ceylanfoto
ceylanfoto
üye
(Amatör)
Istanbul

Hangi Tripotu Almalıyım

sağlam güvenilebilir birtane almak istiyorum
nerden alııyım ve hangi marka önerirsiniz?

 

Tarih: 11 Mayıs 2005, 14:34 - İp: yok
Cevapla
zübü
zübü
üye
(Amatör)
İzmir

walla ben yakın zamanda petrix sl-1800 aldım 20 milyona sanırım ucuza buldum normalde bu model ne kadar bilmiyorum ama izmirde dandik biyerden aldım neyse benim işimi çok iyi bir şekilde görüyo 1.5m ye yakın bi uzunluğu var. heryöne dönüyo makinayı yan tutabiliyosun asansör falan su terazisi ne bileyim herbişeyi var işte
mutlaka al demiyorum çok daha iyileri var tabi ama fiyatına göre bence çok iyi

 

Tarih: 11 Mayıs 2005, 15:01 - İp: yok
ceylanfoto
ceylanfoto
üye
(Amatör)
Istanbul

bu arada fiyat çok önemli değil..önemli olan kaliteli olsun bu arada istanbulda bi yer tavsiye ederseniz

 

Tarih: 11 Mayıs 2005, 15:12 - İp: yok
selcuku
selcuku
üye
(Amatör)
Istanbul

selam kardeşim,
bende alacağım ve araştırıyorum. Teknosa vs. yerlere baktım 35YTL'den 90 YTL'ye kadar değişiyor.
Lakin geçen gün üsküdar evkur'a baktım. 170 idi sanırım. 17 milyon peşin. Ama taksit yaparız demez mi. çırak bi bakiyim dedim. denge sıvısı var. kamerayı çevirmek için kol tutacak var. vs. güzel bişe makineyi alıp gidipcep takıcam bide orada test edip peşin alıcam.
BİR TAVSİYE: bazı tripodlarda kol olmuyor. kamerayı elinle çevirmen gerekiyor. tavsiye etmem.

 

Tarih: 13 Mayıs 2005, 15:52 - İp: yok
adopro
adopro
üye
(Profesyonel Fotoğrafçı)
Istanbul

karacasuluda sağlam yeni marka tripodlar var ordan bilgi alabilirsin

 

Tarih: 13 Mayıs 2005, 18:34 - İp: yok
yyp
yyp
üye
(Firma)
Ankara

arkadaşım merhaba ne için kullanacağını bilmiyorum ama profesyonel bir şey arıyorsan zoomithalat.com adresine gir orada manfrotto shpalar var tam hidrolik kafalarla kullanırsan fotoğraf veya kamera için çekim esnasında insana zevk veriyor çok kaliteli

 

Tarih: 13 Mayıs 2005, 19:03 - İp: yok
maminci
maminci
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Malatya

Manfrotto ve gitzo çok pahalı, ben sony kullanıyorum çok memnunum. 90 mlyn civarında..

 

Tarih: 13 Mayıs 2005, 20:38 - İp: yok
adopro
adopro
üye
(Profesyonel Fotoğrafçı)
Istanbul

selam arkadfaşım sana sirkecide çok yer var ama karacasuluya git orda yeni modeller var bir gör

 

Tarih: 16 Mayıs 2005, 21:20 - İp: yok
pyro
pyro
üye
(Profesyonel Fotoğrafçı)
Istanbul

para sorun değil ise manfrotto ve gitzo derim, ama daha ucuz arıyorsan slik markasını öneririm.

Slik able 300 DX modelini öneririm. 100 dolar civarı fiyatıyla klasmanındaki en iyilerden bence

 

Tarih: 22 Mayıs 2005, 00:26 - İp: yok
adopro
adopro
üye
(Profesyonel Fotoğrafçı)
Istanbul

ceylan foto kaç adet lazım yardımcı olabilirim
saygılar

 

Tarih: 26 Mayıs 2005, 14:13 - İp: yok
banvit82
banvit82
üye
(Amatör)
Aydın

WFT 3042 diye bir marka bana oğlum almış.3 kez büyütebiliyorsun.Su terazisi var.Asansörlü.Her yöne dönüyor.Dengesi güzel.Benim için en güzel yönü 850 gr olması(alüminyum) Aynı markanın profesyoneller için daha iyisi de varmış.Bu 30ytl.

 

Tarih: 26 Mayıs 2005, 22:36 - İp: yok
Sayfa(lar): 1 | 2

Beyatlı Foto

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
rosamund
3
931
10 Nis. 2018, 02:29
tasarimcizade
turk video
5
1127
06 Nis. 2018, 22:49
the_photgrpher
ksondas
6
1499
31 Mar. 2018, 20:30
ksondas
omaryg
0
3295
03 Ara. 2017, 22:29
omaryg
dursun_celep
3
1942
18 Kas. 2017, 11:52
hural
aycamayca
0
3040
18 Ağu. 2017, 09:44
aycamayca
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
anteps, mustafa_ozdag, foto46, studioac, (4)