sozbay
sozbay
üye
(Amatör)
Kocaeli

D300s Fotoğraf Sorunu

İlk çıktığı zaman yurt dışından edindiğim d300s makinem son 3-4 aydır sorun çıkartıyor. Özellikle de çekime gittiğim zaman.
Fotoğraf çekiyorum herşey normal ama görüntülemeye gelince fotoğraf piyasada yok.
SD ve CD kartları tek tek denedim farklı kartlar denedim.
Makineyi formatladım.
Özel Ayarlarımı farmatladım olmuyor.
Ama şöyle de bir durum var.
Bu pozisyona girdiğinde makine, [LV] tuşu da çalışmıyor. Yani canlı görüntü vermiyor.
Dağda bayırda sinirlenip eve geliyorum 1-2 saa-t sonra düzeliyor.
Nolur yol gösterin çok şey kaçırıyorum.
Teşekkürler.

 

Tarih: 27 Haziran 2013, 20:02 - İp: 88.***.**1.112
Cevapla
sfkbay
sfkbay
üye
(Amatör)
Ankara

''SD ve CD kartları tek tek denedim farklı kartlar denedim''

SD yada SDHC kartı tek başına mı denediniz?

D300S'e CF(Compact flash) kart'ta takılabiliyor.CD kart dediğiniz sanırım CF kart.

Bahsettiğiniz sorunlarınız ilginç ,oturduğunuz bölgede Nikon servisi varsa götürmenizi tavsiye ederim.

#sfkbay' tarafından 28.06.2013 06:34:06 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 28 Haziran 2013, 05:42 - İp: 91.***.**4.100
ozturert
ozturert
üye
(Meraklı)
Istanbul

O sorun olduğunda pili çıkarıp 30 sn sonra tekrar takmayi dene.

 

Tarih: 28 Haziran 2013, 06:17 - İp: 116.***.**4.4
sozbay
sozbay
üye
(Amatör)
Kocaeli

*Sd ve cf kartları tek tek denedim.. Yani hafıza kartlık bi sorun değil gibi.
Valla bataryayı bi çok kez çıkardım ama çok aürelerde.. Umarım tekrar yapmaz yaparsa bekleyeceğim 30-40 sn. En yakın servis istanbulda maalesef

 

Tarih: 28 Haziran 2013, 08:24 - İp: 88.***.**1.112
paperman
paperman
üye
(Amatör)
Yurtdışı

D300s'de bazi hafiza kartlarinda olan sorun, bir onceki ( 1.01 ) firmware ile giderilmis ( en son 1.02 baska sey icin ama o da muhtemelen 1.01'i kapsiyordur zaten.) Sizdeki versiyona bakin - olmadi tekrar yukleyin. Problem ona benzer ...

Kartlar ne marka bu arada ?

 

Tarih: 28 Haziran 2013, 20:19 - İp: 96.***.**5.17
sozbay
sozbay
üye
(Amatör)
Kocaeli

Sandisk Extreme lll 8gb sd
Sandisk Extreme 8gb cf (udma)
O güncellemeyi nasıl yapabilirim?
Ama canlı görüntü vermemesinin hafıza kartıyla alakası olabilir mi?

 

Tarih: 28 Haziran 2013, 20:35 - İp: 88.***.**1.112
paperman
paperman
üye
(Amatör)
Yurtdışı

"D300s memory card problem" diye aratirsaniz forumlarda sıkca gorursunuz. SanDisk kartlarda bıle oluyormus problem ( bazilari da sahte bu arada )

Firmware 1.01 linki TIKLAYIN

Nikon TR buraya yonlendiriyor. Ayni yerde 1.02'yi de bulabilirsiniz ama tek faydasi 800mm lens ile uyumlulugunda.

Basit bir islemdir ... Sanirim once CD karta, oradan da makinaya yukluyorsunuz.

 

Tarih: 28 Haziran 2013, 20:52 - İp: 96.***.**5.17
sozbay
sozbay
üye
(Amatör)
Kocaeli

800mm lens, ilgi çekici
Valla zamanında teknosadan sd kartı. Diğerini hatırlamıyorum bi deneyeyim umarım bir daha yolda bırakmaz zira sualtına geçeceğim artık. Çok teşekkür ederim ilginiz için

 

Tarih: 28 Haziran 2013, 20:56 - İp: 88.***.**1.112
sozbay
sozbay
üye
(Amatör)
Kocaeli

Maalesef Firmware 1.01 Update de işe yaramadı. Dımdızlak kaldım ordata

 

Tarih: 16 Temmuz 2013, 13:57 - İp: 85.***.**2.60
foto-tech
foto-tech
üye
(Firma)
Istanbul

merhabalar, üst lcd de chr gibi bir uyarıya denk geldiniz mi? yanıp sönme şeklinde.

 

Tarih: 20 Temmuz 2013, 14:52 - İp: 85.***.**2.104
paperman
paperman
üye
(Amatör)
Yurtdışı

Kart Hatasi - formatlamayi deneyin ...

 

Tarih: 20 Temmuz 2013, 19:35 - İp: 96.***.**5.17
Sayfa(lar): 1 | 2

Beyatlı Foto

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
jedi birol
1
2472
19 Nis. 2018, 14:29
nilgunuren
berkan.91
0
562
16 Nis. 2018, 11:19
berkan.91
yekta70
1
820
13 Nis. 2018, 12:09
the_photgrpher
missfoto
0
651
13 Nis. 2018, 02:32
missfoto
tasarimcizade
0
95
10 Nis. 2018, 03:38
tasarimcizade
rosamund
3
933
10 Nis. 2018, 02:29
tasarimcizade
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Titreşim Önleme Mi Yüksek Iso Mu?
ocaklilarYüksek ISO(nv) her şartda, titreşim önleme sisteminin yerini alamayabilir. Bilindiği gibi, titreşim önleme sisteminin, konudaki hareketi dondurmaya bir etkisi yoktur, amacı da zaten bu değildir. Amaç, makinenin titretilmesi nedeniyle oluşabilecek bulanıklığı önlemektir.      ISO...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
hural, anteps, (2)