ulugut
ulugut
üye
(Amatör)
Denizli

Fikir

arkadaşlar ilçe merkezi nufusu 3500 kişilik yakın köyleriyle beraber 5500 nufus var buraya iyi bir stüdyo ve dijital baskı makinesi minilab değer mi

 

Tarih: 28 Temmuz 2011, 21:08 - İp: 88.***.**9.16
Cevapla
kurab_canavari
kurab_canavari
üye
(Amatör)
Aydın

nüfustan ziyade gelecek iş önemli. iş gelir diyorsanız yatırım amaçlı alınabilir.

 

Tarih: 28 Temmuz 2011, 22:25 - İp: 78.***.**5.7
senolyilmaz
senolyilmaz
üye
(Amatör)
Istanbul

Biraz zor iş düşer derim ama oranın gelir düzeyi önemli, gelir düzeyi yüksekmi iyi bilme gerekir...

 

Tarih: 28 Temmuz 2011, 23:29 - İp: 88.***.**4.104
kurab_canavari
kurab_canavari
üye
(Amatör)
Aydın

normalde büyük baskılar dışaıya labaratuvarlara yaptırılır. tek dezavantajı siparişin birkaç günde gelmesidir. bunun dışında çoğu zaman %99 karlıdır. her işi kendi bünyenizde yapmaya kalkışmak hemde gelecek işin makinanın masrafını hemen kurtarabilecek mi diye bilmeden.. bu risktir. ama ben çevredeki esnaflara bir nevi labaratuvar hizmeti veririm ve işde gelir makinanın masrafını sıkılmadan çıkartırım diyorsanız hiç durmayın hemen alın. tersi durumda zaten zarar edersiniz.

çevrenizde labaratuvar yoksa zaten kuzu kuzu almak zorundasınız. en azından temiz bir ikinci el alırsanız en azından ağır pahalı masraftan bir nebzede olsa kurtulmuş olursunuz.

 

Tarih: 28 Temmuz 2011, 23:42 - İp: 78.***.**5.7
ulugut
ulugut
üye
(Amatör)
Denizli

arkadaşlar zaten elimde hiç borcu olmayan digital minilab ım var ama turistik bi yerdeyim sezonumuz 4 ay bulunduğum yerin 5 km uzağında ilçe ve köyleri var.gelir düzeyi iyi bir ilçe tapu dairesi banka belediye noter gibi kurumlar mevcut 8 makinamın yatacağına orada çalıştırmayı düşünüyorum hiç fotoğrafçı yok

 

Tarih: 29 Temmuz 2011, 17:15 - İp: 88.***.**3.57
ulugut
ulugut
üye
(Amatör)
Denizli

aten hali hazırda denizliye bağlı kırmızı su tesislerinde 120 gün aralıksız çalıştırıyorum ama yılın geri kalan günleri ilaçları boşaltıp kasım ayından mayıs ayına kadar boş yatıyo makina .bize yatan aylarda 5 km uzaklıktaki ilçeyi ve yakın köylerini değerlendirmek istiyorum.ilçe merkezine iyi bir stüdyo ve normal bir fotoğrafçı dükkanı açıp makinayı yatırmak istemiyorum.inşallah olur heralde
,

 

Tarih: 29 Temmuz 2011, 17:22 - İp: 88.***.**3.57
birsahil
birsahil
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Istanbul

parayı boşa harcama olmaz

 

Tarih: 8 Ağustos 2011, 21:27 - İp: 85.***.**5.236
fotomehmet56
fotomehmet56
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Batman

Ben de diğer arkadaşlar gibi nüfustan çok gelecek işe bak derim; fakat 5000 kişilik bir nüfustan da ne kadar iş çıkar bileemem.benim düşüncem minilab alma çünkü değeceğini düşünmüyorum.Çzel işlerini başka yerde baskıya ver onun dışındakileri termal ile hallet

 

Tarih: 10 Ağustos 2011, 02:44 - İp: 94.***.**8.224
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
subzeroo
1
3004
15 Ağu. 2017, 07:55
ercan43
warhack81
16
1746
18 Şub. 2017, 11:02
ercan43
heraa_
6
595
05 Eyl. 2016, 14:09
kesim00
rubenphoto
1
764
31 May. 2016, 21:04
reyhanaslan
medyadelisi
11
1102
11 Ara. 2015, 09:27
kesim00
cgdmt
2
3334
04 Ara. 2015, 14:17
kesim00
» Fotoğrafça
Portre Fotoğraf
orh.turhanPortre Fotoğraf Teknikleri      İnsanın kişiliğini, duygularını, iç dünyasını ortaya koyan fotoğrafa portre fotoğrafı denir. Portre fotoğrafı, çoğumuzun algıladığı gibi yalnızca vesikalık fotoğraf klişesinden ibaret değildir. Yani cepheden bakış ve omuzları içeren kafa fotoğrafla...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
anteps, (1)