stuka
stuka
üye
(Amatör)
Istanbul

Af Asist Beam Hakkında

canon 400d nin custom functions bölümünde bulunan Af asist beam i çalıştıramıyorum..yeterli ışık olmadığı zaman makina fotoğraf çekmiyor.bu sorunu nasıl gideririm?

 

Tarih: 27 Kasım 2006, 03:19 - İp: 85.***.**0.242
Cevapla
stuka
stuka
üye
(Amatör)
Istanbul

bu konuda bilgisi olan yokmu arkadaşlar..canon teknik servisini aradım.bana yardımcı olamadı.telefonumu aldılar biz size döneceğiz dediler.

nikonun el kitapcığında bahsettiği kadarıyla bu özelliği kullanmak için makina center metering modunda ve one shot tercihli olması gerekiyormuş.canonda aynen öyle yaptım fakat bilgilendirilmedim.

 

Tarih: 27 Kasım 2006, 16:18 - İp: 85.***.**0.242
ocaklilar
ocaklilar
üye
(Amatör)
Istanbul

400d'nin kitabı ne diyor bu konuda?

Aklımda yanlış kalmadıysa, 400d'de AF assist beam, flaştan gönderiliyor. Durum böyle ise, flaşın açık durumda olması gerekir sanırım.

 

Tarih: 29 Kasım 2006, 10:25 - İp: 85.***.**5.234
e0s
e0s
üye
(Reklam Fotoğrafçısı)
Istanbul

Custom func. menusunde kaçıncı ayar bilmiyorum ancak AF asist beam, seçeneklerinde 0-emits 1-dos not emits seçeneği var ,yanar yada yanmaz şeklinde o zaten hiç değiştirilmediyse "0" ayarında emits seçeneğindedir.Flaşlı çekim yapacaksanız Flaşınız zaten doğru pozlama ve fokuslama için yardımcı olacaktır.Ama makinenizin çekim kadranı Flaşsızda ayarlı ise flaş açılamaz,ama custom func seçeneklerinde AF asist beam emits ayarında ise flaş devre dışındayken AF yardımcı ışığı yanmalıdır.

 

Tarih: 29 Kasım 2006, 12:20 - İp: 85.***.**3.100
stuka
stuka
üye
(Amatör)
Istanbul

ben bu işi çözmeye çalıştım ama şöyle bir problem var.400 d gerçektende bu işi flaş ile yapıyor.yani nikondaki gibi bir ışık kaynağı mevcut değil.diğer bir problem flaş kullanmadan (örneğin:bulb çekimlerinde zifiri karanlıkta el feneriyle boyama yaparak fotoğraf çekmek istediğimde) fotoğraf çekmiyor.bu 400d nin büyük bi problemi bence....

 

Tarih: 29 Kasım 2006, 20:05 - İp: 88.***.**5.89
e0s
e0s
üye
(Reklam Fotoğrafçısı)
Istanbul

Af yardımcı ışığı Flaş olarak kullanılıyor.Makine üzerindeki Af yardımcı lambasına benzeyen kırmızı göz azaltma ve self timer uyarı lambasıymış klavuzdan dikkatlice baktım.
Menudeki yanar yanmaz hadisesi Flaş için sözkonusu.

 

Tarih: 29 Kasım 2006, 20:33 - İp: 85.***.**3.100
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
berkan.91
1
571
25 Nis. 2018, 14:35
black_light
jedi birol
1
2551
19 Nis. 2018, 14:29
nilgunuren
yekta70
1
843
13 Nis. 2018, 12:09
the_photgrpher
missfoto
0
663
13 Nis. 2018, 02:32
missfoto
tasarimcizade
0
107
10 Nis. 2018, 03:38
tasarimcizade
rosamund
3
964
10 Nis. 2018, 02:29
tasarimcizade
» Fotoğrafça
Titreşim Önleme Mi Yüksek Iso Mu?
ocaklilarYüksek ISO(nv) her şartda, titreşim önleme sisteminin yerini alamayabilir. Bilindiği gibi, titreşim önleme sisteminin, konudaki hareketi dondurmaya bir etkisi yoktur, amacı da zaten bu değildir. Amaç, makinenin titretilmesi nedeniyle oluşabilecek bulanıklığı önlemektir.      ISO...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
anteps, fkocaeli, ramcom, (3)