esoes
esoes
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
İçel

Termal Baskı Da En İyisi

Arkadaşlar bi konu acıyorum 2 fotografcı yorum yapıyor 5 tane firma yöneticisi yorum yapıyor herkes kendi makinasını övüyor kimse malım kötü demiyor yani...ben stüdyo fotografcılarında yardım istiyorum bu konuda firma yöneticileri kafa karıştırıyor ben bu konuda sadece meslektaş larımın yorumlarını bekliyorum.... firmalarıda bu adrese bekliyorum huseyincanayaz@hotmail.com fiyat görüşmek için..

 

Tarih: 12 Mart 2008, 17:10 - İp: 85.***.**6.234
Cevapla
serhatpnk
serhatpnk
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Çorum

o zaman ilk ben sana yardimciu olmaya calisayim kardes
ben 6 aydan beri sony thermal kulaniyorum ve cok memnunum müsterilerde memnun bütün islerimi thermala yapiyorumm
telefondan foto,hafiza kartindan,vesikalik ve diger aklina gelen bütün foto yenileme isleri ve dedigim gibi bunlari sony de basiyorum 10-15,15-21 kagit maliyetine gelince
10-15 0,20ykr 15-21 0,75ykr
bana ekmek yediriyor.
kardes son olarak iyi düsün tasin diger markalara da bak hangisi senin kafana yatiyorsa onu al bana sorarsan sony,sony,sony baska birsey demem

 

Tarih: 12 Mart 2008, 18:39 - İp: 88.***.**7.147
fotoser
fotoser
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Eskişehir

cihazı almakla bitmiyor kartlarını bulmak garantisi servis ağı bu çok önemli biz stüdyo fotografçıları için.poloroid derim.

#fotoser' tarafından 13.03.2008 12:23:41 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 13 Mart 2008, 12:23 - İp: 88.***.**0.138
e.baysan
e.baysan
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Antalya

Valla arkadaşım ben mutsibushi termal baskıyı kullanıyorum. Kalitesi çok iyi.Fiyatları da geçen seneye göre çok düştü.
kağıt ve teknik destek görmede hiçbir sıkıntı çekmiyorum. kağıt maliyeti
10*15:0.17 ykr

 

Tarih: 13 Mart 2008, 12:32 - İp: 88.***.**0.209
umudayolcu
umudayolcu
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Ordu

sayın e.baysan ben yeni mıtsubishi aldım, herşey iyi lakin resimler cok keskin cıkıyor. yani sanki sharpını cok vermişsin gibi Onun ayarını henüz keşfedemedim daha dogrusu istedigim seviyeye getiremedim. Gerci şu ana kadar hiçbir müşterinin begenmeme gibi bir olayı olmadı lakin cıktılarda kendimi tetmin edecek seviyeye gelemedim, makinayı alalı daha bir hafta olmadı bana bu konuda yardımcı olabilirsen yani resimdeki o keskinligi nereden kısmam gerektigi konusunda yardımcı olursan sevinirim. yada senin yazıcının ayarları nelerdir en azından onları verebilirsen sevinirim.

 

Tarih: 13 Mart 2008, 15:26 - İp: 88.***.**3.139
kurumali43
kurumali43
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Kütahya

ben SHINKO 9045 kullanıyorum . güzel cihaz fakat kartı pahalı. 10x15 247 kuruş.. ne zaman ucuzlayacak buuu

 

Tarih: 13 Mart 2008, 15:34 - İp: 88.***.**3.203
yalcin123
yalcin123
üye
(Özel Gün Fotoğrafçısı)
Balıkesir

e.baysan arkadaşım
mitsubishi 10x15 kartı 17 ykr a nasıl malediyorsunuz
eftaş ın verdiği fiyatlara göre yaklaşık 24 ykr yani 75 euro bir rulo 600 adet

#yalcin123' tarafından 14.03.2008 16:46:57 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 14 Mart 2008, 16:45 - İp: 88.***.**6.222
matrix5n
matrix5n
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
İzmir

merhaba size shinko s9045 modelini tavsiye ederim.çıktılar
ise o yapıdaki bütün termal makineler hepsi aynı kalite vermekte shnkoyu tavsiye etmemdeki neden şimdiye kadar
hiç bir sorun çıkarmaması ve dar film güvencesi istediğiniz anda kart elinizde bir şey daha makinanız arıza yaparsa şayet bu düşük bir ihtimal makinanız servisteyken size yedek
makine gönderilmesi...benim tavsiyem shinko dur.shinko japon kalitesi tartışılmaz diğerleri taiwan falan vs. iyi çalışmalar..

 

Tarih: 14 Mart 2008, 21:22 - İp: 212.***.**2.58
Sayfa(lar): 1

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
pizarro
1
153
24 Eyl. 2018, 15:52
fotocukaya
orhanafacan
1
190
24 Eyl. 2018, 15:52
fotocukaya
sh7rk
3
2040
22 Eyl. 2018, 01:01
the_photgrpher
prodersler
0
1167
21 Eyl. 2018, 15:19
prodersler
wykey
1
1470
21 Eyl. 2018, 03:04
paperman
omaryayla
0
921
18 Eyl. 2018, 12:32
omaryayla
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Neyi Ne Kadar Paylaşıyoruz !!!
the_wallMerhabalar…      Sitede söz konusu olan bir sıkıntıdan söz etmek ve akabinde siz değerli özellikle bu sıkıntıları dile getiren değerli NF üyelerinden belki yorum belki de açıklama alma amacı ile bu forum başlığını açtım…      1- Fotoğraflara yorum...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
(0)