aok
aok
üye
(Amatör)
Bursa

Taşıma Çantaları

merhaba arkadaşlar,taşıma çantaları hakkında fikir verebilirmisiniz?
Sırt çantası mı ,omuz çantası mı?
hangisi daha kullanışlı,Marka adı da verbilirmisiniz?LOWEPRO adını duydum nasıl fikir sahibi olan varmı?
teşekkürler sagolun.

 

Tarih: 1 Nisan 2007, 00:07 - İp: 85.***.**5.176
Cevapla
sabooot
sabooot
üye
(Amatör)
Istanbul

slm aok eğer makinan slr ve lenslerinde varsa sırt çantası derim ama sadece makina ve birkaç aparatvarsa ozaman bence omuzdan askılı çanta almalısın daha pratik ve kapkaça daha az kurban gidebilir sırt çantası malum arkanı göremiyorsun alimallah bir anda hafifler çantan
ayrıca alacağın çanta suya ve toza dayanıklı olmalı içerisinde pedler olmalı ve bence en önemli unsurlardan biride kayışı çok dayanıklı olmalı ve bağlantı yerleri kesinlikle plastik olmamalı
yani anlayacağın çantayı almanın en önemli kuralı görerek ve dokunarak test etmek
saygılar.

 

Tarih: 1 Nisan 2007, 16:55 - İp: 85.***.**7.181
eraycanli
eraycanli
üye
(Amatör)
Ankara

Lowepro guzel marka kaliteli cantalar yapiyor. bende bir Nova 2 AW modeli var bu omuz tipi. 1 makine ve 1-2 objektif alir. su da gecirmiyor bu haftasonu bunu gordum
bir de CompuDayPack diye sirt modeli var bende. bu da 1 makine ve 2-3 objektif aliyor. ve ayrica laptop koyabilecegin bir yeri var bir de esya koyabilecegin yeri var. www.lowepro.com a gir ve ordan modellere bak ihtiyacina gore secersin. baska guzel markalarda var ama digerlerini bilmiyorum kalite nasil.
slm.

 

Tarih: 5 Nisan 2007, 10:53 - İp: 144.***.**8.222
aok
aok
üye
(Amatör)
Bursa

Teşekkürler

 

Tarih: 10 Nisan 2007, 00:22 - İp: 85.***.**4.91
teberus
teberus
üye
(Amatör)
Ankara

Biraz geç ama umarım bir nebze de olsa faydam dokunur.

http://www.melihozbek.com/fotograf/icerik.asp?f=b6.htm&m=fotomenu.htm&b=F+O+T+O+%26%23286%3B+R+A+F

Buradan Melih ÖZBEK'in yorumlarını okuyabilirsin.
Bende Lowepro computrekker var. Biraz büyük bir sırt çantası ama çok kullanışlı ve bu iş için tasarlanmış. Yağmurluk bile yerleştirilmiş içine. Aksesuarın çok ise kullanışlı olabilir.

 

Tarih: 6 Mayıs 2007, 22:32 - İp: 88.***.**6.140
sholder
sholder
üye
(Meraklı)
Istanbul

Arkadaşlar,
Omuz çantaları malzemeye ulaşım çok kolay, hatta yürürken ayakta her şekilde birşeyler koyabileceğiniz alabileceğiniz çantalardır ama! Bir SLR iki objektif birkaç küçük parça ile omzunuzda bir saat geçirince oluyor bir ton. Sırt çantaları tasıması çok kolay pek çok değişik boy ve opsiyonu var (aynı şey omuz çantaları için de geçerli. Ben birkaç yıl omuz çantası kullandıktan sonra son bir yıldır Lowepro Silingshot 200AW kullanıyorum. Bu model koltuk altından öne geirilip kullanma anında onuz çantası gibi kullanılıyor. Çok kullanışlı ve memnunum. Tek sılkıntı biraz küçük. 1 SLR dört parça eşya lens yada benzeri sığıyor bir kitap koyacak yer olmuyor. 300AW modeli çıkmış ama henüz Türkiyeye gelmedi.Bu alternatifide göz önüne alın lütfen.

http://www.zoomithalat.com/ProductsNew.asp?PageNumber=5&LCategoryKey=41

 

Tarih: 19 Mayıs 2007, 20:25 - İp: 88.***.**6.65
shn58
shn58
üye
(Amatör)
Istanbul

bugün zoom ithalata telefon ettim slingshot 300 getirmiyceklermiş ellerinde 200 de yok haziran ortasında gelicekmiş. ben 300'e karar verdim ayarlayabilirsem yurtdışından getirtmeye çalışıcam

 

Tarih: 21 Mayıs 2007, 20:48 - İp: 88.***.**7.2
Sayfa(lar): 1

Beyatlı Foto

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
onurkose1453
0
919
19 Eki. 2016, 16:20
onurkose1453
prodersler
0
501
15 Eki. 2016, 13:55
zbkdygn
lazman2601
2
2573
09 May. 2013, 17:38
alfaci
canakulker
2
1319
30 Tem. 2010, 12:04
malkocy
terrible
2
1334
18 Tem. 2010, 18:01
terrible
ykpsnm
3
1466
29 Haz. 2010, 14:13
kikicix
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
ertugrulkoca, wolf65, (2)