sorun çıkartmayacağını duydum ve aldım.Lens konusunda kararsızım senin gibi ne alacağımı bilmiyorum hayyama ve sirkeciye gidip 2. el temiz bişey arayacağım ama 18-135 den neden memnun kalmadıkları hakkında bilgim yok tak gez lensi olduğu için tavsiye edenler olmuştu...Yada sigma 19-200 de var ama biraz tuzlu

 

Tarih: 5 Haziran 2012, 11:42 - İp: 13.***.**5.8
karayer15
karayer15
üye
(Meraklı)
Tekirdağ

bende bi elime gelsin bakalım artık ne yapacağız bilmiyorum ama bu işin sevdalısıyım inşallah böyle umduğum gibi yaparım herşeyi böyle autoda kullanmak istemiyorum kendim manuel olarak kullanmak istiyorum. tak gez lensler bana biraz pahalı geliyor ya. canon'un 18-135 tak gez lensi 980 lira makineyi aldığım yerde onun yerine bir 55-250 alırım 600TL civarında fiyatla rahatıma bakarım. bi şey soracam belki güleceksiniz ama tak çıkar yaptıkça bir şey olurmu makineye

 

Tarih: 5 Haziran 2012, 11:59 - İp: 88.***.**0.217
tombik
tombik
üye
(Amatör)
Istanbul

Dikkatli yapmak lazım tabiki sonuçta içersine toz falan kaçma ihtimali yüksek.Ayrıca hayyamda 700 civarı en fazla 18-135 mevcut ve sıfır almak gibi bi sorunum yok lens temizse ve sorunu yoksa bir problem olacağını sanmıyorum

 

Tarih: 5 Haziran 2012, 13:21 - İp: 13.***.**5.8
ozturert
ozturert
üye
(Meraklı)
Istanbul

http://halkboyleistiyor.blogspot.com/2012/04/seninki-kac-megapiksel.html
Bence once bunu oku sonra lens pesinde kos

 

Tarih: 5 Haziran 2012, 17:10 - İp: 116.***.**4.15
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
doqal
3
1477
16 Oca. 2019, 22:58
doqal
tolgabas92
3
1284
03 Oca. 2019, 02:31
alba
pilotsamco
0
2912
14 Ara. 2018, 21:02
pilotsamco
hastaylan
0
1586
08 Ara. 2018, 22:45
hastaylan
samgiee
0
410
06 Ara. 2018, 08:42
samgiee
prodersler
0
2276
08 Kas. 2018, 15:05
prodersler
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Pentax Ve Nikon Perde Sayısı Öğrenme
t_yamanPerde Sayısı (çekim sayısı, shutter count, actuation count) bir fotoğraf makinesinin durumu hakkında bilgi veren, otomobillerdeki "kilometre" kriterine karşılık gelen veridir. Özellikle ikinci el makine alımında, makinenin ne kadar çok kullanıldığını anlamanın en temel verilerindendir. Ancak perde s...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
fkocaeli, erdem-ozturk, ertugrulkoca, (3)